Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
|
|
zamówienie na: |
Budowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grójec – Sułkówek długości 1952 mb. |
zamawiający: | Gmina Boniewo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej kwot progowych |
termin składania ofert: | 15 kwietnia 2009 09:00 |
wynik postępowania: | w dniu 4 maja jako wykonawcę zadania wybrano Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. Nowa Wieś ul. Jana Pawła II Nr 7 87-853 Kruszyn |
Ogłoszenie o wszczęciu postępowania na budowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w
miejscowości Grójec – Sułkówek długości
1952 mb.
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych po numerem 56614
w dniu 10 marca 2009 roku.
Zamawiający
:
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych po numerem 56614
w dniu 10 marca 2009 roku.
Gmina Boniewo, 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28,
woj. : kujawsko-pomorskie
Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r Nr 171, poz. 1058). o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na roboty.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie
internetowej : www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można również nabyć nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy w Boniewie.
Przedmiot zamówienia :
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym słowniku
zamówień publicznych (CPV) :
CPV 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania
nawierzchni autostrad, dróg w następującym zakresie,
CPV 45111200-0 Roboty przygotowawcze,
CPV 45111200-0 Roboty ziemne,
CPV 45233100-0 konstrukcja jezdni
Charakterystyczne parametry drogi :
● długość drogi - 1952 mb,
● korona drogi 6,00 mb,
● jezdnia drogi o szerokości 3,50 mb jeden pas jezdni,
● pobocza dwustronne o szerokości 0,75 mb każdy,
● obustronne rowy odwadniające wysychające szerokości 40 cm,
● zjazdy na drogi gruntowe sztuk 7 i do zagród 4,
● zjazdy na pola uprawne 18 sztuk,
● zabezpieczenie ruchu drogowego – ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych 12 sztuk.
Opis robót do wykonania :
● wyprofilowanie istniejącej żużlowej nawierzchni jezdni i poboczy,
● wykonanie dwustronnych poboczy i rowów przydrożnych o szerokości dna 40 cm,
● warstwa odcinająca z piasku 10 cm po zagęszczeniu,
● ułożenie warstwy tłucznia kamiennego – wapiennego grubością 15 cm po zagęszczeniu,
● powierzchniowe utrwalenie grysami frakcji 2/5 5/8 przy pomocy emulsji asfaltowej,
● wykonanie zjazdów na drogi gruntowe i do zagród poprzez zagęszczenie i wyprofilowanie
podłoża, wykonanie warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm, nawierzchni z tłucznia
kamiennego wapiennego grubości 10 cm,
● wykonanie zjazdów na pola z kruszywa naturalnego grubości 15 cm. po zagęszczeniu
w warstwie odcinającej z piasku grubości 10 cm,
● zabezpieczenie ruchu drogowego; ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych 12 sztuk,
● wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
Termin wykonania zamówienia :
- rozpoczęcie robót 11 maja 2009 r. – zakończenie : 31 lipca 2009 r.
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW :
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
2.1 Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wadium :
1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000 złotych.
wadium może być wniesione w jednej z poniższych form :
- pieniądzu przelewem na rachunek bankowy : BS Lubraniec Oddział Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłat wadium przez wykonawcę,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych ,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
2. Dowód wpłaty należy załączyć do ofert.
Kryterium oceny ofert :
1. Oferty wykonawców niewykluczonych oraz nieodrzuconych , będą ocenione według kryterium wag :
- Cena - która będzie stanowiła - 80 % ,
- Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - która będzie stanowiła 20 %,
2. Kryterium cena zostanie wyliczona według następującego wzoru :
Cena najniższa
C = --------------------------------- x 80 punktów
Cena oferty badanej
3. Kryterium gwarancja, będzie przyznana przez członków komisji przetargowej
uznaniowo według procentowego znaczenia kryterium tj. od 1-20 punktów.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana, oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów.
Miejsce i termin składania ofert :
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo – sekretariat, do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9 tej
2. Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu 15.04.2009 r. o godz. 9:10 w Urzędzie Gminy w Boniewie – gabinet Pana Wójta.
3. Otwarcie ofert jest jawne.
Termin związania z ofertą 30 dni.
a/ nie zamierza się zawarcia umowy ramowej,
b/ nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów,
c/ zastrzega się udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach zadania
podstawowego,
d/ nie dopuszcza się zastosowania aukcji elektronicznej,
e/ zamawiający nie przewiduje prac wykonywanych przez podwykonawców.
Upoważniona do kontaktu z oferentami jest Anna Grunt : telefon /054/ 2840181
e-mail : anna.grunt@interia.pl
Boniewo, dnia 10.03.2009 r.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
pobierz (100kB)
,
załączniki SIWZ (165kB)
Kosztorys ofertowy pobierz (105kB) ,
Przedmiar robót pobierz (87kB)
Kosztorys ofertowy pobierz (105kB) ,
Przedmiar robót pobierz (87kB)
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
pobierz (30kB)
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert pobierz (120kB)
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert pobierz (120kB)
metryczka
Opublikował: Zdzisława Bywalska (11 marca 2009, 09:42:26)
Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (5 maja 2009, 09:17:47)
Zmieniono: informacja o wyborze oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1585