zamówienie na:

Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Boniewo II - etap

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 11 sierpnia 2008  09:00
wynik postępowania: W dniu 3 września 2008 roku dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty Pana Krzysztofa Bobrowskiego, 94-250 Łódź ul. Siewna 9/13 za cenę 467 541,21 zł.  




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
Opublikowano w BZP pod nr 156722-2008 w dniu 10 lipca 2008 roku

Zamawiający :
Gmina Boniewo, 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28,
woj. : kujawsko-pomorskie

Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na usługi.

Zadanie :

Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Boniewo II - etap

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie
internetowej : www.bip.boniewo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można również nabyć nieodpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy w Boniewie.

Przedmiot zamówienia :
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym słowniku
zamówień publicznych (CPV) :

CPV 45232421 -9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Przepompownie ścieków
45231300-8 - Kanalizacja sanitarna

Zakres robót :

1. Przyzagrodowe oczyszczalnie ścieków dla gruntu o słabej wodoprzepuszczalności –
sztuk 32.
Podstawowe elementy oczyszczalni :
● przyłącze kanalizacyjne od budynku mieszkalnego do osadnika,
● osadnik gnilny EPURBLOC 3000 z filtrem,
● dodatkowa wentylacja osadnika gnilnego,
● drenaż rozsączający z warstwą rozsączającą i wspomagającą. Dodatkowo dla
dziesięciu oczyszczalni zamontowana zostanie przyzagrodowa przepompownia
ścieków, a dziesięć drenaży wykonanych zostanie w nasypie.
2. Przyzagrodowe oczyszczalnie ścieków dla gruntu o dobrej wodoprzepuszczalności
sztuk 13.
Podstawowe elementy oczyszczalni :
● przyłącze kanalizacyjne od budynku mieszkalnego do osadnika ,
● osadnik gnilny EPURBLOC 3000 z filtrem,
● dodatkowa wentylacja osadnika gnilnego,
● drenaż rozsączający z warstwą rozsączającą.
Dodatkowo dla ośmiu oczyszczalni zamontowana zostanie przyzagrodowa
przepompownia ścieków, a osiem drenaży wykonanych zostanie w nasypie.

3. Przyzagrodowa biologiczna oczyszczalnia ścieków typu DELFIN SBR-6
o przepustowości 0,9 m3 /dobę – sztuk 4.
Podstawowe elementy oczyszczalni :
● przyłącze kanalizacyjne od budynku mieszkalnego do oczyszczalni.
● oczyszczalnia ścieków typu DELFIN SBR 6.
● odprowadzenie ścieków oczyszczonych do odbiornika

Termin wykonania zamówienia :

Rozpoczęcie : 25.08.2008 , zakończenie : 31.05.2009 r.

Warunki udziału w postępowaniu :

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót sanitarnych,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223
poz. 1655.

VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONACY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz , że nie podlegają
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 i 3 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
a ponadto następujące dokumenty :

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub
zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert,

4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert,

5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy , wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminy składania ofert,

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania
przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
należy przedstawić następujące dokumenty :

6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (2003 -2007) robót sanitarnych
przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym
swoim rodzajem i wartościom robotom sanitarnym z podaniem ich wartości
oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że
roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli przedmiotowy
wykaz będzie zawierał mniej niż jedną wykonaną podobną pracę, Wykonawca
zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
Wymagane są minimum 3 referencje.
7. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności
personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , (ksero uprawnień
wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej
Izby Inżynierów Budownictwa ) doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Wymagany personel : kierownik robót - osoba z uprawnieniami w zakresie
robot sanitarnych.

9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , Zamawiający żąda ;
1. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , w którym
Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający wysokość
posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy
w wysokości 200 złotych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed
przed upływem terminu składania ofert.
2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1-5
niniejszej specyfikacji składa następujące dokumenty wystawione zgodnie
z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że :

1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, lub odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

2.1 Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą
„spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy
wykluczonego uznaje się za odrzuconą
Wadium :

1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000 złotych.
Wadium może być wniesione w jednej z poniższych form :
- pieniądzu na konto Zamawiającego : BS Lubraniec Oddział Boniewo
90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłat wadium przez
Wykonawcę,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych ,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007 r. nr 42poz. 275 z poźn. zmianami).
2. Sposób przekazania : dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu
składania ofert.
3. Dowód wpłaty należy załączyć do ofert.
4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli :
- upłynął termin związania ofertą,
- zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie
należytego wykonania tej umowy,
- Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty
zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia,
- wpłynął wniosek Wykonawcy :
a/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b/ który został wykluczony z postępowania,
c/ którego oferta została odrzucona.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym
zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 , jeżeli w wyniku ostatecznego
rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub
odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta
została wybrana :
a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
d/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Kryterium oceny ofert : - cena 100 %,

Miejsce i termin składania ofert :
sekretariat Urzędu Gminy w Boniewie do dnia 11 sierpnia godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Boniewie gabinet Wójta Gminy
dnia 11 sierpnia godz. 9:10.

Termin związania z ofertą 30 dni.

Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej,
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów,
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających w ramach zadania,
Nie dopuszcza się zastosowania aukcji elektronicznej,
Zamawiający nie przewiduje prac wykonywanych przez podwykonawców.


Upoważniona do kontaktu z oferentami jest Anna Grunt : telefon /054/ 2840181
e-mail : anna.grunt@interia.pl


Boniewo, dnia 10.07.2008 r.




Wójt Gminy Boniewo
mgr Marek Klimkiewicz

SIWZ pobierz (123kB) word ,
Załączniki do SIWZ pobierz (96kB) word , pobierz (28kB) word , pobierz (58kB) word ,
Wzór umowy pobierz (66kB) word ,
Przedmiar robót pobierz (1370kB) word
Informacja o wyborze oferty pobierz (26kB) word ,
Streszczenie porównania ofert pobierz (33kB) word
w dniu 15 września 2008 roku podpisano umowę na realizację zamówienia z Panem Krzysztofem Bobrowskim, 94-250 Łódź ul. Siewna 9/13


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (11 lipca 2008, 12:30:25)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (15 września 2008, 13:36:35)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1395