zamówienie na:

Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Łąkach Wielkich i Grójczyku oraz remont połączony z modernizacją i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Otmianowie

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF- PROW -3/2013
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 8 lutego 2013  09:00
wynik postępowania: Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity DZ. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zmianami) zawiadamiam , że wykonawca zadania została wybrana Firma Usługowa Al-DECO SERWIS Agnieszka Albrudzińska , ul. Sokola 10, 87-800 Włocławek  





Boniewo: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Łąkach Wielkich i Grójczyku oraz remont połączony z modernizacją i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Otmianowie
Numer ogłoszenia: 32216 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Łąkach Wielkich i Grójczyku oraz remont połączony z modernizacją i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Otmianowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wykonanie robót budowlanych w zakresie:
a/Remont połączony z modernizacją świetlicy wiejskiej w Łąkach Wielkich i Grójczyku w zakresie : - Łąki Wielkie / prace murowe+ tynki, wstawienie okien i drzwi/ - Grójczyk / posadzki/
 b/ Remont połączony z modernizacją i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Otmianowie w zakresie : - remont+zamurowania+drzwi zewnętrzne, -malowanie startych tynków z przecierką, - wyposażenie/ stoliki metalowe z blatem drewnianym - 3 szt. oraz krzesła metalowe wyściełane - 10 szt./.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00-9, 39.29.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy prowadzonego postępowania
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
        III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

      III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

        III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
       potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
       potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.

        III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
        potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

        III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

       III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie ,której wybrano wykonawcę dotyczące terminu zakończenia realizacji zadania, w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych utrudniających prowadzenie robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście w sekretariacie w Urzędu gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów, tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3 ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

specyfikacja istotnych warunków zamówienia pobierz (229kB) word
przedmiary robót świetlica Łąki Wielkie (935kB) jpg , światlica Grójczyk (590kB) jpg świetlica Otmianowo (1328kB) jpg
 
Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do SIWZ z dnia 24 stycznia2013  roku pobierz (406kB) jpg

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje odpowiedź do zapytania  SIWZ z dnia 24 stycznia 2013 pobierz (28kB) word

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do SIWZ z dnia 28 stycznia  2013 roku pobierz (512kB) jpg

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje odpowiedź do zapytania SIWZ z dnia 28 stycznia 2013 roku pobierz (29kB) word


WYNIK PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  ( tekst jednolity DZ. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759  z późn. zmianami) zawiadamiam , że wykonawcą zadania została wybrana Firma Usługowa Al-DECO SERWIS Agnieszka Albrudzińska , ul. Sokola 10, 87-800 Włocławek dalej (121kB) word


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (23 stycznia 2013, 12:14:56)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (22 lutego 2013, 13:47:12)
Zmieniono: wynik przeprowadzonego postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1952