zamówienie na:

Boniewo: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo część II Budowa przydomowej wielorodzinnej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Osiecz Mały.

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony II
nr sprawy: ZPiPF-PROW-7/2013
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 17 lipca 2013  10:00
wynik postępowania: za ofertą najkorzystniejszą została uznana oferta ECOKLUBE Technologie Ochrony Środowiska Sp. z o.o. ul. Wółczańska 128/134 90-527 Łódź , która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena tj. 100 pkt.  





Boniewo: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo część II Budowa przydomowej wielorodzinnej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Osiecz Mały.
Numer ogłoszenia: 250548 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.
  Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl
  Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo część II Budowa przydomowej wielorodzinnej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Osiecz Mały..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Wykonanie z przyłączeniem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osiecz Mały dla obsługi budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych przepływowych, pracujących w technologii z tarczowym złożem biologicznym, umożliwiającej redukcje stężeń i zanieczyszczeń zawartych w ściekach do wartości dopuszczalnych, aktualnymi przepisami prawa. Oczyszczalnię ścieków należy wykonać zgodnie z założeniami przyjętymi w projekcie budowlanym, w szczególności stanowić ona ma urządzenie jednoobiektowe ze zintegrowanym osadnikiem wstępnym, strefą oczyszczania biologicznego z tarczowym złożem biologicznym oraz systemem czerpaków do ciągłego dostarczania ścieków na strefę biologiczną, osadnikiem wstępnym, wydzieloną strefą buforowania osadu nadmiernego przez okres minimum 6 miesięcy. Oczyszczalnia ścieków winna być odporna na ilościowe wahania na odpływie. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 12566-3. W tym Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu oczyszczalni, realizacja robót budowano-montażowych, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia, - Moduł funkcyjny ; biologiczna oczyszczalnia ścieków, moduł wielosekcyjny z osadnikiem wstępnym, osadnikiem biologicznym ze złożem tarczowym, osadnikiem wtórnym, zintegrowanym zbiornikiem osadu nadmiernego, pompą recyrkulacji osadu , - pompownię dwupompową ścieków surowych, - ogrodzenie, - rurociąg ścieków oczyszczonych, - Wylot, - Przyłącze kanalizacyjne do budynków/ z budynków, - uporządkowanie terenu po wykonaniu oczyszczalni, -zasilanie elektryczne , - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej , - przeprowadzenie rozruchu technologicznego ,studzienkę kontrolno-rewizyjną za oczyszczalnią- zgodnie z pozwoleniem wodno prawnym miejsce poboru ścieków bytowych do kontroli - licznik rejestrujący ilość poboru ścieków oraz wykonanie wszystkich robót do uzyskania założonego efektu ekologicznego, -wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych ,specyfikacji technicznej, pozwoleniu wodnoprawnym stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.23.24.00-6, 45.25.56.00-5, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości : 10.000 złotych które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego : BS Lubraniec Oddz. Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert tj. do 17 lipca 2013 do godz.10:00 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r.Nr 96, poz.620
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
      III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
       Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Potwierdzeniem spełnienia będzie wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania : dwóch robót w zakresie  budowy biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości Qmaxd = 7,5 m3/d.
  III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
     oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
   Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Zamawiający żąda: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga : osoby do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji kanalizacyjnych, osoby o uprawnieniach elektrycznych oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Zamawiający żąda: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 400.000 złotych wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie ,której wybrano wykonawcę: a/ zmiany terminu realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia w sytuacji jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W powyższym przypadku termin zostanie wydłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia ustalone za porozumieniem obydwu stron w oparciu o ww. okoliczności. b/ zmiany wysokości wynagrodzenia brutto jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany VAT wynagrodzenie zostanie zmniejszone, podwyższone w stosunku do zmiany podatku VAT. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez mian. c/ Zamawiający przewiduje możliwość zmian technologicznych, w szczególności; niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń pojawienie się na rynku, części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji, pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji, konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia; konieczność zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; d/ Zmiana konta bankowego . Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącz w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie każdorazowo ocenie zamawiającego .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.Osobiście sekretariat Urzędu gminy Boniewo..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

zmiana ogłoszenia pobierz (28kB) word
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (302kB) word
Dokumentacja techniczna pobierz (220kB) rar pobierz (265kB) rar pobierz (1466kB) rar pobierz (2819kB) rar [5} pobierz (6281kB) rar pobierz (1188kB) rar pobierz (477kB) rar przedmiary pobierz (117kB) rar


WYNIK PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA pobierz (71kB) word

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (28 czerwca 2013, 11:39:16)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (3 października 2013, 18:47:10)
Zmieniono: wydruk

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1525