NULL string(0) ""

Uchwała nr XXXVI/204/10Rady Gminyz dnia 23 września 2010w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji KulturyNa podstawie art. 266 ust.1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 , z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020 ) uchwala sie, co nastepuje:

Uchwała nr XXXVI/204/10
Rady Gminy
z dnia 23 września 2010


w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury

Na podstawie art. 266 ust.1 pkt 1 i 3 oraz ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 , z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020 ) uchwala sie, co nastepuje:


§ 1. Ustala się zakres i formę informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej Instytucji Kultury.

§ 2. 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy za I półrocze powinna zawierać :

    1) część tabelaryczną zawierającą wykonanie planu dochodów i wydatków,

    w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej tj. do działów, rozdziałów i paragrafów uchwały budżetowej w układzie :

    a) plan,

    b) wykonanie,

    c) procentowy wskaźnik wykonania planu ;

    2) część opisową dotyczącą wykonania planu dochodów i wydatków, zawierającą również informację w zakresie:

    a) wydatków bieżących, w tym w szczegółowości :

    - wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń

    - dotacji udzielonych z budżetu,

    - wydatków na obsługę długu oraz wydatków związanych z zawartymi umowami z tytułu udzielonych poręczeń i gwarancji

    b) wydatków majątkowych,

    c) stanu należności w tym wymagalnych ( dotyczy dochodów)

    d) stanu zobowiązań w tym wymagalnych ( dotyczy wydatków)

    e) stanu zobowiązań z tytułu pobranych kredytów i pożyczek,

    f) wyniku ( nadwyżce/deficycie)

    3) wykonanie planu przychodów i rozchodów gminy,

2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego Samorządowej

    Instytucji Kultury powinna zawierać w szczegółowości:

    1) wykonanie planu przychodów i rozchodów jednostki w szczegółowości nie mniejszej niż w planie finansowym ,

    2) część opisową o wykonaniu przychodów i rozchodów wg ich rodzaju z charakterystyką zakresu wykonanych rozchodów,

    3) informacje o stanie należności i zobowiązań, w tym wymagalnych.

3. Informacje wymienione w pkt. 1 i 2 sporządza się w złotych.

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Boniewo

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Boniewo.

Przewodniczący Rady Gminy

Zbigniew Łuczak

dokument: pobierz (40kB) pdf

metryczka


Opublikował: Michał Galant (4 października 2010, 11:28:39)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2741