zamówienie na:

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Program aktywności społeczno-zawodowej w gminie Boniewo

zamawiający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: GOPS-1/2012
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 21 sierpnia 2012  09:00
wynik postępowania: Z uwagi na uzyskanie najwyższej ilości punktów jako ofertę najkorzystniejszą wybrano Wykonawcę : Przedsiębiorstwo Technologiczne "POLWIND" sp. zo.o. Kaniewo 41, 87-890 Lubraniec  




 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Program aktywności społeczno-zawodowej w gminie Boniewo
Numer ogłoszenia: 289196 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840181, faks 54 2840181.
Adres strony internetowej zamawiającego: Nie dotyczy Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych dla uczestników projektu systemowego pn. Program aktywności społeczno-zawodowej w gminie Boniewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest :
 1. Usługi szkoleniowe świadczone w ramach niniejszego zamówienia muszą być wykonywane na terenie wskazanym w wymaganiach dla poszczególnych rodzajów zajęć.
2. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o nie zgłoszeniu się na szkolenie/kurs osoby skierowanej przez Zamawiającego, o nieobecności na szkoleniu/kursie lub rezygnacji z udziału w szkoleniu/kursie w trakcie jego trwania pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za udział w szkoleniu/kursie tych osób.
3. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestników szkoleń/kursów oraz przetwarzania tych danych jedynie dla potrzeb prowadzonych przez siebie szkoleń/kursów.
 4. Wykonawca musi prowadzić w trakcie szkolenia/kursu co najmniej następujące dokumenty: dziennik zajęć, lista obecności, protokół odbioru wyżywienia, protokół odbioru materiałów szkoleniowych (dzienny lub ogólny - jeśli dotyczy), protokół odbioru zwrotu kosztów dojazdu, badania lekarskie (jeśli dotyczy), ankieta końcowa, protokół odbioru zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/kursu, protokół z egzaminu (jeśli dotyczy), inne wymagane przy danym rodzaju szkolenia/kursu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia po zakończonych szkoleniach/kursach protokół z realizacji danego szkolenia/kursu oraz kopie dokumentów, w tym: dziennik zajęć, lista obecności, protokół odbioru wyżywienia, protokół odbioru materiałów szkoleniowych (dzienny lub ogólny), protokół odbioru zwrotu kosztów dojazdu, badania lekarskie (jeśli dotyczy)ankieta końcowa, protokół odbioru zaświadczeń o ukończeniu, protokół z egzaminu (jeśli dotyczy), badania lekarskie (jeśli dotyczy), wzór materiałów szkoleniowych (jeśli dotyczy), inne wymagane przy danym rodzaju szkolenia/kursu.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oryginalnych dokumentów dotyczących realizacji szkoleń/kursów do 31 grudnia 2020r
 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń/kursów.
8. Ww. wymagania dotyczą wszystkich szkoleń/kursów składających się na przedmiot zamówienia, chyba że w poszczególnych punktach poniżej zapisano inaczej.
9. Wymagania przy rodzajach szkoleń/kursów:
9.1 Dla 10 osób objętych kontraktami socjalnym
 Szkolenie Warsztaty motywacyjne - szkolenie grupowe: 1 grupa - liczba osób: 10 - miejsce szkolenia: Boniewo, - liczba godzin szkolenia: 24, 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny szkolenia: 8.00 - 15.00, maksymalnie 8 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin szkolenia: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu szkolenia: definicja motywacji, systemy motywacji, hierarchia potrzeb Maslowa motywatory i demotywatory, motywacja a pokolenia na rynku pracy, cele, planowanie, Pro aktywność i reaktywność, zarządzanie sobą w czasie a motywacja, motywacja Eisenhowera, metoda ABC, motywacja w poszukiwaniu pracy
 Szkolenie Warsztaty z doradcą zawodowym - szkolenie grupowe: 1 grupa - liczba osób: 10 - miejsce szkolenia: Boniewo - liczba godzin szkolenia:16, 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny szkolenia: 8.00 - 15.00, maksymalnie 8 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin szkolenia:w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu szkolenia: rola twórczego i pozytywnego myślenia w poszukiwaniu pracy, analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy, analiza predyspozycji i kwalifikacji zawodowych, mocne i słabe strony - moja osobowość, dokumenty aplikacyjne w poszukiwaniu pracy, autoprezentacja, ukryty i jawny rynek pracy - źródła miejsc pracy
 Kurs Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - liczba osób: 3 - miejsce kursu:Włocławek, - liczba godzin kursu:80 (w tym minimum 24 godz. zajęć praktycznych), 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny kursu: 8.00 - 15.00, maksymalnie 8 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin kursu:w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu kursu: istota sprzedaży; zadania handlu, jego specyfikacja; lokal handlowy (wyposażenie, wnętrze); reklama; obsługa klienta, strategie negocjacyjne, narzędzia komunikacji; badanie potrzeb klienta; profil profesjonalnego sprzedawcy; ścieżka sprzedaży; ceny netto i brutto; obliczanie podatku VAT; sztuka efektywnej sprzedaży, wyliczanie zysku; towaroznawstwo w pracy nowoczesnego sprzedawcy, urządzenia fiskalne (rodzaje urządzeń, zasady pracy, podstawy prawne wprowadzenia urządzeń fiskalnych, zasady serwisowania, praktyczne wykorzystanie urządzeń fiskalnych, wykonanie raportów i sprawozdań), egzamin.
Kurs Magazynier z obsługą wózków jezdniowych liczba osób: 3 - miejsce kursu: Włocławek, - liczba godzin kursu: 96 (w tym ilość godzin praktycznych zgodnie z programem zatwierdzonym przez ODK w Mysłowicach dla wózków jezdniowych), 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny kursu: 8.00 - 15.00, maksymalnie 8 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin kursu: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu kursu: typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy, czynności kierowcy w czasie pracy wózka, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu BHP, praktyczna nauka jazdy, bezpieczna obsługa - wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia, wiadomości o dozorze techniczne , transport wewnątrzzakładowy - technika magazynowa, zapoznanie z dokumentacją magazynową, zapoznanie z programami komputerowymi do obsługi magazynu i sprzedaży, zapoznanie z problematyką składowania różnych rodzajów materiałów i wyrobów gotowych, wymagania dotyczące regałów, opakowań i budynków magazynowych, gospodarka magazynowa), egzamin.
