zamówienie na:

Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF -341-2/2012
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 28 marca 2012  10:00
wynik postępowania: za ofertą najkorzystniejszą została uznana oferta HYDROPOL Sp. z o.o. Ul. Targowa 10b,09-500 Gostynin która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena tj. 100 pkt. Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w/.  





Boniewo: Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Biuletyn Zamówień Publicznych 75004-2012

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2840124, faks 54 284 0671.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.22.25-9 Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.33.00.00-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45.11.12.91-4 Roboty związane z zagospodarowaniem terenu Przedmiotem zamówienia jest : Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo. Wymiary hali : szerokość 38,94 m , długość 30,84 m. Wysokość 11,98m . Kubatura obiektu 12 896,044 m3. w następującym zakresie
 I etap zadania: a/ Wykonanie sieci sanitarnych zewnętrznych: przyłącze kanalizacyjne remont istniejącej przepompowni. b/ Roboty budowlane : - zbrojenie betonu, - Konstrukcje żelbetowe, - ściany zewnętrzne, - ściany wewnętrzne, - dach, - ślusarka zewnętrzna. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, Specyfikacji technicznej wyposażenia stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ. Roboty wykonane zawarte w inwentaryzacji elementów wykonanych .

II etap zadnia : Roboty budowlane - warstwy podposadzkowe , - ślusarka i stolarka drzwiowa . - ocieplenie ścian, - tynki i okładziny, - malowanie i licowanie, - posadzki, - sufity, - wyposażenie dodatkowe, - schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych, - opaska wokół budynku, - nagłośnienie hali, - wewnętrzna instalacja ciepła technologicznego i C.O, - wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna, - wewnętrzna instalacja wentylacyjna, - instalacje elektryczne wewnętrzne , -zagospodarowanie terenu- place komunikacyjne , zieleń - wyposażenie hali z montażem - zgodnie z specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SIWZ - inwentaryzacja powykonawcza, - tablica promocyjna o współfinansowaniu zadania zgodnie z otrzymanymi wytycznymi od zamawiającego . Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Specyfikacji technicznej wyposażenia stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zmawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 2% wartości zamówienia podstawowego w zakresie wykonania koniecznych robót i zamiennych w trakcie realizacji umowy niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wyrazić zgodę jednocześnie nie stanowi to zobowiązania udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.25-9, 45.33.00.00-9, 45.31.60.00-5, 45.33.24.00-7, 45.33.11.00-7, 45.11.12.91-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 PLN Słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : BS Lubraniec Oddz. Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109,poz.1158, z późn.zm.) Z treści musi wynikać jednoznacznie sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3.
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót w zakresie architektury budowanej o pow. minimum 800 m2 każda w tym jedna hala sportowa .
 
 
 
·         III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia . Potwierdzeniem będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu .
 
 
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Wykazu osób, które będą uczestniczy w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymagany personel:
a/ osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
b/ osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
 c/ osoba posiadająca uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych,
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy na kwotę minimum 4.000.000 złotych , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Opłaconej polisy, w a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne

zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
III.6) INNE DOKUMENTYI nne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo - osobiście sekretariat urzędu gminy Boniewo.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (280kB) word
Przedmiary robót dalej (161kB) pdf , dalej (58kB) pdf , dalej (31kB) pdf , dalej (161kB) pdf , dalej (30kB) pdf , dalej (35kB) pdf , dalej (49kB) word pobierz (29kB) word

