Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (121)  |  Przetargi unieważnione (21)

zamówienie na:

Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.9.2020
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 21 grudnia 2020  10:00
wynik postępowania: Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843 z późn. zm.), Zamawiający - Gmina Boniewo reprezentowana przez Wójta Gminy Boniewo informuje ,że za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: Część I postępowania Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej oraz Cześć II postępowania Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej- KM Inwestycje Sp. z o.o.Ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek cześć III postępowania Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec oraz Cześć IV postępowania Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo -Instal -System Roman Torzewski Rodrysin 6A 99-200 Poddębice  




Ogłoszenie nr 759581-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.


Gmina Boniewo: Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Operacja typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020w ramach środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich .
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, krajowy numer identyfikacyjny 91086680900000, ul. Szkolna  28 , 87-851  Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 284 01 81, , e-mail inwestycje_ug@interia.pl, , faks 54 284 06 71.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.boniewo.pl
Adres profilu nabywcy:
nie dotyczy

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Tak

www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.bip.boniewo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie

adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
a/ osobiście lub za pośrednictwem posłańca – sekretariat Urzędu gminy Boniewo ul. Szkolna 28 Boniewo lub b/ za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe


Adres:
Gmina Boniewo ul. Szkolna 28p-ta 87-851 Boniewo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo”
Numer referencyjny: ZPiPF.9.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:


Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
cztery

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj określonych jako projekt „Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo” w zakresie :

1. Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej
I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót-zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie . II etap a/ wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, b/ odgałęzienia do granic posesji- przyłącza kanalizacyjne
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
2.Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej
I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót-zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
II etap a/ sieć wodociągowa, b/odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/hydrant nadziemny d/ sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej e/ odgałęzienia do posesji Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

3. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót-zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
II etap wykonanie a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
4. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo
I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót -zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
II etap wykonanie
a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV45232440-845232150-871320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:


lub

data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 20.10.2021


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zaproszeniu do potwierdzenia zainteresowania. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Dotyczy wszystkich części zamówienia .
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Dotyczy wszystkich części zamówienia .
Informacje dodatkowe nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Potwierdzeniem będzie złożenie: -wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Zamawiający wymaga udokumentowania ;
Część I wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót kanalizacyjnych o wartości minimum 40.000 PLN , Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Część II wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót wodociągowo –kanalizacyjnych o wartości minimum 200.000PLN Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia


Część III wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót wodociągowych o wartości minimum 200.000 PLN Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

Część IV wykonania minimum jednej roboty w zakresie robót wodociągowych o wartości minimum 40.000 PLN Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga udokumentowania:

Cześć I posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji kanalizacyjnych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży kanalizacyjnej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Cześć II posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji kanalizacyjnych i wodociągowych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży kanalizacyjnej i wodociągowej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Cześć III posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji wodociągowych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży wodociągowej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Cześć IV posiadanie co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci lub instalacji wodociągowych lub sanitarnych oraz posiadanie osoby posiadającej uprawnienia do projektowania w branży wodociągowej lub sanitarnej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: nie dotyczy III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju , wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1
-oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości
Część I operacji 1.000 PLN Część II operacji 5.000 PLN Część III operacji 5.000 PLN Cześć IV operacji 1.000 PLN , które może być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 21grudnia 2020 roku do godz.10 :00
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:


Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:


Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:


Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:


Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczeniecena 60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:


Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:


Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:


IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
3) zmiana terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania robót zamiennych . c/ wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych d/ siły wyższej uniemożliwiającej realizację zadania . 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5)zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 6) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 7) zmiana numeru rachunku bankowego.I . dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22austawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy


IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:


Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:
do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
klauzula informacyjna z art. 13 RODO do w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Boniewo , 87-851 Boniewo , ul. Szkolna 28.  inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Boniewo jest Pan Paweł Modrzejewski kontakt: inspektor@kiodo.pl Tel. 54 4544001  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/prowadzonym w trybie Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączami na terenie gminy Boniewo prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego .  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO ______________________ *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1Nazwa: Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie II etap a/ wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, b/ odgałęzienia do granic posesji- przyłącza kanalizacyjne
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232440-8, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
II etap a/ sieć wodociągowa, b/odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/hydrant nadziemny d/ sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej e/ odgałęzienia do posesji
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne,osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
II etap wykonanie a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym „ stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne,osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232150-8, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena 60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I etap obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i uzgodnień w tym opracowanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiaru ,kosztorysu inwestorskiego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, uzyskanie pozwolenia właściwego organu administracji na użytkowanie, bądź zaświadczenia tego organu o zakończeniu robót. zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie
II etap wykonanie
a/ sieć wodociągowa b/ odgałęzienia do granic posesji –przyłącza wodociągowe c/ hydrant nadziemny

