zamówienie na:

Przebudowa drogi gminnej we wsi Janowo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 7 kwietnia 2008  09:15
wynik postępowania: W dniu 6 maja 2008 roku zgodnie z ofertą wybraną w dniu 18.04.2008 roku podpisano umowę na realizacje zadania z Zakładem Usług Drogowych Marek Smorczyński Olsza 3, 88-300 Mogilno.Oferowana cena brutto 199.612.05 zł 





OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : „Przebudowę drogi gminnej we wsi Janowo”
CPV 45.23.30.00-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg, CPV- 45.23.31.40-2 Roboty drogowe Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 46466 dnia 6 marca 2008 roku
1.Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo
tel. (054) 284-01-81
fax. (054)284-01-81
e-mail: ug_boniewo@wp.pl
2. Określenie trybu zamówienia: Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane .
3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego nieodpłatnie po wypełnieniu wniosku .
4. Przedmiot zamówienia:
”Przebudowa drogi gminnej we wsi Janowo” CPV 45.23.30.00-9 , CPV- 45.23.31.40-2 w następującym zakresie: Roboty przygotowawcze: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa w terenie równinnym-0,84 km, Roboty ziemne: - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi 10-15 t, grunt kategorii III- 3,09 m3, Konstrukcja jezdni: - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsja asfaltową- 5064,72m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, grubości warstwy do 10 cm- 357,03 m3, Zjazdy indywidualne: - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową 300,00 m2 - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, grubość warstwy do 10 cm- 15,00 m3 Pobocza: - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym, grubość warstwy do 10 cm.- 170,00 m3 Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, Oznakowanie drogi zgodnie z dokumentacją.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
7. Osoby uprawnione do udzielania informacji : Anna Grunt i Zdzisława Bywalska tel/fax (054) 284-01-81.
8. Termin wykonania zamówienia: od 10 maja 2008 roku 20 lipca 2008 r.
9. Opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
1.Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia albo nie spełnia”
2.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków
5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą .
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty:
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,
3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
4). Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1).Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat ( 2003-2007) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom drogowo- budowlanym z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Referencje winny dotyczyć wykonania robót ziemnych, stabilizacji cementem i nawierzchni bitumicznych dla wykonanych zadań wymienionych przez Wykonawcę Jeżeli przedmiotowy wykaz będzie zawierał mniej niż jedną wykonaną podobną robotę drogową albo gdy z dokumentów potwierdzających ich wykonanie będzie wynikało, że którakolwiek z wykonanych robót ( wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat poprzedzonych terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie ) nie została wykonana należycie, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wymagane są minimum 3 referencje.
2). Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
3). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , Wymagany personel: a/ kierownik robót - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( załączyć kserokopię uprawnień) b/ kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami) prawa budowlanego.
4 ). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Potwierdzenie posiadania : ”Przebudowa drogi gminnej we wsi Janowo”na długości 0+844,12 km CPV 45.23.30.00-9 , CPV- 45.23.31.40-2 a/ szczotka mechaniczna- do oczyszczenia nawierzchni i usuwania niezwiązanych ziarn po wykonaniu powierzchniowego utrwalenia- 1 sztuka, b/ Skrapiarka lepiszcza-do rozłożenia ;lepiszcza na powierzchni- 1 sztuka, c/ rozsypywarka kruszywa- do rozłożenia kruszywa na powierzchni- 1 sztuka, d/ walec drogowy- do przywałowania rozłożonego kruszywa- 1 sztuka, e/ samochody samowyładowcze 10-15 t – 2 sztuki
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 250.000 złotych , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
2. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym , tj. certyfikat lub deklaracja zgodności wystawiona zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności. ( laboratorium podać nazwę i adres );
10. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000 złotych które może być wniesione w jednej z poniższych form:
- w pieniądzu na konto Zamawiającego: BS Lubraniec Oddz. Boniewo
90955910300007026320000001
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U.z 2007 r.Nr 42 poz. 275 z póź zm.). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %.
12. Oferty należy składać w terminie do 7 kwietnia 2008 r. do godz 9.15 w siedzibie Urzędu Gminy, ul. Szkolnej 28 w Boniewie- sekretariat .
13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 kwietnia 2008 r. godz. 9.30,
14. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.
16. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów – Nie dotyczy ,
17. Zastosowanie aukcji elektronicznej- Nie dotyczy,
18. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo i portalu UZP - www.portal.uzp.gov.pl.
Wójt Gminy Boniewo
mgr Marek Klimkiewicz
SIWZ pobierz (293kB) word
Wniosek w sprawie otrzymania SIWZ pobierz (27kB) word ,
Przedmiar robót pobierz (61kB) word ,
Kosztorys ofertowy pobierz (62kB) word ,
Wyjaśnienie treści SIWZ pobierz (168kB) word
Wyjaśnienie treści SIWZ pobierz (136kB) word

Informacja o wyborze oferty dalej (27kB) word , dalej (33kB) word



metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (7 marca 2008, 11:05:51)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (7 maja 2008, 07:51:42)
Zmieniono: korekta literowa

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1344