zamówienie na:

Budowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grójec – Sułkówek długości 1952 mb.

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 15 kwietnia 2009  09:00
wynik postępowania: w dniu 4 maja jako wykonawcę zadania wybrano Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. Nowa Wieś ul. Jana Pawła II Nr 7 87-853 Kruszyn 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania  na budowę drogi      dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Grójec – Sułkówek  długości 1952 mb.

Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych po numerem 56614
w dniu 10 marca 2009 roku. 
 
 Zamawiający  :
 
Gmina Boniewo, 87-851 Boniewo ul. Szkolna  28,
                                woj.  : kujawsko-pomorskie
 
Tryb zamówienia :  przetarg nieograniczony w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia
 2004 r.  Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r Nr  171, poz.  1058).  o wartości  mniejszej od kwot progowych określonych  w przepisach wydanych na podstawie  art. 11 ust. 8 na  roboty.
 
Specyfikacja  istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie   
internetowej  : www.bip.boniewo.pl
 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można również nabyć    nieodpłatnie  w siedzibie  Urzędu Gminy w Boniewie.
 
Przedmiot  zamówienia  :    
 
Nazwa i kod  dotyczący przedmiotu zamówienia określona  we Wspólnym słowniku
zamówień publicznych (CPV) :
 
CPV 45.23.30.00-9   Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania
                                   nawierzchni autostrad, dróg w następującym zakresie,
CPV 45111200-0      Roboty przygotowawcze,
CPV 45111200-0      Roboty ziemne,
CPV 45233100-0      konstrukcja jezdni
 
 Charakterystyczne parametry drogi :
   
● długość drogi  -  1952 mb,
● korona drogi 6,00 mb,
● jezdnia drogi o szerokości 3,50 mb jeden pas jezdni,
● pobocza dwustronne o szerokości 0,75 mb każdy,
● obustronne rowy odwadniające wysychające szerokości 40 cm,
● zjazdy na drogi gruntowe sztuk 7  i do zagród 4,
● zjazdy na pola uprawne 18 sztuk,
● zabezpieczenie ruchu drogowego – ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych 12 sztuk.   
 
Opis robót do wykonania :
 
● wyprofilowanie istniejącej żużlowej nawierzchni jezdni i poboczy,
● wykonanie dwustronnych  poboczy i rowów przydrożnych o szerokości dna 40 cm,
● warstwa odcinająca z piasku  10 cm po zagęszczeniu,
● ułożenie warstwy tłucznia kamiennego – wapiennego grubością 15 cm po zagęszczeniu,
● powierzchniowe utrwalenie grysami  frakcji 2/5 5/8 przy pomocy emulsji asfaltowej,
● wykonanie zjazdów na drogi gruntowe i do zagród poprzez zagęszczenie i wyprofilowanie
   podłoża, wykonanie warstwy odcinającej z piasku  grubości 10 cm, nawierzchni z tłucznia 
   kamiennego  wapiennego grubości 10 cm,
● wykonanie zjazdów na pola z kruszywa naturalnego grubości 15 cm. po zagęszczeniu
   w warstwie odcinającej z piasku grubości 10 cm,
● zabezpieczenie ruchu drogowego; ustawienie znaków drogowych ostrzegawczych 12 sztuk,
● wykonanie  inwentaryzacji powykonawczej.     
 
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
 
Termin wykonania zamówienia :
 
- rozpoczęcie  robót   11 maja  2009 r.    – zakończenie : 31 lipca 2009 r.
 
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
     OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW :
 
     1. O udzielenie  zamówienia mogą  ubiegać się Wykonawcy, którzy :
        1.1. posiadają uprawnienia  do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych,
        1.2. posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
               technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają
               pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału
               technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
        1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
                zamówienia,
        1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223 poz.1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058).
  
 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
       
        2.1 Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia” lub „nie spełnia”  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych  w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
        2.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2  ustawy  Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się  za odrzuconą.
 
      Wadium :
 
       1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości  7 000 złotych.
            wadium może być wniesione w jednej z poniższych form :
          - pieniądzu  przelewem na rachunek bankowy   : BS Lubraniec Oddział Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert
            Zamawiający udokumentuje  wyciągiem z konta potwierdzenie wpłat wadium przez wykonawcę,
         -  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
         -  gwarancjach  bankowych ,
         -  gwarancjach ubezpieczeniowych,
         -  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
  Przedsiębiorczości  (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)
   
      2.   Dowód wpłaty należy załączyć  do ofert.
 
     Kryterium oceny ofert :               
 
     1. Oferty  wykonawców  niewykluczonych  oraz nieodrzuconych , będą ocenione według kryterium  wag :
 
          - Cena    -  która będzie stanowiła  - 80 %  ,
         -  Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia   - która będzie stanowiła  20 %,
 
    2. Kryterium cena  zostanie wyliczona według następującego wzoru :
   
             Cena  najniższa
    C = --------------------------------- x 80  punktów
             Cena oferty badanej
 
   3. Kryterium gwarancja, będzie  przyznana przez członków komisji przetargowej
    uznaniowo według procentowego znaczenia kryterium tj. od 1-20 punktów.
 
   3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana, oferta, która uzyskała łącznie najwyższą liczbę punktów.
 
   Miejsce i termin składania ofert  :   
 
   1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28,  p-ta  87-851 Boniewo – sekretariat, do dnia   15.04.2009 r. do godz. 9 tej
   2.  Zamawiający dokona otwarcia ofert w dniu     15.04.2009  r.  o godz. 9:10  w Urzędzie Gminy  w Boniewie – gabinet Pana Wójta.
   3. Otwarcie  ofert jest jawne.
 
 Termin związania z ofertą  30 dni.
 
  a/  nie zamierza się zawarcia  umowy ramowej,
  b/  nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów,
  c/  zastrzega się udzielenie zamówienia  uzupełniającego  w ramach zadania
       podstawowego,
 d/  nie dopuszcza się zastosowania aukcji elektronicznej,
 e/  zamawiający nie przewiduje prac  wykonywanych przez podwykonawców.
 
 
     Upoważniona do kontaktu z oferentami jest Anna Grunt  : telefon  /054/ 2840181
     e-mail : anna.grunt@interia.pl
 
 
     Boniewo, dnia 10.03.2009 r.  

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (100kB) word , załączniki SIWZ (165kB) word
Kosztorys ofertowy pobierz (105kB) word ,
Przedmiar robót pobierz (87kB) word

  INFORMACJA O WYBORZE OFERTY  pobierz (30kB) word
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert pobierz (120kB) word
 
 
 
    

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (11 marca 2009, 09:42:26)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (5 maja 2009, 09:17:47)
Zmieniono: informacja o wyborze oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1585