Dokumentacja techniczna Architektura dalej (246kB) pdf , dalej (224kB) pdf , dalej (169kB) pdf , dalej (238kB) pdf , dalej (262kB) pdf , dalej (274kB) pdf , dalej (249kB) pdf , dalej (243kB) pdf , dalej (213kB) pdf , dalej (243kB) pdf , dalej (276kB) pdf , dalej (259kB) pdf , dalej (223kB) pdf , dalej (109kB) pdf , dalej (106kB) pdf , dalej (111kB) pdf , dalej (110kB) pdf , dalej (136kB) pdf , dalej (103kB) pdf , dalej (96kB) pdf , dalej (151kB) pdf , dalej (637kB) pdf , dalej (850kB) pdf , dalej (521kB) pdf
konstrukcje dalej (579kB) pdf , dalej (287kB) pdf , {k03} dalej (573kB) pdf , dalej (476kB) pdf , dalej (455kB) pdf , dalej (313kB) pdf , dalej (321kB) pdf , dalej (363kB) pdf , dalej (288kB) pdf , dalej (310kB) pdf , dalej (880kB) pdf , dalej (273kB) pdf , dalej (669kB) pdf , dalej (562kB) pdf , dalej (595kB) pdf , dalej (534kB) pdf , dalej (285kB) pdf , dalej (533kB) pdf , dalej (845kB) pdf , dalej (315kB) pdf , dalej (902kB) pdf , dalej (917kB) pdf , dalej (686kB) pdf , dalej (276kB) pdf , dalej (275kB) pdf , dalej (238kB) pdf , dalej (4959kB) pdf
Elektryka dalej (173kB) pdf , dalej (175kB) pdf , dalej (153kB) pdf , dalej (174kB) pdf , dalej (163kB) pdf , dalej (164kB) pdf , dalej (149kB) pdf , dalej (25kB) pdf , dalej (171kB) pdf , dalej (627kB) pdf , dalej (46kB) pdf ,
Instalacje dalej (826kB) pdf , dalej (213kB) pdf , dalej (287kB) pdf , dalej (252kB) pdf , dalej (317kB) pdf , dalej (317kB) pdf , dalej (426kB) pdf , dalej (426kB) pdf , dalej (177kB) pdf , dalej (308kB) pdf , {1pp}, dalej (225kB) pdf , dalej (562kB) pdf , dalej (559kB) pdf , dalej (623kB) pdf , dalej (623kB) pdf , dalej (712kB) pdf , dalej (654kB) pdf , dalej (549kB) pdf , dalej (194kB) pdf , dalej (223kB) pdf ,
Nagłośnienie dalej (257kB) pdf , dalej (336kB) pdf , dalej (223kB) pdf , dalej (60kB) pdf
Zagospodarowanie dalej (49kB) word , dalej (27kB) pdf , dalej (174kB) pdf

Pkt 6.1 pkt 1   SIWZ winno być Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót w zakresie architektury budowanej o pow. minimum 800 m2 każda w tym jedna hala sportowa .

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do projektu z dnia 20 marca 2012 roku dalej (28kB) pdf

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje odpowiedź do zapytania z dnia 20 marca 2012 roku
pobierz (33kB) word

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do projektu z dnia 20 marca 2012 roku dalej (25kB) pdf

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje  odpowiedź do zapytania  z dnia 20 marca 2012 roku dalej (29kB) word
 
Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do projektu z dnia 20 marca 2012 roku dalej (20kB) pdf

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje  odpowiedź do zapytania z dnia 20 marca 2012 roku dalej (28kB) word
 
Mapy branża sanitarna MW-02 dalej (547kB) pdf , MW-03 dalej (495kB) pdf

Specyfikacje techniczne dalej (1033kB) pdf , dalej (486kB) pdf , dalej (321kB) pdf , dalej (439kB) pdf , dalej (373kB) pdf , dalej (603kB) pdf

Branża elektryczna : Do wyceny należy przyjąć Oprawy E i DAw w oparciu o projekt tj. oprawy E-16 szt. D/AW -15 szt. Z uwagi na powyższe poz. 22 przedmiaru branży eklektycznej jako ilość otrzymuje brzmienie 15 sztuk. Natomiast poz. 23 przedmiaru branży eklektycznej jako ilość otrzymuje brzmienie 16 szt.

Branża budowlana poz. 69 przedmiaru  obmiar winno być   + 96,200 m2.


Opracowując ofertę należny kompleksowo odnieść się do przedmiarów, Specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowej. 

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do projektu z dnia 26 marca 2012 roku pobierz (118kB) pdf
Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje odpowiedź  do  zapytania   dnia 26 marca 2012 roku pobierz (34kB) word
informacja dot. spółek zgodnie z art.230 Kodeksu spółek handlowych "Rozporządzenie prawem lub zaciągnięcie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego wymaga uchwały wspólników, chyba że umowa spółki stanowi inaczej. Przepisu art. 17 § 1 nie stosuje się.

Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych podajemy wynik przeprowadzonego postępowania pobierz (31kB) word    
20 kwietnia 2012 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowę na realizacje zadania. Wykonawcą  projektu jest HYDROPOL” Sp. z o.o. ul. Targowa 10b, 09-500 Gostynin.



Elementy wykonane dalej (3577kB) pdf , Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie, Zdjęcie


     


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (12 marca 2012, 11:32:32)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (20 kwietnia 2012, 14:53:13)
Zmieniono: podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3348