zamówienie na:

WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012”

zamawiający: Gmina boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: TIiRG – 2211/2010
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 17 maja 2010  09:00
wynik postępowania: Jako wykonawce zadania wybrano Ofertę nr 4. Firma KASZUB Dariusz Kaszuba 83-307 Kiełpino-Leszno, ul. Rzemieślnicza 3  





 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : NA WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012”
CPV 45.21.22.21-1      Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych 
 Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  pod numerem 96715   dnia 23 kwietnia  2010   roku.

1.      Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo
tel.  (054) 284-01-81
fax. (054)284-01-81
e-mail: ug_boniewo@wp.pl

2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami )oraz aktów wykonawczych do ustawy . 

 3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego  nieodpłatnie  po wypełnieniu wniosku adres: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.

4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 Przedmiotem zamówienia jest : NA WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU ,,MOJE BOISKO - ORLIK 2012”  Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0 m o powierzchni 1860m2 pole gry 26,0 m x 56,0 m
 -  podbudowa przepuszczalna :
●    grunt rodzimy ,
●    warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10 cm.
 ●    warstwa konstrukcyjna  z kruszywa łamanego fr.  0-31,5 – 63 mm o gr. 10 cm,
●    warstwa klinująca z kruszywa kamiennego fr. 0-31,5 mm o gr. 5 cm,
●    warstwa wyrównująca  z miału kamiennego fr. 0-4 mm  o gr. 4 cm,
 nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa Nawierzchnia syntetyczna typu sztuczna trawa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ   Wysokość włókna min. 40 mm i mniejsza niż 60 mm na podkładzie z maty elastycznej, jeżeli jest wymagana typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport 1).   Typ włókna: monofil 2).   Skład chemiczny włókna; polietylen 3).   Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4).   Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska   Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ  

wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach    – 2 sztuki
 - siatki do bramek                                                      – 2 sztuki

  II. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 pole gry 15,1m x 28,1m podbudowa podbudowa przepuszczalna :
●    koryto grunt rodzimy,
●    warstwa odsączająca z pasku o gr. 10 cm,       
●   warstwa konstrukcyjna  z kruszywa łamanego fr.  0-31,5 – 63 mm o gr. 10 cm, 
 ●   warstwa klinująca z kruszywa kamiennego fr. 0-31,5 mm o gr. 5 cm,       
●   warstwa wyrównująca  z miału kamiennego fr. 0-4 mm  o gr. 4 cm,  W zależności od warunków terenowych i gruntowych należy indywidualnie dla każdego obiektu  rozważyć  wykonanie drenażu wewnętrznego pod całą powierzchnię boisk.   Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową załącznik
nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ.
nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik nr 2 do SIWZ technologia układania nawierzchni: 
 Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
Wyposażenie do piłki koszykowej
 - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy – 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości         – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach  – 2 sztuki

 wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne badminton, tenis, siatkówka  – 2 sztuki
 - siatka do siatkówki   – 1 sztuka

 wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach – 2 sztuki
 - siatki do bramek – 2 sztuki

  III. Ogrodzenie terenu Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST załącznik nr 2 do SIWZ

  IV.  Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWT oraz SST załącznik nr 2 do SIWZ. 

 V. Chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener na odpadki stałe – kostka brukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej załącznik nr 3 do SIWZ oraz SST  zał. Nr 2 do SIWZ. 

 VI.  Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie
z dokumentacją projektową załącznik nr 3 do SIWZ i SST załącznik
nr 2 do SIWZ   Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od I.do VI.  stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ                                                        Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach I. do VI.: na wykonane roboty  materiały i robociznę wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego. na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy – 60 miesięcy 

 VII. Budowa budynku sanitarno-szatniowego Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót   Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty materiały i robociznę wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego.

 VIII. Wykonanie geodezyjnej  inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia  

5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.  

6.Termin wykonania zamówienia:    Przedmiot zamówienia należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy  od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.  

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniani tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.   Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1)        udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2) dysponowaniem, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:  · konstrukcyjno-budowlanej, · instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,  wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, · instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3)        ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).   Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.   Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert  


