zamówienie na:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo w 2015 roku

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.18 .2014
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 12 grudnia 2014  10:00
wynik postępowania: za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: TONSMEIER Centrum Sp. z o.o. Kutno Oddział 62-600 Koło ul. Sosnowa 1 która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena 90 pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 10 pkt razem 100 pkt. Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.  





Boniewo: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 394510 - 2014; data zamieszczenia: 02.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 1.Odbieranie i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych z terenu Gminy Boniewo

2. Ogólna charakterystyka Gminy Boniewo w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych Teren gminy charakteryzuje się głównie rozproszoną zabudową Szacunkowo około 95% osób aktualnie deklaruje segregowanie odpadów, a 5 % oddawanie odpadów zmieszanych-niesegregowanych. Na terenie Gminy Boniewo jest 844 gospodarstw domowych, oraz około 200 działek rekreacyjnych nad jeziorem Ługowiska w miejscowości Łączewna. Powierzchnia gminy - 77,77 km2. W Gminie Boniewo w 2014 roku przewiduje się zebrać 252 Mg odpadów komunalnych. W 2015 rok w gminie Boniewo przewiduje się zebrać około 290 Mg odpadów komunalnych. .

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania i zagospodarowania wszystkich odpadów przygotowanych do odebrania również usytuowanych obok pojemnika, worka w formie tzw. dostawki. b) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dwa razy do roku zrealizuje z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy odbiór następujących odpadów: sprzętu elektrycznego i elektronicznego,foli po kiszonkach i nawozach, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, styropianu budowlanego i opakowaniowego oraz innych odpadów komunalnych nie odbieranych w pojemnikach. Termin i miejsce zbiórki zostaną podane przez Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. c) Wykonawca przed złożeniem oferty, ma możliwość zapoznania się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona. d) Wykonawca będzie odbierał odpady ustawione przez właścicieli nieruchomości w sposób umożliwiający swobodny dostęp wykonawcy do pojemnika, worka z odpadami. e) Wykonawca odbierze odpady selektywne z nieruchomości jeżeli minimum 95% odpadów będzie zebrana w sposób selektywny, tzn. 5% odpadów może być innych niż segregowane. f) Wykonawca bezpłatnie zaopatrzy gospodarstwa domowe w worki na odpady segregowane (szkło,plastik). g) Wykonawca odbierze odpady komunalne wytworzone przez mieszkańców podczas masowych imprez między innymi festyny, dożynki, turnieje , konkursy, Sprzątanie świata itp. h) Zakres zamówienia dotyczy wszystkich zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Boniewo zabudowy jedno i wielorodzinnej ,oraz terenów szkół, obiektów sportowychw tym ( zespól boisk ORLIK ) świetlic wiejskich w tym (Boniewo, Lubomin, Bierzyn, Arciszewo), przystanków autobusowych, obiektów administracji samorządowej, innych obiektów wskazanych przez zamawiającego gdzie zostaną wytworzone odpady komunalne przez mieszkańców, oraz działek rekreacyjnych nad jeziorem Ługowiska w miejscowości Łączewna.(Wykonawca ustawi w wyznaczonym miejscu dwa pojemniki o pojemności 1100 litrów. Odbiór odpadów z działek dwa razy w miesiącu począwszy od 1 maja do 31 października.) i) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolnego ważenia samochodów przed rozpoczęciem zbiórki odpadów oraz po zakończeniu zbiórki odpadów w danym dniu odbioru odpadów, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, k). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. l). Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i zagospodarowania każdej ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia.

4.Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych zmieszanych i odbieranych selektywnie a) Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01 oraz selektywnie zbierane odpady komunalne wskazane w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Boniewo zbierane będą do pojemników i opakowań lub worków ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości 1 raz w miesiącu, natomiast na terenie rekreacyjnym dwa razy w miesiącu . b) Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych zmieszanych i selektywnych odpadów komunalnych.

 5. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia
5.1.Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji rodzajowej i ilościowej przyjmowanych odpadów w formie kart przekazywania odpadów zgodnie z zapisami ustawy z 14 grudnia 2012 roku o odpadach. Karta winna być sporządzana w trzech egzemplarzach dla: zamawiającego, przejmującego odpady przekazującego odpady.
5.2.Zamawiający dopuszcza sporządzanie zbiorczej karty przekazywania odpadów, obejmującej odpady danego rodzaju przekazywane łącznie w okresie miesiąca kalendarzowego, po zakończeniu danego miesiąca którego dotyczy.
 5.3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy z 13 września 1996r. o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków.
5.4.W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o których mowa w art.9q ustawy, Wykonawca będzie zobowiązany przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania.
6.Wykonawca będzie zobowiązany również do przekładania zamawiającemu innych informacji nt. odbioru unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Wymóg ten dotyczy wyłącznie informacji w posiadaniu których będzie wykonawca a nie zamawiający.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nie większej niż 10% wartości umowy. Przedmiotem zamówień uzupełniających są usługi z zakresu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych nie ujętych pierwotnym zmówieniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości : 3.000 złotych słownie trzy tysiące złotych 00/100 które może być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 12 grudnia 2014 do godz.10:00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1,2 i 2a Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia potwierdzeniem będzie złożenie świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych
   III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia potwierdzeniem będzie złożenie świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych
     III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia potwierdzeniem będzie złożenie świadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90% - Częstotliwość odbioru odpadów - 10 %
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie ,której wybrano wykonawcę: Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1) inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów, 2) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 3) wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy w zakresie wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy, 4) w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. II. Wszelkie zmiany w umowie będą dokonywane w formie aneksu na które zamawiający może wyrazić zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo ul.Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście sekretariat Urzędu gminy Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (303kB) word

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 8  grudnia  2014 w sprawie  SIWZ pobierz (540kB) pdf   pobierz (432kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy odpowiedź do  zapytania z dnia 8  grudnia  2014 w sprawie  SIWZ  pobierz (35kB) word


                                  
  Zawiadomienie o wyniku postępowania
 
    Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych         (Dz. U. z 2013,poz.907  z poźn. zm) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na  ”Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych  z terenu  gminy Boniewo w 2015 roku  w prowadzonym przez Gminę  Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta:
 
TONSMEIER Centrum Sp. z o.o. Kutno Oddział 62-600 Koło ul. Sosnowa 1
 
która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena 90 pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 10 pkt razem  100 pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.
 
I. Złożone oferty :
 
 
1. TONSMEIER Centrum  Sp. z o.o. Kutno Oddz. 62-600 Koło ul. Sosnowa 1 ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 90 pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 10 pkt razem  100 pkt.
2. Usługi Komunalne  Zdzisław Klockowski  Grójczyk 13, 87-851 Boniewo w kryterium cena 60,24  pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 5  pkt razem  65,24 pkt  .
3. Zakład  Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa sp. z o.o. 87-821 Baruchowo w kryterium cena73,85  pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 5  pkt razem  78,85 pkt.
 
 
   w dniu 31 grudnia 2014 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowę z wybranym wykonawcą na realizację zadania .


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (2 grudnia 2014, 10:44:25)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (31 grudnia 2014, 11:30:16)
Zmieniono: podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1540