zamówienie na:

Rewitalizacja miejscowości Boniewo poprzez remont chodnika przy drodze gminnej przy ulicy Pocztowej - etap II

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.1.2014
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 12 marca 2014  09:00
wynik postępowania: Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013,poz.907 z późn. zmianami) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację zadania Rewitalizacja miejscowości Boniewo poprzez remont chodnika przy drodze gminnej przy ulicy Pocztowej etap II prowadzonym przez Gminę Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą uznano Zakład Usług Budowlanych „CONCRET” ul. Traktorowa 6, 62-650 Kłodawa  




Boniewo: Rewitalizacja miejscowości Boniewo poprzez remont chodnika przy drodze gminnej przy ulicy Pocztowej - etap II
Numer ogłoszenia: 64170 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja miejscowości Boniewo poprzez remont chodnika przy drodze gminnej przy ulicy Pocztowej - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja miejscowości Boniewo poprzez remont chodnika przy drodze gminnej przy ulicy Pocztowej- etap II

1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- roboty przygotowawcze,
- wykonanie chodnika o pow. 446 m2 z kostki brukowej betonowej
- odwodnienie poprzez wykonanie spadków poprzecznych nawierzchni chodnika jak i pochyleń niwelety .
2. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się do wykonania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia ujętego w dokumentacji projektowej, przedmiarach .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000 złotych ,słownie jeden tysiąc złotych 00/100 które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego : BS Lubraniec Oddz. Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert tj. do 12 marca 2014roku do godz.09: 00 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z póź. zm.)
 III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
2). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;. Zamawiający wymaga udokumentowania minimum jednej roboty budowlanej w zakresie nawierzchni z kostki brukowej betonowej .
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt II warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy;
2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, c) zmian określonych harmonogramem rzeczowo-finansowym operacji kolejności wykonywania robót, jeżeli terminy ich wykonania, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;
4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy,
5)zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, urządzeń lub obiektów budowlanych,
6) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, itp.) skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
7) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej,
 8) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 9) zmiana numeru rachunku bankowego.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w pkt. I. dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami:
1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt I.2.
2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie,

3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
III. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo, 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28, lub osobiście sekretariat urzędu gminy Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 , 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (415kB) word
Przedmiary pobierz (389kB) pdf , pobierz (499kB) pdf
projekt pobierz (390kB) pdf , pobierz (346kB) pdf , pobierz (429kB) pdf , pobierz (485kB) pdf , pobierz (479kB) pdf pobierz (500kB) pdf pobierz (404kB) pdf pobierz (490kB) pdf pobierz (963kB) pdf

sprostowanie : winno być -nawierzchnia  z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej (nowa kostka)
Jednocześnie zgodnie z projektem inwestycja  ma pełnić funkcje pieszo-jezdni z uwagi na powyższe należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o gr. 15 cm oraz wykonać regulację i podbudowę do poziomu kostki chodnika studni kanalizacyjnych na trasie inwestycji.


Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania do SIWZ pobierz (307kB) pdf
Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy  odpowiedź do zapytania SIWZ pobierz (30kB) word

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania do SIWZ z dnia 05.03.2014 pobierz (310kB) pdf
Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy  odpowiedź do zapytania do SIWZ z dnia 05.03.2014  pobierz (26kB) word

Wynik przeprowadzonego postępowania pobierz (124kB) word

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (24 lutego 2014, 15:17:44)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (24 marca 2014, 14:48:59)
Zmieniono: ,

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1278