zamówienie na:

Przebudowę drogi gminnej Łąki Markowe-Sieroszewo o dł. 2+041,41km

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 31 marca 2009  10:00
wynik postępowania: W wyniku przeprowadzonego postępowania wybrano ofertę Nr 2 złożoną przez Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński Olsza 3, 88-300 Mogilno . 




OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : Przebudowę drogi gminnej Łąki Markowe-Sieroszewo o dł. 2+041,41km   CPV 45.23.30.00-9  Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg, 
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  pod numerem 39036   dnia
24 lutego2009  roku.
1.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28,87-851 Boniewo
tel.  (054) 284-01-81
fax. (054)284-01-81
e-mail: ug_boniewo@wp.pl
2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami).  
3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego  nieodpłatnie  po wypełnieniu wniosku adres: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.
4. Przedmiot zamówienia:
 Przebudowa drogi gminnej Łąki Markowe-Sieroszewo o dł. 2+041,41km   CPV 45.23.30.00-9  Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg w następującym zakresie; a/ Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym- 2,04 km, b/ Konstrukcja jezdni: - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową- 7144,94 m2 -Nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5 cm – 7247,00 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, grubość warstwy ponad 10 cm- 966,25 m3, c/ Zjazdy i drogi dojazdowe: - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltowa- 670 m2 -nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych standard III, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 5cm- 680,00 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, grubość warstwy ponad 10cm- 72 m3. d/ Pobocza: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, grubość warstwy do 10 cm- 306,21 m3 e/ Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
  5. Zamawiający  nie przewiduje składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
7. Osoby uprawnione do udzielania informacji : Zdzisława Bywalska i Anna Grunt  tel/fax (054) 284-01-81.
8. Termin wykonania zamówienia:  od  4 maja 2009  roku  do 17 sierpnia 2009  roku.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:   1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.   Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia, nie spełnia” Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia,  nie spełnia” Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i 2  Prawa zamówień publicznych
2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienie na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych,
5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1) Aktualny  odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;  
 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS  potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,  
3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,  
4). Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1).Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartościom robotom budowlanym stanowiącym  przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów  potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia.   
2). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami  na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ,  Wymagany personel:    kierownik budowy -  osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami)
3). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Potwierdzenie posiadania :  „Przebudowa drogi gminnej Łąki Markowe-Sieroszewo o dł. 2+041,41km   a/ szczotki mechaniczne- 1 szt. b/ mieszarka do wytwarzania mieszanki wyposażona w urządzenie dozujące wodę- 1 szt. c/ układarka mas bitumicznych- 1 szt. d/ skrapiarki lepiszcza-  1 szt. e/ walec statyczny samojezdny -1 szt. f/ samochody samowyładowcze 10-15 t- 2 szt.  

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert,  
W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym , tj. certyfikat lub deklaracja zgodności wystawiona zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności. ( laboratorium podać nazwę i adres);   10. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości
20.000 złotych, które może być wniesione w jednej z poniższych form:
- w pieniądzu na konto Zamawiającego: BS Lubraniec Oddz. Boniewo
90955910300007026320000001
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z póź zm.). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 95 %, udzielona gwarancja 5%
12. Oferty należy składać w terminie do 30 marca 2009  r. do godz. 10.00 osobiście w siedzibie Urzędu Gminy,  ul. Szkolnej 28 w Boniewie- sekretariat, lub na adres Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28,p-ta 87-851 Boniewo. Oznaczenie  koperty „Oferta na wykonanie: „Przebudowa drogi gminnej Łąki Markowe-Sieroszewo o dł. 2+041,41km  „nie otwierać przed dniem 30 marca 2009 roku  do godz 10:15
13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 marca 2009 roku o godz.10:15. w siedzibie Urzędu Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28 , p-ta 87-851 Boniewo – gabinet Wójta Gminy
14. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.   16. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów – Nie dotyczy , 
 17. Zastosowanie aukcji elektronicznej- Nie dotyczy,  
18. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt  6 PZP.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo www.bip.boniewo.pl                                                                                       

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz załącznikami pobierz (294kB) word

Kosztorys ofertowy pobierz (88kB) word
projekt dalej (276kB) word
mapy dalej (267kB) plik , dalej (289kB) plik , dalej (142kB) plik , dalej (204kB) plik , dalej (150kB) plik , dalej (255kB) plik

Zmiana treści ogłoszenia pobierz (34kB) word i SIWZ dalej (37kB) word

Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz     

W załącznik Nr 1 SIWZ / wzór umowy/ par 3 . Termin zakończenia inwestycji winno być 17 sierpnia 2009 roku , par.1 wiersz 3 otrzymuje brzmienie 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U.z 2007r.Nr 223,poz.1655 z późniejszymi zmianami)

Obowiązujący projekt umowy pobierz (61kB) word

INFORMACJA W SPRAWIE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY wybór oferty (27kB) word
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert pobierz (30kB) word
 
W dniu 27 kwietnia 2009 roku podpisano umowę na realizację zadania z wybranym wykonawcą.

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (24 lutego 2009, 12:36:44)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (30 listopada 2009, 09:09:38)
Zmieniono: korekta literowa /porównanie/

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1573