zamówienie na:

Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2011/2012

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OR 3410-1/2011
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 5 października 2011  09:00
wynik postępowania: Z uwagi na uzyskanie najwyższej ilości punktów jako wykonawcę wybrano ofertę Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego MARES Sp, z o.o. 87-800 Włocławek ul. Zielna 47. 




Boniewo: Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2011/2012
opublikowano w BZP w dniu 27.09.2011 roku pod numerem 307660

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2840124, faks 054 284 0671. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2011/2012 w ilości 33 000 litrów dla : a/ Urzędu Gminy w Boniewie - 6 000 litrów b/ Szkoły Podstawowej w Osieczu Małym - 12 000 litrów c/ Publicznego Gimnazjum w Boniewie - 15 000 litrów o następujących parametrach: a/ wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg b/ temperatura płynięcia nie wyższa niż -20° C c/ lepkość w temperaturze 20°C nie większa niż 6,00 mm²/ s d/ temperatura zapłonu nie niższa niż 56° C. Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający telefonicznie na dwa dni przed terminem dostawy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20% wartości zamówienia podstawowego
 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9, 60.12.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b/ posiadania wiedzy i doświadczenia c/ dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3.Sposób dokonywania oceny spełnienia wymaganych warunków: a/ przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia b/ niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania: ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4/ Zamawiający nie przewiduje realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia / jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -wykaz dostaw w tym okresie/ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy wykonane zostały należycie. Zamawiając żąda udokumentowania co najmniej jednej dostawy o takim samym charakterze jak przedmiot zamówienia. Przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w części dotyczącej ceny towaru w przypadku podwyższenia ceny oleju opałowego o co najmniej 20% lub jej obniżenia o co najmniej 10% w stosunku do ceny oleju opałowego obowiązującej w dniu zawarcia umowy. Do ustalania ceny oleju opałowego przyjmowana będzie cena ustalana przez producenta oleju opałowego i publikowana na jego stronie internetowej. Szczegółowe zasady zmiany cen towaru określa projekt umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście sekretariat Urzędu Gminy Boniewo.
IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (79kB) word
Załączniki do SIWZ pobierz (30kB) word pobierz (309kB) pdf pobierz (18kB) word

Z uwagi na uzyskanie najwyższej ilości punktów  jako wykonawcę wybrano  ofertę Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego MARES Sp, z o.o. 87-800 Włocławek ul. Zielna 47 pobierz (414kB) pdf



metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (27 września 2011, 13:28:08)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (7 października 2011, 12:46:07)
Zmieniono: zamieszczono wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1494