zamówienie na:

”Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: : ZPiPF-PROW 341-3/2011
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 27 czerwca 2011  10:00
wynik postępowania: CZĘŚĆ I Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach za ofertą najkorzystniejszą została uznana oferta Zakład Studniarski Janusz Gruberski Borki 2, 62-511 Kramsk II część operacji/zadania Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo za ofertą najkorzystniejszą została uznana oferta Firma Wielobranżowa LEDA Sp. z o.o. ul. Rawska 66, 96-100 Skierniewice  





Boniewo: Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Publikacja w Biuletynie zamówień publicznych 8 czerwca 2011 roku pod nr 149098.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2840124, faks 054 284 0671.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach oraz przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo w następującym zakresie;

I część operacji/zadania Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach w tym: Budowa studni głębinowej wraz obudową stanowiąca element ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędowych służąca dla potrzeb zaopatrzenia ludności w wodę do celów bytowo gospodarczych, jak również źródło zabezpieczenia p/poż. Ogólny zakres robót: - Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu - roboty wiertnicze - budowa studni - roboty budowlane- wykonanie obudowy studni, - roboty instalacyjne- instalacja pompowa studni, - ogrodzenie strefy bezpośredniej , - wykonanie próby wody do badań fizyko-chemicznych rozszerzonych o metale ciężkie, pestycydy i bakteriologię do uzyskania prawidłowych wyników. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, - uporządkowanie terenu po wykonaniu zadania. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót, projekcie prac geologicznych oraz w projekcie budowlanym, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
II część operacji/zadania Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo

1.Wykonanie 54 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z aktualnym otrzymanym wykazem od Zamawiającego Zastrzega się możliwość aktualizacji wykazu podczas realizacji robót. Zakres inwestycji obejmuje: - Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu - budowę przykanalików, -osadzenie zbiorników gnilnych z filtrem i wkładem filtracyjnym, -montaż przepompowni ścieków podczyszczonych- w zależności od potrzeb, - budowę rurociągu tłocznego- w zależności od potrzeb, - budowę pola drenażu rozsączającego, - uporządkowanie terenu po wykonaniu danej oczyszczalni, - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

 2.Wykonanie z przyłączeniem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osiecz Mały dla obsługi budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych przepływowych, pracujących w technologii z tarczowym złożem biologicznym, umożliwiającej redukcje stężeń i zanieczyszczeń zawartych w ściekach do wartości dopuszczalnych, aktualnymi przepisami prawa. Oczyszczalnię ścieków należy wykonać zgodnie z założeniami przyjętymi w projekcie budowlanym, w szczególności stanowić ona ma urządzenie jednoobiektowe ze zintegrowanym osadnikiem wstępnym, strefą oczyszczania biologicznego z tarczowym złożem biologicznym oraz systemem czerpaków do ciągłego dostarczania ścieków na strefę biologiczną, osadnikiem wstępnym, wydzieloną strefą buforowania osadu nadmiernego przez okres minimum 6 miesięcy. Oczyszczalnia ścieków winna być odporna na ilościowe wahania na odpływie. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. W tym Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu oczyszczalni, realizacja robót budowano-montażowych, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia, - Moduł funkcyjny ; biologiczna oczyszczalnia ścieków, moduł wielosekcyjny z osadnikiem wstępnym, osadnikiem biologicznym ze złożem tarczowym, osadnikiem wtórnym, zintegrowanym zbiornikiem osadu nadmiernego, pompą recyrkulacji osadu , - pompownię dwupompową ścieków surowych, - ogrodzenie, - rurociąg ścieków oczyszczonych, - Wylot, - Przyłącze kanalizacyjne z budynku. - uporządkowanie terenu po wykonaniu oczyszczalni, - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz wykonanie wszystkich robót do uzyskania założonego efektu ekologicznego, -wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9, 45.25.51.10-3, 45.23.24.21-9, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.23.24.00-6, 45.25.56.00-5, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : Część I operacji 6.000 złotych słownie sześć tysięcy złotych 00/100. Część II operacji 20.000 złotych słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
 III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3.
3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
   
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót:
część I operacji : dwóch robót polegających na wykonaniu robót sanitarnych oraz wierceń na głębokości 100 m.
część II Jednej roboty w zakresie wykonania biologicznych przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rosączającym i drugiej roboty w zakresie budowy biologicznej oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych o przepustowości Qmaxd = 7,5 m3/d.