7.1.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.   Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ.   W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy:   1)  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 2)        Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:   1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45.21.22.21-1), w tym: co najmniej dwóch boisk piłkarskich z nawierzchnią z trawy syntetycznej i co najmniej dwóch boisk z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a.    konstrukcyjno-budowlanej, b. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz oświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).   Wykonawca, w myśl art. 26 ust. 2 b ustawy, może polegać na  wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W  przypadku, gdy podmiot(y) przedstawiający pisemne zobowiązanie, o którym mowa wyżej, będzie uczestniczył w części wykonania zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia przez ten podmiot(y) dokumentów i oświadczeń wskazanych w rozdziale 7.1. pkt  1-3  niniejszej SIWZ oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.   Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty: A.  Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta. 3.  Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.  B.  Dokumenty dotyczące systemu nawierzchni z trawy syntetycznej:  1. Aktualny certyfikat FIFA 1 Star lub FIFA 2 Star dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni i raport z badań przeprowadzonych przez  laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej     nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Concept for  Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) . 2. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub  aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB.  3.  Karta techniczna oferowanej nawierzchni, potwierdzona przez jej producenta.4. Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia.  5. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez  producenta na tę nawierzchnię. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie   1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, 2) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z  oryginałem wszystkich dokumentów; 3) pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; 4) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.   Składając ofertę wspólnie (art. 23 ustawy) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: a) następujące dokumenty i oświadczenia:
 -   oferta, -     wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 5 do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. b)        następujące dokumenty i oświadczenia:
-  oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania ustawy (Załącznik Nr 6 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej określony w rozdziale 7.1. pkt 1 - zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego określone w rozdziale 7.1. pkt  2, -     zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  określone w rozdziale 7.1. pkt 3, -  dokumenty potwierdzające, że roboty  te zostały wykonane należycie składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.   Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej   Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 i 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).

8. Informacja na temat wadium:  
8.1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  33 000,00  zł (słownie: trzydzieści trzy tysiące  złotych).      8.2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)   pieniądzu, 2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)   gwarancjach bankowych, 4)   gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)   poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
 8.3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
8.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego: Bank  Spółdzielczy Lubraniec Oddział Boniewo,  Nr  : 90955910300007026320000001
 8.5  W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
8.6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego –  w  sekretariacie Urzędu Gminy w Boniewie  przy ul. Szkolnej 28, lub dołączyć do oferty.
8.7.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 

 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

Cena ofertowa – znaczenie 100 pkt 100 (max liczba punktów  w ocenianej pozycji) Gdzie: KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu COB – cena zaoferowana w ofercie badanej Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt10.  

10.Miejsce i termin składania ofert : 
 10.1.Ofertę należy złożyć Zamawiającemu GMINA BONIEWO ul. SZKOLNA 28  pokój  - SEKRETARIAT  w terminie do dnia  17 maja 2010 roku, godz. 9:00.
 10.2.Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer. 10.3 Otwarcie ofert nastąpi w  gabinecie Wójta Gminy Boniewo ul. Szkolna 28,  dnia  17 maja 2010 r. roku, godz. 9:15.
10.4.Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.
10.5Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
10.6.Otwierając oferty Zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także informacje dotyczące cen, terminu wykonania zamówienia, warunków gwarancji i warunki płatności zawartych w ofertach.
10.7Informacje, o których mowa w pkt 10.5 i 10.6 przekazuje się niezwłocznie Wykonawcom, którzy nie byli przy otwarciu ofert, na ich wniosek. UWAGA – za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.  

11. Termin związania z ofertą:  
11.1 Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z dniem wskazanym jako termin składania ofert. 11.2.Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
11.3Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwie, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
11.4Wniesienie środków ochrony prawnej po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ich rozstrzygnięcia.  

12. Zamawiający nie zamierza  zawarcia  umowy ramowej.

13. Zamawiający nie dopuszcza ofert wariantowych.  

14. Zamawiający nie zamierza  ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.  

15. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  

16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających .   17.Osoby uprawnione do udzielania informacji : Zdzisława Bywalska i Anna Grunt  tel/fax (054) 284-01-81.

  Projektrealizowany w ramach  Programu "Moje Boisko - Orlik 2012". Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo www.bip.boniewo.pl 

                                                                                                Wójt Gminy Boniewo
                                                                                              mgr inż. Marek Klimkiewicz     
  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (319kB) word
   Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót pobierz (231kB) pdf , pobierz (556kB) pdf , pobierz (294kB) pdf , pobierz (210kB) pdf , pobierz (166kB) pdf , pobierz (7546kB) pdf

Oświetlenie terenu zespołu boisk sportowych projekt budwlany (283kB) word , projekt budwlany cd (46kB) word , projekt budwlany cd (478kB) pdf , projekt budwlany cd (1041kB) pdf , przedmiar robót (78kB) pdf

Przyłącza wodno-kanalizacyjne do modułu systemowego zaplecza boisk sportowych projekt budwlany (72kB) pdf ,
projekt budwlany cd (121kB) pdf , projekt budwlany cd (25kB) pdf , projekt budwlany cd (62kB) pdf

Odwodnienie boiska sportowego projekt budwlany (69kB) pdf , projekt budwlany cd (119kB) pdf , projekt budwlany cd (38kB) pdf , projekt budwlany cd (30kB) pdf , projekt budwlany cd (22kB) pdf

