zamówienie na:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie oraz Janowo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.3.2016
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 4 marca 2016  10:00
wynik postępowania: za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: Konsorcjum Wykonawców: Lider Molewski sp. z o.o. Ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek Partner INVEST DEVELOPMENT sp. z o.o.Ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena 90 pkt i gwarancja na przedmiot zamówienia 10 pkt razem 100 pkt.  




Boniewo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie oraz Janowo
Numer ogłoszenia: 35384 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
 I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie oraz Janowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie w zakresie :
Droga gminna dł. 1,00 km w zakresie :
 1. Roboty przygotowawcze,
2. roboty ziemne,
3. Nawierzchnia jezdni,
4. Oznakowanie,
5. Roboty wykończeniowe,
 6. Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Janowo w zakresie:
Droga gminna dł. 250 mb w zakresie:
- Nawierzchnia jezdni- ułożenie nawierzchni -beton asfaltowy 0/16 warstwa ścieralna gr 4 cm szerokość jezdni 3,3 m .

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 30 % wartości zamówienia podstawowego niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień .
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7.
 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 9.000 złotych ,słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100 wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 4 marca 2016 roku do godz.10:00
III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1,2 i 2a Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
 III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Potwierdzeniem będzie złożenie: wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia w zakresie budowy, przebudowy, modernizacji drogi o nawierzchni asfaltowej . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oświadczenie dotyczące wystąpienia obowiązku podatkowego
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 90% - Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10 %
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II. warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5)zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 6) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 7) zmiana numeru rachunku bankowego.

Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w pkt I. dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I. ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28 lub osobiście sekretariat urzędu Gminy Boniewo 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28.
 IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzących z tytułu wyłączeń gruntów rolnych z produkcji rolniczej w zakresie Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie.
 IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (292kB) word
przedmiar robót pobierz (770kB) pdf , dokumentacja techniczna pobierz (3244kB) rar , specyfikacja techniczna pobierz (3460kB) rar

1. Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 25 lutego 2016 roku dalej (151kB) pdf

AD.1 Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy odpowiedź do  zapytania z dnia 25 lutego 2016 roku dalej (33kB) word

2. Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 25 lutego 2016 roku  dalej (244kB) pdf

Ad.2  Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy odpowiedź do  zapytania z dnia 25 lutego 2016 roku dalej (35kB) word , specyfikacje techniczne dalej (283kB) pdf , dalej (270kB) pdf , dalej (116kB) pdf


Wynik przeprowadzonego postępowania 

Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2015, poz. 2164)  zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na  Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie oraz Janowo prowadzonym przez Gminę  Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta:
 
Konsorcjum Wykonawców: Lider Molewski sp. z o.o. Ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek
Partner  INVEST DEVELOPMENT sp. z o.o.Ul. Kaliska 1187-860 Chodecz
 
która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena 90  pkt i  gwarancja  na  przedmiot zamówienia 10  pkt razem  100  pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.
 
I. Złożone oferty :
1. Konsorcjum Wykonawców: Lider Molewski sp. z o.o. Ul. Płocka 164, 87-800 Włocławek
  Partner  INVEST DEVELOPMENT sp. z o.o.ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz  ilość  uzyskanych punktów w kryterium cena 90,00  pkt i  gwarancja  na  przedmiot zamówienia 10,00  pkt razem  100,00   pkt. 
 
2. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODRÓG Sp.  z o.o. ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 60,23  pkt i  gwarancja  na  przedmiot zamówienia 10,00  pkt razem  70,23   pkt. 
 
3.   Firma Inżynieryjno-drogowa DROGTOM sp.  z o.o. ul. Krzywa Góra 8/10 , 87-800 Włocławek ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 77,15  pkt i  gwarancja  na  przedmiot zamówienia 10,00  pkt razem  87,15   pkt. 
 
4. Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Nowa Wieś ul. Jana Pawła  II nr 7,
87-853 Kruszyn ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 68,01  pkt i  gwarancja  na  przedmiot zamówienia 10,00  pkt razem  78,01   pkt
                                           
 
 


W dniu 1 kwietnia 2016 roku Wójt gminy Boniewo podpisał umowę na realizację zadania "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łąki Wielkie oraz Janowo" z wykonawcą Konsorcjum Lider konsorcjum MOLEWSKI sp. z o.o. ul. płocka 164 , 87-800 Włocławek , Partner konsorcjum  INVEST DEVELOPMENT sp z o.o. ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (17 lutego 2016, 12:51:42)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (1 kwietnia 2016, 14:22:30)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 767