zamówienie na:

WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF-2/2013
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 31 stycznia 2013  09:00
wynik postępowania: Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (DZ. U. z 2010 r. NR 113, poz. 759 z późn. zmianami) zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO prowadzonym przez Gminę Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Banku Spółdzielczego w Lubrańcu, ul. Ogrodowa 7, 87-890 Lubraniec  





Boniewo: WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO
Numer ogłoszenia: 31072 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa bankowa budżetu Gminy Boniewo oraz jej jednostek podległych/organizacyjnych,pomocniczych/ w okresie trzech lat tj. od daty podpisania umowy do 31 stycznia 2016 roku.
Celem umożliwienia wstępnej oceny kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi podajemy informacje dotyczące wydatków i dochodów gminy za 2012 rok: - dochody ogółem- 12.232.275 PLN - wydatki ogółem- 12.013.245 pLN. Zakres przedmiotu zamówienia :
 1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy
2) Otwarcie i prowadzenie lokat krótko i długoterminowych
3) Finansowanie potrzeb Gminy poprzez udzielanie i obsługę kredytów inwestycyjnych obrotowych w rachunku bieżącym oraz kredytów na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
5) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych jednostkom podległym Gminie/organizacyjnych, pomocniczych/.
6) Prowadzenie elektronicznej obsługi rachunków bankowych.
7) Świadczenie usług konsultacyjno- doradczych
8) Prowadzenie obsługi kasowej wypłaty zasiłków z opieki społecznej w podległej jednostce oraz stypendium.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy prowadzonego postępowania
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o        0 udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
        III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
        III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
        III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o  potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o   potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

koncesję, zezwolenie lub licencję

      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 20

2 - Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunkach bankowych - 15

3 - Oprocentowanie środków pieniężnych w lokatach overtnight dla kwot powyżej 20.000 zł - 10

4 - Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu określonego uchwałą Rady Gminy - 20

5 - Prowizja bankowa przygotowawcza od kwoty udzielonego kredytu w rachunku bieżącym - 5

6 - Oprocentowanie kredytów inwestycyjnych z karencją w spłacie - 10

7 - Prowizja bankowa przygotowawcza od kwoty udzielonego kredytu inwestycyjnego - 10

8 - Obsługa kasowa wypłat zasiłków z opieki społecznej w okresach miesięcznych dla ponad 300 świadczeniobiorców oraz wypłat stypendium - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo, ul.Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo , lub osobiście sekretariat Urząd Gminy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia pobierz (171kB) word
  projekt umowy pobierz (50kB) word

Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
(DZ. U. z 2010 r. NR 113, poz. 759  z późn. zmianami) zawiadamiam Państwa, iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO  prowadzonym przez Gminę Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą  została uznana  oferta :
  Banku Spółdzielczego w Lubrańcu, ul. Ogrodowa 7, 87-890 Lubraniec
pobierz (33kB) word


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (22 stycznia 2013, 14:48:27)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (1 lutego 2013, 09:25:10)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2475