Kurs Kucharz z elementami dekoracji stołów - liczba osób: 3 - miejsce kursu: Boniewo lub gmina Boniewo, - liczba godzin kursu: 72 (w tym minimum 64 godz. zajęć praktycznych), 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny kursu: 8.00 - 15.00, maksymalnie 8 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin kursu:w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu kursu: podstawowe przepisy z zakresu BHP w gastronomii przechowywanie surowców i potraw, składanie serwetek płóciennych, składanie i rozkładanie obrusów, ustawianie stołów, podstawowe oraz rozszerzone nakrycie, obróbka wstępna i cieplna surowców, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców. Zajęcia praktyczne: przygotowywanie zup, potraw mięsnych, potraw mącznych, surówek, przystawek, zakąsek, sałatek, ciast i deserów, składanie serwetek płóciennych, składanie i rozkładanie obrusów, ustawianie stołów, podstawowe oraz rozszerzone nakrycie, dekoracja stołów, egzamin.
 Dla 8 osób objętych Programem Aktywności Lokalnej
 Szkolenie Warsztaty - Zarządzanie budżetem domowym - szkolenie grupowe: 1 grupa - liczba osób: 8 - miejsce szkolenia: Boniewo, - liczba godzin szkolenia:12, 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny szkolenia: 8.00 - 13.30, maksymalnie 6 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin szkolenia:w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu szkolenia :planowanie i monitorowanie potrzeb, planowanie i bilansowanie budżetu rodziny, efektywne sposoby oszczędzania na wydatkach domowych, jak ograniczyć wydatki niekonieczne, gospodarowanie niewielkimi środkami pieniężnymi, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach finansowych, ile kosztują nałogi? Szkolenie
Warsztaty motywacyjne - szkolenie grupowe: 1 grupa - liczba osób: 8 - miejsce szkolenia:Boniewo, - liczba godzin szkolenia:18, 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny szkolenia: 8.00 - 13.30, maksymalnie 6 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin szkolenia:w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu szkolenia: definicja motywacji, systemy motywacji, hierarchia potrzeb Maslowa motywatory i demotywatory, motywacja a pokolenia na rynku pracy, cele, planowanie, Pro aktywność i reaktywność, zarządzanie sobą w czasie a motywacja, motywacja Eisenhowera, metoda ABC, motywacja w poszukiwaniu pracy
Szkolenie Warsztaty z doradcą zawodowym - szkolenie grupowe: 1 grupa - liczba osób: 8 - miejsce szkolenia: Boniewo - liczba godzin szkolenia:12, 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny szkolenia: 8.00 - 13.30, maksymalnie 6 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin szkolenia: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu szkolenia: rola twórczego i pozytywnego myślenia w poszukiwaniu pracy, analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy, analiza predyspozycji i kwalifikacji zawodowych, mocne i słabe strony - moja osobowość, dokumenty aplikacyjne w poszukiwaniu pracy, autoprezentacja, ukryty i jawny rynek pracy - źródła miejsc pracy
Kurs gotowania z elementami dekoracji stołów - liczba osób: 3 - miejsce kursu: Boniewo lub gmina Boniewo, - liczba godzin kursu: 72 (w tym minimum 64 godz. zajęć praktycznych), 1 godzina szkolenia = 45 minut, - godziny kursu: 8.00 - 15.00, maksymalnie 8 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku, - termin kursu: w okresie wrzesień - grudzień 2012r., - zakres programu kursu:podstawowe przepisy z zakresu BHP w gastronomii przechowywanie surowców i potraw, składanie serwetek płóciennych, składanie i rozkładanie obrusów, ustawianie stołów, podstawowe oraz rozszerzone nakrycie, obróbka wstępna i cieplna surowców, charakterystyka i zastosowanie w produkcji kulinarnej warzyw, ziemniaków, grzybów i owoców. Zajęcia praktyczne: przygotowywanie zup, potraw mięsnych, potraw mącznych, surówek, przystawek, zakąsek, sałatek, ciast i deserów, składanie serwetek płóciennych, składanie i rozkładanie obrusów, ustawianie stołów, podstawowe oraz rozszerzone nakrycie, dekoracja stołów, egzamin. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku Nr 1 do SIWZ -przedmiot zamówienia .
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.51.00.00-2, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia . Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3. 3). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiając wymaga udokumentowania zrealizowania szkoleń i kursów w zakresie: realizacji warsztatów motywacyjnych, minimum dwie usługi realizacji warsztatów doradcą zawodowym, minimum dwie usługi realizacji warsztatów -Zarządzanie budżetem domowym, minimum dwie usługi realizacji kursu -Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej ,minimum dwie usługi realizacji kursu -Magazynier z obsługą wózków jezdniowych, minimum dwie usługi realizacji kursu-Pomoc kuchenna z elementami dekoracji stołów, minimum dwie usługi realizacji kursu gotowania z elementami dekoracji stołów, minimum dwie usługi Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        spełnieniem będzie złożenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia .
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        Zamawiający wymaga Dla 10 osób objętych kontraktami socjalnymi
1) Szkolenie Warsztaty motywacyjne osobę/osoby prowadzącą/e szkolenie posiadającą: wykształcenie wyższe, kwalifikacje psychologa lub psychoterapeuty i trenera warsztatów umiejętności psychospołecznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje trenera i edukatora w zakresie edukacji psychospołecznej oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.

