zamówienie na:

Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2008/2009

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 24 lipca 2008  09:00
wynik postępowania: W dniu 7 sierpnia 2008 roku wybrano jako usługodawcę ofertę firmy " Usługi Transportowe Grzegorz Baszewski zam. Sokołowo 34, p-ta 87-865 Izbica Kujawska. Oferowana cena 4,50 zł/km 




OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Ogłoszenie opublikowano w BZP w dniu 10 lipca 2008 roku pod nr 156880-2008

I. Zamawiający : Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo woj. Kujawsko-Pomorskie

II. Tryb zamówienia :
Postępowanie o zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane .


III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.bip.boniewo.pl /zakładka przetargi.

IV. Przedmiot zamówienia oraz zakresu zamówienia:
„Usługi transportowe dla dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2008/2009”.

Usługi będące przedmiotem zamówienia opisane są we Wspólnym Słowniku Zamówień
w sposób następujący :
CPV- 60.11.22.00-8 usługi autobusowego transportu publicznego.
Usługa będzie polegała na :
1.Dowiezieniu dzieci do Publicznego Gimnazjum w Boniewie oraz Szkoły Podstawowej w Boniewie oraz odwiezieniu dzieci z Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Boniewie w godzinach popołudniowych na niżej podanych trasach:
Zamawiający przyjmuje, że dowóz dzieci realizowany będzie zgodnie z poniżej opracowanymi trasami. Za początek trasy przyjmuje się pierwszy przystanek .

Trasy przed zajęciami lekcyjnymi:
Trasa Nr 1: Sarnowo- Pyszkowo-Łączewna-Łąki Wielkie- Boniewo – 8,600 km
Trasa Nr 2 : Janowo-Osiecz Mały-Osiecz Wielki-Anielin-Arciszewo-Boniewo- 9,900 km,
Trasa Nr 3 : Łaki Zwiastowe-Łąki Markowe-Szczytno- 5,900 km,
Trasa Nr 4 :Otmianowo-Sułkówek-Grójec-Boniewo- 10,400 km,
Trasa Nr 5 : Grójec-Grójczyk-Lubomin Leśny-Lubomin-Boniewo- 10,000 km,
Trasa Nr 6 : Michałowo-Lubomin-Bierzyn- Arciszewo- 8,800 km

Ogółem długość tras wykonywanych przed zajęciami lekcyjnymi – 53,600km

Trasy po zakończeniu zajęć lekcyjnych:

Trasa Nr 1: Boniewo-Arciszewo-Anielin-Osiecz Wielki-Sarnowo-Pyszkowo-Łączewna-Łąki Wielkie– 15,000km
Trasa Nr 2: Arciszewo-Bierzyn-Lubomin-Lubomin Leśny –Grójczyk-Grójec-14,000km
- trasa wykonywana będzie dwukrotnie po zajęciach szkolnych,
Trasa Nr 3: Boniewo-Arciszewo-Łąki Wielkie-Pyszkowo-Sarnowo-10,000km,

Trasa Nr 4: Grójec-Sułkówek-Otmianowo – 10,400 km- trasa wykonywana będzie dwukrotnie po zajęciach szkolnych,
Trasa Nr 5 : Boniewo-Anielin-Osiecz wielki-Osiecz Mały-Janowo- 8,300 km.
Trasa Nr 6: Łąki Zwiastowe-Łąki Markowe-Szczytno- 5,300 km.

Ogółem długość tras wykonywanych po zakończeniu zajęć lekcyjnych= 87,400 km.

Ogółem długość tras wynosi 141 kilometrów.
2. Zapewnienie transportu dzieci i młodzieży w roku szkolnym 2008/2009 na zawody sportowe, konkursy i występy artystyczne.
3. Zapewnienie transportu dzieci i młodzieży na wycieczki szkolne.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dwóch opiekunów przewożonych dzieci załączając jego referencje( jeden opiekun w autobusie).
Kierowca autobusu nie może pełnić funkcji opiekuna.

V. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

VI. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

VII. Termin wykonania zamówienia:
Rok szkolny 2008/2009

- rozpoczęcie robót : 1 września 2008 rok
- zakończenie robót : zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu :
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

IX. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia albo nie spełnia”
2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

X. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ , a ponadto następujące dokumenty :

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisany przez osobę/y uprawnioną wykaz, w którym zostanie ujęte przynajmniej jedno zadanie w zakresie usług transportowych dla osób. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi.
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje zgodnie w par.22 i par.23 Rozporządzenia Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z 2003r. Nr 32, poz.262 z późn. zm.)- wymagane są co najmniej dwa autokary, na co najmniej 40 miejsc .

5. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć we wykonaniu zamówienia w raz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia -Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dwóch opiekunów przewożonych dzieci oraz dwóch kierowców załączając ich referencje oraz dołączyć uprawnienia kierowców.
Kierowca autobusy nie może pełnić funkcji opiekuna .

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozdziale X. Dokumenty wymienione w rozdziale X pkt 3-5 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie.
W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym , Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy.
W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy o wykonanie zamówienia do przedłożenia umowy konsorcjum, która winna zawierać :
- oznaczenie stron,
- cel działania czas trwania umowy,
- zasady współdziałania w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz,
- oraz zasady dokonywania rozliczeń.
Wykonawcy tworzący konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

XI. Wadium:
nie dotyczy
XII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%

XIII. Miejsce i termin składania ofert:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 , droga pocztowa na adres: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo do 24 lipca 2008 roku do godz. 9:00

XIV. Otwarcie ofert:
nastąpi 24 lipca 2008 roku o godz. 9:30 w Urzędzie Gminy Boniewo-gabinet Wójta Gminy.

XV. Termin związania z ofertą:
30 dni od daty otwarcia ofert.

XVI. Umowa ramowa :
Nie dotyczy

XVII. Zastosowanie aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy

XVIII. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy

XIX. Podwykonawcy
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia podwykonawcy

XIX. Osoby upoważnione do kontaktów:
mgr Anna Kozłowska tel/fax/054 2840181
mgr Zdzisława Bywalska tel/fax 054 284-01-81


Boniewo, dnia 10.07.2008r.
Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz

SIWZ pobierz (82kB) word ,
Załączniki do SIWZ pobierz (44kB) word , pobierz (49kB) word , pobierz (45kB) word ,
Wzór umowy pobierz (45kB) word
Informacja o wyborze oferty dalej (29kB) word , dalej (30kB) word
W dniu 20 sierpnia 2008 roku podpisano umowę na realizacje zamówienia z firmą
Usługi Transportowe Grzegorz Baszewski zam. Sokołowo 34, p-ta 87-865 Izbica Kujawska. Oferowana cena 4,50 zł/km

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (11 lipca 2008, 12:35:52)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (20 sierpnia 2008, 14:46:11)
Zmieniono: podano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1413