  III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy

 III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Zamawiający żąda: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający wymaga :
Część I operacji - osoby do kierowania robotami w zakresie sanitarnym oraz wierceń geologicznych.
Część II operacji osoby do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji kanalizacyjnych oraz osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Zamawiający żąda: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości :
Cześć I operacji co najmniej 300.000zł słownie trzysta tysięcy złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Cześć II operacji co najmniej 1.400.000zł słownie jeden milion czterysta złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie ,której wybrano wykonawcę dotyczące terminu zakończenia realizacji zadania, w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych utrudniających prowadzenie robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd gm,iny Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo. Osobiście sekretariat urzędu..

IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013..

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ujęcia wód podziemnych wraz z obudową w Żurawicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa studni głębinowej wraz obudową stanowiąca element ujęcia wody podziemnej z utworów czwartorzędowych służąca dla potrzeb zaopatrzenia ludności w wodę do celów bytowo gospodarczych, jak również źródło zabezpieczenia p/poż. Ogólny zakres robót: - Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu - roboty wiertnicze - budowa studni - roboty budowlane- wykonanie obudowy studni, - roboty instalacyjne- instalacja pompowa studni, - ogrodzenie strefy bezpośredniej , - wykonanie próby wody do badań fizyko-chemicznych rozszerzonych o metale ciężkie, pestycydy i bakteriologię do uzyskania prawidłowych wyników. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, - uporządkowanie terenu po wykonaniu zadania. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót, projekcie prac geologicznych oraz w projekcie budowlanym, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9, 45.25.51.10-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą etap IV na terenie gminy Boniewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Wykonanie 54 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z aktualnym otrzymanym wykazem od Zamawiającego . Zastrzega się możliwość aktualizacji wykazu podczas realizacji robót. Oczyszczalnie winny spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. Zakres inwestycji obejmuje: - Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu - budowę przykanalików, -osadzenie zbiorników gnilnych z filtrem i wkładem filtracyjnym, -montaż przepompowni ścieków podczyszczonych- w zależności od potrzeb, - budowę rurociągu tłocznego- w zależności od potrzeb, - budowę pola drenażu rozsączającego, - uporządkowanie terenu po wykonaniu danej oczyszczalni, - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego, - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

2.Wykonanie z przyłączeniem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Osiecz Mały dla obsługi budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych przepływowych, pracujących w technologii z tarczowym złożem biologicznym, umożliwiającej redukcje stężeń i zanieczyszczeń zawartych w ściekach do wartości dopuszczalnych, aktualnymi przepisami prawa. Oczyszczalnię ścieków należy wykonać zgodnie z założeniami przyjętymi w projekcie budowlanym, w szczególności stanowić ona ma urządzenie jednoobiektowe ze zintegrowanym osadnikiem wstępnym, strefą oczyszczania biologicznego z tarczowym złożem biologicznym oraz systemem czerpaków do ciągłego dostarczania ścieków na strefę biologiczną, osadnikiem wstępnym, wydzieloną strefą buforowania osadu nadmiernego przez okres minimum 6 miesięcy. Oczyszczalnia ścieków winna być odporna na ilościowe wahania na odpływie. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. W tym Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu oczyszczalni, realizacja robót budowano-montażowych, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia, - Moduł funkcyjny ; biologiczna oczyszczalnia ścieków, moduł wielosekcyjny z osadnikiem wstępnym, osadnikiem biologicznym ze złożem tarczowym, osadnikiem wtórnym, zintegrowanym zbiornikiem osadu nadmiernego, pompą recyrkulacji osadu , - pompownię dwupompową ścieków surowych, - ogrodzenie, - rurociąg ścieków oczyszczonych, - Wylot, - Przyłącze kanalizacyjne z budynku. - uporządkowanie terenu po wykonaniu oczyszczalni, - zapewnienie obsługi serwisowej gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, - przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz wykonanie wszystkich robót do uzyskania założonego efektu ekologicznego, -wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.24.23-3, 45.23.24.10-9, 45.23.24.00-6, 45.25.56.00-5, 45.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  Zmiany ogłoszenia :

