zamówienie na:

Rewitalizacja centrum miejscowości Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.15 /2014
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 28 listopada 2014  10:00
wynik postępowania: w prowadzonym przez Gminę Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: GIRDER Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena 90 pkt i gwarancja 10 pkt razem 100 pkt. Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.  





Boniewo: Rewitalizacja centrum miejscowości Boniewo
Numer ogłoszenia: 368320 - 2014; data zamieszczenia: 06.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja centrum miejscowości Boniewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rewitalizacja centrum miejscowości Boniewo w tym : roboty remontowe budynku handlowo-użytkowego w tym termomodernizacja budynku, modernizacja murku oporowego , montaż przystanku autobusowego , zagospodarowanie terenu . - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.32.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości 9.000 złotych ,słownie dziewięć tysięcy złotych 00/100 wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 28 listopada  2014 roku do godz.10 : 00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
     III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1,2 i 2 a Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
     III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
      III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
Cena - 90%  - Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10 %
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5)zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 6) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 7) zmiana numeru rachunku bankowego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. II. stotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I. ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście sekretariat Urzędu gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rybackiego , Program Operacyjny Zrównoważony Rozwój Sektora Rybołówstwa i Nadbrzeżnych Obszarów Rybackich 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
  Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (304kB) word
  Dokumentacja techniczna pobierz (1843kB) rar pobierz (159kB) rar , pobierz (517kB) pdf pobierz (899kB) pdf pobierz (1250kB) pdf pobierz (463kB) pdf pobierz (27kB) jpg przedmiary pobierz (2617kB) rar pobierz (2601kB) rar

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 10 listopada 2014  w sprawie dokumentacji pobierz (348kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 12 listopada 2014  w sprawie dokumentacji pobierz (304kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 13 listopada 2014  w sprawie dokumentacji pobierz (375kB) pdf

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 14 listopada 2014  w sprawie dokumentacji pobierz (452kB) pdf

Odpowiedzi :

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych odpowiedź na  zapytania z dnia 10 listopada 2014 pobierz (27kB) word

Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych odpowiedź na  zapytania z dnia 12-13 listopada 2014 pobierz (27kB) word , pobierz (30kB) word

 Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych odpowiedź na  zapytania z dnia 14 listopada 2014 pobierz (34kB) word

zmiana SIWZ pobierz (304kB) word


Wynik postępowania :

 
Boniewo, dnia 10.12.2014r
 
ZPiPF-15.2014
 
 
Zawiadomienie o wyniku postępowania
 
    Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych         (Dz. U. z 2013,poz.907  z poźn. zm) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na  „. Rewitalizacja centrum miejscowości Boniewo” w
prowadzonym przez Gminę  Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta:
 
GIRDER Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek
 
która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena 90 pkt i gwarancja 10 pkt razem  100 pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.
 
I.                   Złożone oferty :
 
1. Zakład  Remontowo-budowlany Jan i Cezary Błaszczyk 87-800 Włocławek ul. Planty 61 ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 87,48    pkt , gwarancja 6  pkt –razem 93,48 pkt.
 
2. Firma ogólno-Budowlana INSTALTECH  Józef Sławianowski  Ul. Budowlanych 5/12,
87-800 Włocławek ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 79,92    pkt , gwarancja 10 pkt –razem 89,92  pkt.
 
3. Przedsiębiorstwo Budowlano-Montażowe BUDMONT   ul. Miodowa 8, 87-800 Włocławek  ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 0    pkt , gwarancja 0  pkt –razem 0 pkt. Oferta nie podlegała ocenie .
 
4. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „PRO-MET” Mariusz Pankiewicz  ul. Polna 17 , 87-800 Włocławek ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 73,92     pkt , gwarancja 6  pkt –razem 79,92 pkt.
 
5. PROJPAL Marta Robakowska ul. Smołowa 19B, 88-230 Piotrków Kujawski ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 79,41    pkt , gwarancja 10  pkt –razem 89,41 pkt.
 
6. Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne REMBUD sp. Z o.o. ul. Kruszyńska 1b, 87-800 Włocławek ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 78,60    pkt , gwarancja 0 pkt -razem 78,60   pkt.
 
7. GIRDER Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek
 ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 90  pkt , gwarancja 10 pkt -razem 100 pkt
 
8. Przedsiębiorstwo Wielobranżowo-Usługowo-Produkcyjne PRZEMBUD sp. Z o.o. ul./ falbanka 18, 87-800 Włocławek ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 70,06   pkt , gwarancja 8  pkt -razem 78,06   pkt.
 
9. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DAWBUD Adam Iwański ul. Barska 12a, 87-800 Włocławek ilość uzyskanych punktów w kryterium cena  68,03 pkt , gwarancja 10 pkt -razem 78,03   pkt.
 
 
  23 grudnia 2014 roku Wójt gminy Boniewo podpisał umowę na realizację  zadania  z wybranym Wykonawcą GIRDER Sp. z o.o. Al. Jana Pawła II 15, 87-800 Włocławek
 

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (6 listopada 2014, 14:14:25)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (23 grudnia 2014, 14:40:55)
Zmieniono: podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1365