zamówienie na:

Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2012/2013

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OR.3410-1/2012
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 28 września 2012  09:00
wynik postępowania: za najkorzystniejszą została uznana oferta TRANS -KOL PALIWA Sp. z oo ul. Toruńska 186, 62-600 Koło, BAZA PALIW- PIOTRKÓW Kujawski, ul. Dworcowa 39, 88- 230 Piotrków Kujawski.  





Boniewo: Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2012/2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. BZP- 357932-2012
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2012/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2012/2013 w ilości 33 000 litrów dla :
a/ Urzędu Gminy w Boniewie - 6 000 litrów
 b/ Szkoły Podstawowej w Osieczu Małym - 12 000 litrów
 c/ Zespołu Szkół w Boniewie - 15 000 litrów o następujących parametrach:
a/ wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
b/ temperatura płynięcia nie wyższa niż -20° C
c/ lepkość w temperaturze 20°C nie większa niż 6,00 mm²/ s
d/ temperatura zapłonu nie niższa niż 56° C.
 Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający telefonicznie na dwa dni przed terminem dostawy. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia opisana jest we Wspólnym Słowniku Zamówień w sposób następujący:
a/ przedmiot główny - CPV 2312.21.00-9 - olej opałowy
b/ przedmiot dodatkowy - CPV 60.12.33.00-9 -transport paliw..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9, 60.12.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
       III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b/ posiadania wiedzy i doświadczenia c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3.Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków: a/ przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia b/ niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania: ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia / jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -wykaz dostaw w tym okresie/ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wykonane zostały należycie. Zamawiając żąda udokumentowania co najmniej jednej dostawy o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia
   III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia
 
  III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia
      III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
       III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawa aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
        III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w części dotyczącej ceny oleju opałowego w przypadku wzrostu tej ceny o co najmniej 20% lub jej obniżenia o co najmniej 10% w stosunku do ceny oleju opałowego obowiązującej w dniu zawarcia umowy. Do ustalenia ceny oleju opałowego przyjmowana będzie cena ustalana przez producenta oleju opałowego od którego wykonawca dokonuje zakupu i publikowana na stronie internetowej producenta. Szczegółowe zasady zmiany cen towaru określa projekt umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28,p-ta 87-851 Boniewo..
IV.4.2 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo . Osobiście sekretariat urzędu gminy Boniewo.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

SIWZ pobierz (94kB) word załączniki pobierz (34kB) word pobierz (52kB) word pobierz (34kB) word

Wynik przeprowadzonego postępowania dalej (33kB) word

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (20 września 2012, 14:04:31)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (5 października 2012, 12:23:21)
Zmieniono: wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2909