ZMIANY W OGŁOSZENIU BZP - 149610
Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Załączniki.W ogłoszeniu jest: Załączniki I - Informacje dotyczące ofert częściowych Część 2 pkt 3 czas trwania lub termin wykonania : zakończenie 31.07.2012..W ogłoszeniu powinno być: Załączniki I - Informacje dotyczące ofert częściowych Część 2 operacji/zadania pkt 3 czas trwania lub termin wykonania : rozpoczęcie 10.04.2012 - zakończenie 31.07.2012.
pobierz (34kB) word
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (587kB) word

Załączniki części I operacji/zadania pobierz (642kB) pdf , pobierz (304kB) pdf pobierz (185kB) pdf
Załączniki części II operacji/zadania .Zadanie 1 pobierz (137kB) pdf , pobierz (4422kB) rar , pobierz (4469kB) rar pobierz (4469kB) rar pobierz (4498kB) rar pobierz (4643kB) rar pobierz (4447kB) rar pobierz (4554kB) rar pobierz (4589kB) rar pobierz (4447kB) rar pobierz (4372kB) rar pobierz (4587kB) rar pobierz (4791kB) rar pobierz (4333kB) rar pobierz (4695kB) rar pobierz (4417kB) rar pobierz (4609kB) rar pobierz (4801kB) rar pobierz (4559kB) rar pobierz (4607kB) rar pobierz (4217kB) rar pobierz (4847kB) rar pobierz (4518kB) rar pobierz (4449kB) rar pobierz (4726kB) rar pobierz (4793kB) rar pobierz (4465kB) rar pobierz (4526kB) rar pobierz (4261kB) rar pobierz (4461kB) rar pobierz (4395kB) rar pobierz (4718kB) rar pobierz (4778kB) rar pobierz (4432kB) rar pobierz (4638kB) rar pobierz (4653kB) rar pobierz (7413kB) rar pobierz (7390kB) rar pobierz (7509kB) rar pobierz (7364kB) rar pobierz (7362kB) rar pobierz (7601kB) rar pobierz (7192kB) rar pobierz (7235kB) rar pobierz (7528kB) rar pobierz (7561kB) rar pobierz (7641kB) rar pobierz (7045kB) rar {1L} pobierz (4686kB) rar pobierz (7845kB) rar pobierz (5064kB) rar pobierz (4622kB) rar pobierz (4873kB) rar
Zadanie 2 pobierz (309kB) pdf pobierz (5732kB) pdf pobierz (2260kB) pdf pobierz (175kB) pdf pobierz (29kB) pdf pobierz (58kB) pdf pobierz (40kB) pdf pobierz (80kB) pdf pobierz (35kB) pdf pobierz (29kB) pdf pobierz (21kB) word pobierz (180kB) pdf pobierz (195kB) word

Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do projektu z dnia 13 czerwca 2011r. pobierz (191kB) pdf
Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo przesyła odpowiedź na zapytania otrzymane  w dniu 13 czerwca 2011  roku pobierz (26kB) word
Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania do projektu z dnia 15 czerwca 2011 pobierz (146kB) pdf
Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo przesyła odpowiedź na zapytania otrzymane  w dniu 15 czerwca 2011  roku pobierz (26kB) word
Zgodnie z art. 38 ust.2 ustawy PZP podaje treść zapytania  z dnia 17 czerwca 2011r. pobierz (185kB) pdf

Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo przesyła odpowiedź na zapytania otrzymane  w dniu 17 czerwca 2011 roku pobierz (29kB) word

Zgodnie z art.92 ust.2 Prawa zamówień publicznych podajemy do wiadomości informację o wyborze najkorzystniejszej oferty dalej (28kB) word

26 lipca 2011 roku Wójt  Gminy Boniewo podpisał umowy na realizację zadania :

Cześć I Janusz Gruberski Borki 2 62-511 Kramsk

Część II- Firma Wielobranżowa LEDA Sp. z o.o. ul. Rawska 66,96-100 Skierniewice.

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (8 czerwca 2011, 13:55:31)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (4 listopada 2011, 14:32:11)
Zmieniono: archiwizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2558