zamówienie na:

Budowa sieci wodociągowej Żurawice-Osiecz Mały oraz modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin

zamawiający: Gmina boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF- 4/2012
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 25 lipca 2012  10:00
wynik postępowania: Z uwagi na uzyskanie najwyższej ilości punktów jako wykonawcę wybrano Konsorcjum: Lider MOLEWSKI Sp. z o.o. ul. Kaliska 11,87-860 Chodecz Partner INVEST DEVELOPMENT Sp. z o.o. ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz  




Boniewo: Budowa sieci wodociągowej Żurawice-Osiecz Mały oraz modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin
Numer ogłoszenia: 243880 - 2012; data zamieszczenia: 10.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej Żurawice-Osiecz Mały oraz modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin.
 II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sieci wodociągowej Żurawice-Osiecz Mały oraz modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin
1. Budowa sieci wodociągowej Żurawice-Osiecz Mały

Budowa sieci wodociągowej-rurociąg tłoczny z ujęcia wody w Żurawicach do stacji uzdatniania wody w m. Osiecz Mały.
- roboty pomiarowe , wyznaczenie geodezyjne przebiegu rurociągu ,
 - budowa sieci wodociągowej ,
- roboty naprawcze drogi.
 - próby ciśnieniowe sieci wodociągowej, zgodnie z dokumentacją
 - badanie wody w sieci,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

2. Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin
- roboty pomiarowe, wyznaczenie geodezyjne pasa drogi
 -remont jezdni,
 -roboty towarzyszące,
-oznakowanie,
 -roboty drogowe
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza .
Celem niniejszego opracowania jest wykonanie przebudowy i remontu drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych na odcinku Osiecz Mały - Bnin od km 0+000 do km 2+595 dz. nr 32 w obrębie Żurawice i dz. nr 151 w obrębie Osiecz Mały, gmina Boniewo, odc. dł. 2595mb. Początek projektowanej drogi stanowi skrzyżowanie dróg gminnych. Koniec projektowanego odcinka drogi to krawędzi drogi gminnej w zarządzie gminy Chodecz o nawierzchni gruntowej nieutwardzonej. Założeniem jest zapewnić właścicielom nieruchomości rolnych dojazd do gruntów rolnych. Nawierzchnię jezdni projektuje się z masy mineralno - asfaltowej wiążącej grubości 3 cm.
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w dokumentacji technicznej oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..

 II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających do 10%wartości zamówienia podstawowego. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn po stronie zamawiającego , której nie można było przewidzieć lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia uzupełniającego.

 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8, 45.23.32.20-7, 45.23.24.52-5. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości
5.000 złotych ,słownie pięć tysięcy złotych 00/100
III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3. 3). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania minimum jednej roboty w zakresie remontu, budowy, modernizacji drogi o nawierzchni asfaltowej oraz jednej roboty budowlanej w zakresie budowy sieci wodociągowej.

III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający wymaga : kierownika budowy o specjalności drogowej , oraz o specjalności w zakresie sieci sanitarnych . Złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia

 III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt


III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przedłużenie terminu zakończenia zadania z uwagi na wystąpienie niekorzystnych w warunków atmosferycznych, zmiana podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo , ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo, osobiście urząd Gminy Boniewo -sekretariat.
 IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie w zakresie Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin dofinansowane z Budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego pochodzące z tytułu wyłączeń gruntów rolnych z produkcji rolniczej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

  Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dalej (246kB) word

Dokumentacja Budowa sieci wodociągowej Żurawice-Osiecz Mały dalej (7492kB) plik dalej (1037kB) jpg dalej (1248kB) jpg dalej (4849kB) pdf dalej (2289kB) pdf , dalej (3370kB) pdf dalej (5901kB) pdf dalej (9291kB) plik dalej (4534kB) plik dalej (2972kB) plik dalej (5133kB) pdf dalej (4052kB) pdf dalej (6493kB) pdf dalej (354kB) jpg dalej (358kB) jpg dalej (493kB) jpg dalej (413kB) jpg dalej (547kB) jpg dalej (455kB) jpg dalej (462kB) jpg Przedmiary dalej (105kB) pdf

Dokumentacja modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Osiecz Mały- Bnin dalej (48kB) pdf dalej (26kB) pdf dalej (181kB) pdf dalej (200kB) pdf dalej (191kB) pdf dalej (171kB) pdf dalej (199kB) pdf dalej (196kB) pdf dalej (203kB) pdf dalej (181kB) pdf dalej (51kB) pdf dalej (28kB) pdf dalej (51kB) pdf dalej (46kB) pdf dalej (44kB) pdf dalej (40kB) pdf dalej (52kB) pdf dalej (47kB) pdf dalej (47kB) pdf dalej (42kB) pdf , dalej (132kB) pdf , dalej (59kB) pdf dalej (37kB) pdf , dalej (106kB) pdf Przedmiar dalej (42kB) pdf


Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do SIWZ z dnia 20 lipca 2012 roku dalej (44kB) jpg
Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje odpowiedź do zapytania z dnia 20 lipca 2012 roku
dalej (26kB) word


Wynik postępowania dalej (29kB) word

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (10 lipca 2012, 12:57:28)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (31 lipca 2012, 11:42:03)
Zmieniono: ,

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2011