Szczegółowy zakres zadania zawarty został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników którzy wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w dokumentacji budowlanej celem realizacji zadnia . Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne,osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych.
Zamawiający może w każdym czasie żądać celem potwierdzenia zatrudniania przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45232150-8, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 20.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczeniecena60,00Okres gwarancji na przedmiot zamówienia40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ oraz załączniki.pdf (1082kB) pdf projekt umowy umowa roboty budowlane.pdf (962kB) pdf
Programy Funkcjonalno-Użytkowe  Boniewo ks Boniewo Kolejowa.pdf (336kB) pdf   Boniewo ks i wodociąg Boniewo Leśna.pdf (348kB) pdf   Boniewo wodociąg Grójec.pdf (339kB) pdf   Boniewo wodociąg Sieroszewo.pdf (339kB) pdf   Boniewo_Kolejowa.pdf (1291kB) pdf   Boniewo_Leśna.pdf (1659kB) pdf Boniewo_Grójec.pdf (1024kB) pdf   Boniewo_Sieroszewo.pdf (1483kB) pdf  

zmiana ogłoszenia Pkt III.4 i III.5.1. Ogłoszenie nr 540547991-N-2020 z dnia 18.12.2020 r. Ogłoszenie nr 540547991.pdf (568kB) pdf

Informacje zgodnie z art.86 ust.5 Ustawy PZP
I. Zamawiający Gmina Boniewo na sfinansowanie zamówienia przeznaczyła kwotę
718.576  PLN w tym :
Część I Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej 60.061  PLN
Część II Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej  300.538 PLN
Część III Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec- 297.421PLN
Cześć  IV Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo-60.556 PLN


II.  Złożone oferty.    
Część I Budowa sieci kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Kolejowej

1. KM Inwestycje Sp. z o.o.  ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek  oferowana cena 28.413,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

2.Firma Usługowa NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo  Pyszkowo 30 oferowana cena 39.850,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

3.Instal-System Roman Torzewski Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice
oferowana cena 58.000,00  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

Część II Budowa sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej z przyłączami w miejscowości Boniewo przy ul. Leśnej

1. KM Inwestycje Sp. z o.o.  ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek  oferowana cena 121.770,00  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

2.Firma Usługowa NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo  Pyszkowo 30  oferowana cena 113.800,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

3.Instal-System Roman Torzewski Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice
oferowana cena 186.000,00  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

Część III Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Grójec


1. KM Inwestycje Sp. z o.o.  ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek  oferowana cena 102.397,50  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

2.Firma Usługowa NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo  Pyszkowo 30  oferowana cena 86.000,00 PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

3.Instal-System Roman Torzewski Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice
oferowana cena 68.000,00  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

Część IV Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Sieroszewo

1. KM Inwestycje Sp. z o.o.  ul. Celulozowa 4a , 87-800 Włocławek  oferowana cena 20.479,50  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

2.Firma Usługowa NOW-MAR Nowak Marek , 87-851 Boniewo  Pyszkowo 30 oferowana cena 27.540,00  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – wykonawca nie udzielił gwarancji , termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

3.Instal-System Roman Torzewski Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice
oferowana cena 19.000,01  PLN , okres gwarancji na przedmiot zamówienia – 84 miesiące,  termin wykonania zamówienia  , warunki płatności  zgodnie zapisami SIWZ .

Wynik przeprowadzonego postępowania wynik na stronie BIP.pdf (1276kB) pdf

5 luty 2021 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowy na realizację zadania zgodnie z wyborem zamieszczonym w wyniku postępowania

metryczka


Odpowiada za treść: Wójt Gminy Boniewo Marek Klimkiewicz
Opublikował: Zdzisława Bywalska (3 grudnia 2020, 13:22:06)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (8 lutego 2021, 18:52:36)
Zmieniono: podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 951