Strona główna > Przetargi > W toku |
|
|
zamówienie na: |
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo |
zamawiający: | Gmina Boniewo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZPiPF.9.2020 |
wartość: | poniżej kwot progowych |
termin składania ofert: | 21 grudnia 2020 10:00 |
wynik postępowania: | Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.), Zamawiający - Gmina Boniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo informuje ,że za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: Część I postępowania Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej oraz Cześć II postępowania Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej- KM Inwestycje Sp. z o.o.Ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek cześć III postępowania Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec oraz Cześć IV postępowania Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo -Instal -System Roman Torzewski Rodrysin 6A 99-200 Poddębice |
Ogłoszenie nr 759581-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.
Gmina Boniewo: Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo
Gmina Boniewo: Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020w ramach środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich .
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, krajowy numer identyfikacyjny 91086680900000, ul. Szkolna 28 , 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 284 01 81, , e-mail inwestycje_ug@interia.pl, , faks 54 284 06 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.boniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
nie dotyczy
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak
www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.boniewo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
a/ osobiście lub za pośrednictwem posłańca – sekretariat Urzędu gminy Boniewo ul. Szkolna 28 Boniewo lub b/ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe
Adres:
Gmina Boniewo ul. Szkolna 28p-ta 87-851 Boniewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo”
Numer referencyjny: ZPiPF.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
cztery
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo” w zakresie :
1. Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej
I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót-zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie . II etap a/ wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, b/ odgałęzienia do granic posesji- przyłącza kanalizacyjne
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
2.Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej
I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót-zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
II etap a/ sieć wodociągowa, b/odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/hydrant nadziemny d/ sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej e/ odgałęzienia do posesji Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
3. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót-zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
II etap wykonanie a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
4. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo
I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót -zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
II etap wykonanie
a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV45232440-845232150-871320000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 20.10.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zaproszeniu do potwierdzenia zainteresowania. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Dotyczy wszystkich części zamówienia .
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Dotyczy wszystkich części zamówienia .
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Potwierdzeniem będzie złożenie: -wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający wymaga udokumentowania ;
Część I wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót kanalizacyjnych o wartości minimum 40.000 PLN , Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Część II wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót wodociągowo –kanalizacyjnych o wartości minimum 200.000PLN Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Część III wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót wodociągowych o wartości minimum 200.000 PLN Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Część IV wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót wodociągowych o wartości minimum 40.000 PLN Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga udokumentowania:
Cześć I posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji kanalizacyjnych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży kanalizacyjnej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Cześć II posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży kanalizacyjnej i wodociągowej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Cześć III posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji wodociągowych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży wodociągowej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Cześć IV posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji wodociągowych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży wodociągowej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1
-oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z
oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości
Część I operacji 1.000 PLN Część II operacji 5.000 PLN Część III operacji 5.000 PLN Cześć IV operacji 1.000 PLN , które może być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 21grudnia 2020 roku do godz.10 :00
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczeniecena 60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania robót zamiennych . c/ wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych d/ siły wyższej uniemożliwiającej realizację zadania . 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5)zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 6) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 7) zmiana numeru rachunku bankowego.I . dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22austawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
klauzula informacyjna z art. 13 RODO do w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Boniewo , 87-851 Boniewo , ul. Szkolna 28. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Boniewo jest Pan Paweł Modrzejewski kontakt: inspektor@kiodo.pl Tel. 54 4544001 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/prowadzonym w trybie Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego . odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ______________________ *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1Nazwa: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie II etap a/ wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, b/ odgałęzienia do granic posesji- przyłącza kanalizacyjne
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2Nazwa: Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
II etap a/ sieć wodociągowa, b/odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/hydrant nadziemny d/ sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej e/ odgałęzienia do posesji
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne,osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3Nazwa: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
II etap wykonanie a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne,osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232150-8, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena 60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4Nazwa: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
II etap wykonanie
a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne,osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232150-8, 71320000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
SIWZ oraz załączniki.pdf (1082kB)
projekt umowy
umowa roboty budowlane.pdf (962kB)
Programy Funkcjonalno-Użytkowe
Boniewo ks Boniewo Kolejowa.pdf (336kB)
Boniewo ks i wodociąg Boniewo Leśna.pdf (348kB)
Boniewo wodociąg Grójec.pdf (339kB)
Boniewo wodociąg Sieroszewo.pdf (339kB)
Boniewo_Kolejowa.pdf (1291kB)
Boniewo_Leśna.pdf (1659kB)
Boniewo_Grójec.pdf (1024kB)
Boniewo_Sieroszewo.pdf (1483kB)
zmiana ogłoszenia Pkt III.4 i III.5.1. Ogłoszenie nr 540547991-N-2020 z dnia 18.12.2020 r. Ogłoszenie nr 540547991.pdf (568kB)
Informacje zgodnie z art.86 ust.5 Ustawy PZP
I. Zamawiający Gmina Boniewo na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła kwotę
718.576 PLN w tym :
Część I Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej 60.061 PLN
Część II Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej 300.538 PLN
Część III Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec- 297.421PLN
Cześć IV Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo-60.556 PLN
II. Złożone oferty.
Część I Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej
1. KM Inwestycje Sp. z o.o. ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek
oferowana cena 28.413,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
2.Firma Usługowa NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo Pyszkowo 30 oferowana cena 39.850,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
oferowana cena 58.000,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
Część II Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej
2.Firma Usługowa
NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo Pyszkowo 30 oferowana
cena 113.800,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania
zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
oferowana cena 186.000,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
Część III Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec
1. KM Inwestycje Sp. z o.o. ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek oferowana cena 102.397,50 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
2.Firma Usługowa
NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo Pyszkowo 30 oferowana
cena 86.000,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania
zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
oferowana cena 68.000,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
Część IV Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo
1. KM Inwestycje Sp. z o.o. ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek oferowana cena 20.479,50 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
3.Instal-System Roman Torzewski Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice
1. KM Inwestycje Sp. z o.o. ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek oferowana cena 20.479,50 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki płatności zgodnie zapisami SIWZ .
2.Firma Usługowa
NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo Pyszkowo 30 oferowana
cena 27.540,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania
zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
oferowana cena 19.000,01 PLN , okres gwarancji na przedmiot
zamówienia – 84 miesiące, termin wykonania zamówienia , warunki
płatności
zgodnie zapisami SIWZ .
Wynik przeprowadzonego postępowania
wynik na stronie BIP.pdf (1276kB)
5 luty 2021 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowy na realizację zadania zgodnie z wyborem zamieszczonym w wyniku postępowania
metryczka
Odpowiada za treść: Wójt Gminy Boniewo Marek Klimkiewicz
Opublikował: Zdzisława Bywalska (3 grudnia 2020, 13:22:06)
Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (8 lutego 2021, 18:52:36)
Zmieniono: podpisanie umowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 951