zamówienie na:

Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.PROW.1.2015
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 11 lutego 2015  09:00
wynik postępowania: w prowadzonym przez Gminę Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: konsorcjum ; Lider Instal system Roman Torzewski Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice, Partner: WODNER II Kazimierz Żurawski Ner kolonia 22, 99-220 Wartkowice  





Boniewo: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie
Numer ogłoszenia: 17870 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie Budowa z przyłączeniem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kaniewo dla obsługi budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym
 - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych pozwoleniu wodnoprawnym uzgodnieniach stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości : 5.000 złotych ,słownie pięć tysięcy złotych 00/100 które może być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 11 lutego 2015 roku do godz.09: 00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 , 2 a Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
     III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Zamawiający żąda wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania : minimum jednej roboty w zakresie budowy biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Ośr.d= 5 m3/d lub minimum 35 RLM . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
 
    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  Zamawiający żąda wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga dysponowania : min 1 osoby do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji kanalizacyjnych min 1 osoby o uprawnieniach elektrycznych oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 902 - gwarancja na cały przedmiot zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt. II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 6) zmiana numeru rachunku bankowego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście sekretariat Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (310kB) word

Dokumentacja projektowa pobierz (7407kB) rar pobierz (9169kB) rar pobierz (1657kB) rar pobierz (3300kB) rar

Przedmiary  pobierz (898kB) pdf    pobierz (1248kB) rar

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia  29 stycznia 2015 roku  w sprawie dokumentacji pobierz (364kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy  odpowiedź na zapytania z dnia  29 stycznia 2015 roku  w sprawie dokumentacji   pobierz (63kB) word


 
Wynik przeprowadzonego postępowania


Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2013,poz.907  z poźn. zm) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na  Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie prowadzonym przez Gminę  Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta:
 
konsorcjum ; Lider  Instal  system Roman Torzewski   Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice, Partner: WODNER II Kazimierz Żurawski Ner kolonia 22, 99-220 Wartkowice
 
która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena 70,75    pkt i  gwarancja   na cały  przedmiot zamówienia 10 pkt razem  80,75    pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.
 
Złożone oferty :
 
1. TST Szymon Tomaszewski Dąbrówka Nowa 50 86-014 Sicienko ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 71,13    pkt i gwarancja   na cały  przedmiot zamówienia  6 pkt razem 77,13  pkt.
2.  Konsorcjum ; Lider  Instal  system Roman Torzewski   Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice, Partner: WODNER II Kazimierz Żurawski Ner kolonia 22, 99-220 Wartkowice ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 70,75   pkt i gwarancja   na cały  przedmiot zamówienia  10  pkt razem  80,75  pkt.
3. EURO-BUD Firma Inżynieryjna K.S. Sarnowscy Spółka Jawna , ul. Mielęcińska 11a, 87-800 Włocławek oferta nie podlegała ocenie .
4. Przedsiębiorstwo Handlowo-usługowe DAWBUD ul. Barska 12a, 87-800 Włocławek – oferta nie podlegała ocenie .
 
 
W dniu 17 marca 2015 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowę na realizację zamówienia z wybranym wykonawcą  Konsorcjum ; Lider  Instal  system Roman Torzewski   Rodrysin 6a, 99-200 Poddębice, Partner: WODNER II Kazimierz Żurawski Ner kolonia 22, 99-220 Wartkowice

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (26 stycznia 2015, 13:03:23)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (22 kwietnia 2015, 22:09:16)
Zmieniono: ,

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1682