Projekt budowlany zespołu boisk z budynkiem zaplecza projekt budwlany (1204kB) pdf , projekt budwlany cd (314kB) pdf , projekt budwlany cd (561kB) pdf , projekt budwlany cd (523kB) pdf , projekt budwlany (350kB) pdf , projekt budwlany cd (256kB) pdf , projekt budwlany cd (263kB) pdf , projekt budwlany cd (213kB) pdf , projekt budwlany cd (246kB) pdf , projekt budwlany cd (315kB) pdf , rysunki (318kB) pdf , rysunki (654kB) pdf , rysunki (300kB) pdf , rysunki (302kB) pdf , rysunki (359kB) pdf , rysunki (372kB) pdf , instalacje elektryczne (455kB) pdf , instalacje elektryczne (136kB) pdf , instalacje sanitarne (183kB) pdf , instalacje sanitarne (530kB) pdf , projekt budwlany cd (36kB) pdf , projekt budwlany cd (44kB) pdf , projekt budwlany cd (45kB) pdf , projekt budwlany cd (46kB) pdf , projekt budwlany cd (46kB) pdf , projekt budwlany cd (89kB) pdf , projekt budwlany cd (87kB) pdf , projekt budwlany cd (31kB) pdf , projekt budwlany cd (110kB) pdf , projekt budwlany cd (113kB) pdf , projekt budwlany cd (113kB) pdf , projekt budwlany cd (113kB) pdf , projekt budwlany cd (37kB) pdf , projekt budwlany cd (63kB) pdf , projekt budwlany cd (123kB) pdf , projekt budwlany cd (79kB) pdf , projekt budwlany cd (79kB) pdf , projekt budwlany cd (79kB) pdf , projekt budwlany cd (79kB) pdf , projekt budwlany cd (123kB) pdf , projekt budwlany cd (140kB) pdf , projekt budwlany cd (139kB) pdf , projekt budwlany cd (139kB) pdf , projekt budwlany cd (124kB) pdf , projekt budwlany cd (140kB) pdf , projekt budwlany cd (140kB) pdf , projekt budwlany cd (140kB) pdf , projekt budwlany cd (111kB) pdf , projekt budwlany cd (51kB) pdf , projekt budwlany cd (24kB) pdf , projekt budwlany cd (24kB) pdf

Przedmiar robót przedmiar robót (3562kB) word
Przedmiar robót budynku przedmiar robót budynku (230kB) pdf

Zgodnie z art.38 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza treść pisma dotycząca SIWZ treść pisma w sprawie SIWZ (110kB) word

  Zgodnie z art.38 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza treść zapytań w sprawie SIWZ treść zapytań (174kB) word

Zgodnie z art.38 ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych  zamieszczamy wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ z uwagi na otrzymane zapytania od wykonawców: odpowiedź na wyjasniania z 29.04.2010 (29kB) word , odpowiedź na wyjasniania z 04.05.2010 (31kB) word

Opis projektu budowlanego- adaptacyjny ops projektu budowlanego adaptowanego (2804kB) word

OBOWIĄZUJĄCĄ DOKUMENTACJA BUDYNKU SOCJALNEGO  : budynek murowany (207kB) word , budynek murowany cd (140kB) word , budynek murowany cd (361kB) word , RYSUNKI rysunki (163kB) pdf , rysunki (193kB) pdf , rysunki (142kB) pdf , rysunki (107kB) pdf , rysunki (210kB) pdf , rysunki (74kB) pdf , rysunki (297kB) pdf , ry (67kB) pdf , rysunki (1100kB) pdf

ZMIANY ZAMIESZCZONE W OGŁOSZENIU O ZAMÓWIENIU ORAZ W SIWZ- opublikowane BZP 6 maja 2010 roku pod nr 125698:
 1.  W pkt 4 ogłoszenia oraz rozdział 2 pkt 2.2 SIWZ  dotyczących  przedmiotu zamówienia osunięto zapis dotyczący wyposażenia do piłki ręcznej na boisku wielofunkcyjnym.
2. Przewiduje się istotne zmiany postanowień zwartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy  w sytuacji wystąpienia zdarzeń o charakterze losowym. Z uwagi na powyższe Załącznik nr 8 do SIWZ par.12 pkt 5 otrzymuje brzmienie "Przewiduje się istotne zmiany postanowień zwartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie,której dokonano wyboru wykowcy w sytuacji wystapienia zdarzeń o charakterze losowym".

Zalaczone zapytanie do przetargu: pobierz (54kB) pdf
Załącznik_TliRG_2211-2 pobierz (43kB) pdf

Zgodnie z art., 92. ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych  zamieszczamy informacje dotyczące wyniku przeprowadzonego postępowania wynik postępowania (40kB) word   ZP21 streszczenie i porównianie ofert (40kB) word

15 czerwca 2010 roku została podpisana rumowa z wybranym wykonawcą na realizację zamówienia tj. KASZUB-Dariusz Kaszuba u. Rzemieślnicza 3, 83-307 Kiełpino-Leszno.

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (23 kwietnia 2010, 22:03:41)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (15 czerwca 2010, 20:11:24)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1744