2) Szkolenie Warsztaty z doradcą zawodowym osobę/osoby prowadzącą/e posiadającą/e wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego I stopnia, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.
3) Kurs Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej osobę/osoby prowadzącą/e posiadającą/e: a) w zakresie zajęć teoretycznych i praktycznych: wykształcenie minimum średnie i doświadczenie w realizacji kursów, w tym w zakresie niniejszego kursu i/lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu, w zakresie b) w zakresie zajęć praktycznych: dodatkowo doświadczenie zawodowe w obsłudze kasy fiskalnej
 4) Kurs Magazynier z obsługą wózków jezdniowych w części kursu dotyczącej obsługi wózków jezdniowych: instruktorów posiadających imienny certyfikat w zakresie metodyki prowadzenia nauki jazdy i teorii na kursach dla kierowców wózków jezdniowych wydany przez ODK w Mysłowicach, doświadczenie w realizacji kursów, w tym w zakresie niniejszego kursu, - w części kursu dotyczącej magazyniera - osobę/osoby prowadzącą/e posiadającą/e wykształcenie minimum średnie i doświadczenie w realizacji kursów, w tym w zakresie niniejszego kursu, i/lub min. doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu
5) Kurs Kucharz z elementami dekoracji stołów osobę/osoby prowadzącą/e posiadającą/e wykształcenie minimum średnie w zakresie technologii żywienia, doświadczenie w realizacji kursów, w tym w zakresie niniejszego kursu, i/lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu.
 Dla 8 osób objętych Programem Aktywności Lokalnej
1) Szkolenie Warsztaty - Zarządzanie budżetem domowym osobę/osoby prowadzącą/e szkolenie posiadającą: wykształcenie wyższe, kwalifikacje psychologa lub psychoterapeuty i trenera warsztatów umiejętności psychospołecznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje trenera i edukatora w zakresie edukacji psychospołecznej oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia
2) Szkolenie Warsztaty motywacyjne osobę/osoby prowadzącą/e szkolenie posiadającą: wykształcenie wyższe, kwalifikacje psychologa lub psychoterapeuty i trenera warsztatów umiejętności psychospołecznych oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia lub wykształcenie wyższe i kwalifikacje trenera i edukatora w zakresie edukacji psychospołecznej oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia
 3) Szkolenie Warsztaty z doradcą zawodowym osobę/osoby prowadzącą/e posiadającą/e wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego lub licencję doradcy zawodowego I stopnia, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń zgodnych z tematyką zawartą w opisie przedmiotu zamówienia.
 4) Kurs gotowania z elementami dekoracji stołów osobę/osoby prowadzącą/e posiadającą/e wykształcenie minimum średnie w zakresie technologii żywienia, doświadczenie w realizacji kursów, w tym w zakresie niniejszego kursu, i/lub doświadczenie zawodowe odpowiadające charakterowi kursu. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia .
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        spełnieniem będzie złożenia oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 60, 2 - ilość przeprowadzonych szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy (zgodnie z art. 144 ustawy Pzp) w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego; e) z powodu okoliczności siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; f) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, g) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uzasadniające zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy, i) zaistnieją okoliczności niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmianę miejsca realizacji szkoleń, przy czym zmiana nie prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza także zmianę osoby,osób prowadzącej/ych szkolenia w toku realizacji zamówienia, ale jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności na wypadek choroby lub innej okoliczności uniemożliwiającej osobie prowadzącej szkolenia wykonywanie obowiązków wynikających z umowy. Zmiana osoby prowadzącej szkolenia wymaga uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego oraz jest dopuszczalna pod warunkiem, że wskazana osoba (zastępca) posiada takie same lub wyższe kwalifikacje zawodowe. W przypadku obiektywnie pojawiających się okoliczności Zamawiający dopuszcza zmianę ilości osób w poszczególnych szkoleniach. Przy czym Zamawiający zastrzega, że ogólna ilość osób przewidywana do objęcia wsparciem w formie szkoleń, zgodnie z Załącznikiem nr 1 (tj. łącznie 18 osób) nie ulegnie zmianie. Zmiany wymagają uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście w Biurze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Boniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 09:00, miejsce: osobiście w Biurze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo , lub na adres Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dalej (356kB) word , opis przedmiotu zamówienia Zalacznik nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamowienia II .doc (283kB) word , projekt umowy dalej (248kB) word
 
