zamówienie na:

Dożywianie dzieci Zespołu Szkół Boniewo w roku szkolnym 2016/2017

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.5.2016
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 14 lipca 2016  10:00
wynik postępowania: Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015poz.2164 ze zm.) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na „ Dożywianie dzieci Zespołu Szkół Boniewo w roku szkolnym 2016/2017 ” za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta:Jadwiga Kryszkowska Usługi gastronomiczne Sarnowo 9, 87-851 Boniewo  




Boniewo: Dożywianie dzieci Zespołu Szkół Boniewo w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 111423 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci Zespołu Szkół Boniewo w roku szkolnym 2016/2017.
 II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci Zespołu Szkół Boniewo w roku szkolnym 2016/2017
Posiłki będą sporządzane i wydawane przez Wykonawcę w pomieszczeniach kuchennych Zespołu szkół Boniewo udostępnionych z wyposażeniem przez Wójta Gminy Boniewo, wskazanych przez Dyrektora szkoły.
Usługa będzie polegała na : Przygotowaniu oraz wydaniu posiłków w następującej ilości : 1.zupa + pieczywo - 2 razy x w tygodniu szacunkowo dla szacunkowo 180 osób/ poniedziałek ,piątek/ 2. zupa + drugie danie - 3 razy x w tygodniu szacunkowo dla szacunkowo 180 osób/ wtorek, środa, czwartek/ 3. herbata słodka szacunkowo dla szacunkowo 200 osób
Pkt 1 i 2 Termin realizacji od 12.09.2016 do 28.06.2017 roku.
Pkt 3 szacunkowo dla 70 osób Termin realizacji rok szkolny od 12.09.2016 do 28.06.2017 roku oraz szacunkowo dla 130 osób Termin realizacji od 1 grudnia 2016 roku zakończenie do 17 marca 2017 roku .
 II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.32.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2017. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) - Wskazania w ofercie, które części zamówienia zamierzają powierzyć Podwykonawcom. - Przedłożenia informacji dotyczącej wystąpienia obowiązku podatkowego. - Złożenie pełnomocnictwa jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 95% - Wprowadzenie owoców i warzyw do jadłospisu - 5%
 IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia. 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5) zmiana numeru rachunku bankowego.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
III. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy.
 IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo Ul. Szkolna 28 87-851 Boniewo lub osobiście w Urzędzie Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo Ul. Szkolna 28 87-851 Boniewo lub osobiście w Urzędzie Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo /sekretariat urzędu gminy/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie dofinansowane ze środków Wojewody Kujawsko-Pomorskiego. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Aktualizacja SIWZ  pobierz (296kB) word z uwagi na zmiany w ogłoszeniu oraz SIWZ wydłużono termin składania ofert do 14 lipca 2016 roku do godz. 10:00 .

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (296kB) word


Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania do SIWZ  z dnia 6 lipca  2016 roku pobierz (262kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść  odpowiedzi do otrzymanego zapytania  z dnia 6 lipca  2016 roku pobierz (31kB) word

21.07.2016 rok
 
Zawiadomienie o wyniku postępowania
 
    Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2015poz.2164 ze zm.) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na „ Dożywianie dzieci Zespołu Szkół  Boniewo w roku szkolnym 2016/2017 ” prowadzonym przez Gminę  Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta:

  Jadwiga Kryszkowska Usługi gastronomiczne   Sarnowo 9, 87-851 Boniewo która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena 95 pkt i Wprowadzenie owoców i warzyw do jadłospisu 2 pkt razem 97 pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w/.

Złożone oferty  i uzyskane punkty :

1. Usługi Gastronomiczne PATRYK Beata Rydel ul. Smoluchowskiego 3/c/7 82-200 Malbork ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 84,08  pkt i Wprowadzenie  owoców i warzyw do jadłospisu 5  pkt -razem 89,08  pkt
2. Janusz Marek Dopierała Osiecz wielki 41/7, 87-851 Boniewo ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 89,04  pkt i Wprowadzenie  owoców i warzyw do jadłospisu 3  pkt -razem 92,04  pkt
3.Impel Catering Company sp. Z o.o. SK ul. Ślężna 118, 53-111Wroclaw ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 67,54   pkt i Wprowadzenie owoców i warzyw do jadłospisu 0  pkt -razem 67,54  pkt.
4. Jadwiga Kryszkowska Usługi gastronomiczne   Sarnowo9, 87-851 Boniewo ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 95   pkt i Wprowadzenie owoców i warzyw do jadłospisu 2 pkt -razem  97  pkt.

W dniu 2 sierpnia 2016 roku Wójt Gminy Boniewo udzielił zamówienia publicznego podpisując umowę  z wybranym wykonawcą - Jadwigą Kryszkowską Usługi Gastronomiczne, Sarnowo 9, 87-851 Boniewo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (30 czerwca 2016, 09:36:52)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (2 sierpnia 2016, 08:38:01)
Zmieniono: udzielenie zamówienia -podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 911