zamówienie na:

Wykonanie 75 sztuk projektów budowlanych przyzagrodowych oczyszczalni ścieków i 8 sztuk zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 12 maja 2008  09:00
wynik postępowania: w dniu 11 czerwca 2008 roku podpisano umowę z firmą Biuro Projektowe HYDROPROJEKT 18-400 Łomża, oferowana cena 13446zł wybranej w dniu 15.05.2008 roku. 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
Opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych po numerem 86863-2008 dnia
25 kwietnia 2008 roku

Zamawiający :
Gmina Boniewo, 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28,
woj. : kujawsko-pomorskie

Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 na usługi.

Zadanie :

Wykonanie 75 sztuk projektów budowlanych przyzagrodowych oczyszczalni ścieków i 8 sztuk zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych na terenie Gminy Boniewo

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie
internetowej : www.bip.boniewo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami można również nabyć nieodpłatnie siedzibie Urzędu Gminy w Boniewie.

Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 75 sztuk projektów budowlanych
przyzagrodowych oczyszczalni ścieków i 8 sztuk zbiorników bezodpływowych w zakresie
uwzględniającym specyfikację robót budowlanych wraz z uzgodnieniami i opiniami.

Preferowany układ technologiczny poprzez indywidualne rozwiązanie przyzagrodowych
oczyszczalni ścieków składający się z osadnika gnilnego i drenażu rozsączającego.
W przypadku, gdy wyżej wymienione rozwiązanie nie będzie możliwe ze względu na warunki gruntowo-wodne, dopuszcza się inne rozwiązanie w uzgodnieniu z zamawiającym.

Dokumentacja projektowa winna składać się z :

- planów i rysunków umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót
budowlanych podstawowych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania,
- kosztorysu inwestorskiego,
- przedmiaru robót,
- informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia jeśli jego wykonanie wynika
z opracowanych projektów,
- specyfikacji technicznej wykonania robot.

Wyżej wymienione opracowania należy wykonać w 3 egzemplarzach.
Zamawiający przekaże mapy projektowe oraz wypisy z rejestru gruntów.

Termin wykonania zamówienia

Termin realizacji przedmiotu zamówienia : 1 lipca 2008 r. do 30 listopada 2008 r.

Warunki udziału w postępowaniu :

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności projektowej,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223
poz. 1655.

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

2.1 Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą
„spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy
wykluczonego uznaje się za odrzuconą

Kryterium oceny ofert : - cena 100 %,

Miejsce i termin składania ofert :
sekretariat Urzędu Gminy w Boniewie pokój nr 7 do dnia 12 maja 2008 r. do godz. 9:00
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Boniewie gabinet Wójta Gminy dnia 12 maja 2008 r. o godz. 9:10.

Termin związania z ofertą 30 dni.

Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej i częściowej,
Nie ustanawia się dynamicznego systemu zakupów,
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających w ramach zadania,
Nie dopuszcza się zastosowania aukcji elektronicznej,
Zamawiający nie przewiduje prac wykonywanych przez podwykonawców.


Upoważniona do kontaktu z oferentami jest Anna Grunt : telefon /054/ 2840181
e-mail : anna.grunt@interia.pl


Wójt Gminy
mgr inż. Marek Klimkiewicz


SIWZ pobierz (91kB) word
Załączniki do SIWZ pobierz (116kB) word
Wzór umowy pobierz (42kB) word

Informacja o wyborze oferty dalej (27kB) word




metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (28 kwietnia 2008, 11:01:47)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (12 czerwca 2008, 15:25:01)
Zmieniono: informacja o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1515