Z uwagi na zmiany w SIWZ przedłużono termin składania ofert do 20 sierpnia 2012 roku godz. 09:00
zmiana ogłoszenia  dalej (31kB) word zmiany SIWZ dalej (356kB) word

Z uwagi na zmiany w SIWZ przedłużono termin składania ofert do 21 sierpnia 2012 roku godz. 09:00
zmian ogłoszenia dalej (66kB) word zmiana SIWZ dalej (356kB) word przedmiot zmówienia opis aktualizacja załącznika nr 1 dalej (284kB) word



 
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej zgodnie z  art.181 ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych informuje, że czynność wyboru oferty najkorzystniejszej obarczona jest błędem  a tym samym brak jest możliwości  zawarcia ważnej oraz nie podlegającej unieważnieniu umowy.
 
Z uwagi na powyższe unieważnia się wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 10 września 2012 roku . Jednocześnie komisja przetargowa przystępuje do powtórzenia czynności w zakresie badania i oceny złożonych ofert  od momentu  przyznania punktów w  kryterium "  ilość przeprowadzonych szkoleń zgodnych z przedmiotem zamówienia " .


Z uwagi na uzyskanie najwyższej ilości punktów jako ofertę najkorzystniejszą  wybrano Wykonawcę :
Przedsiębiorstwo Technologiczne "POLWIND" sp. zo.o. Kaniewo 41, 87-890 Lubraniec
pobierz (28kB) word

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (7 sierpnia 2012, 12:22:28)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (19 września 2012, 15:01:49)
Zmieniono: wynik przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1390