zamówienie na:

Przebudowa drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe oraz remont ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej Nr 2914C Lubraniec-Boniewo-Cetty w miejscowości Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF-341-2/2011
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 7 marca 2011  10:00
wynik postępowania: W dniu 22 marca 2011 dokonano wyboru Wykonawcy zadania, którym został Drogi i Mosty Antoni Popowski 87-800 Włocławek, ul. Przemysłowa 11. 






Boniewo: Przebudowa drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe oraz remont ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej Nr 2914C Lubraniec-Boniewo-Cetty w miejscowości Boniewo
Ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 53075 -2011 w dniu 15.02.2011 roku

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2840124, faks 054 284 0671. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Boniewo-Łąki Zwiastowe oraz remont ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej Nr 2914C Lubraniec-Boniewo-Cetty w miejscowości Boniewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę i remont odcinka drogi gminnej nr 191123 C Boniewo - Łąki Zwiastowe w miejscowości Boniewo i Łąki Zwiastowe, o długości 2 488,14 mb. Odcinek drogi ma swój początek na krawędzi nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 2914 C Lubraniec - Boniewo - Cetty w miejscowości Boniewo, zaś koniec planowanego odcinka drogi gminnej do przebudowy i remontu wypada na krawędzi drogi powiatowej nr 2931 C Izbica Kujawska - Boniewo - Borzymie w miejscowości Łąki Zwiastowe . Projektowana droga stanowi ciąg komunikacyjny łączący dwie drogi powiatowe zlokalizowane na gruntach wsi Boniewo i Łąki Zwiastowe. Zaprojektowano odcinek drogi gminnej o szerokości koronny 7 mb, szerokości jezdni 5 mb. o konstrukcji wykonanej z warstwy ścieralnej, wiążącej profilowanej masą MMA, na podbudowie z tłucznia kamiennego inne odcinki na pospółce stabilizowanej cementem, pobocza obustronne gruntowe po 1 mb każdy 2. Przedsięwzięcie obejmuje również remont drogi powiatowej nr 2914 C Lubraniec - Boniewo - Cetty o długości 1336 mb w miejscowości Boniewo. Początek projektowanej drogi stanowi krawędź nawierzchni asfaltowej drogi powiatowej nr 2914 C będącej ciągiem drogi. Koniec projektowanego odcinka drogi to krawędź drogi powiatowej o nawierzchni bitumicznej nr 2931 C Izbica Kujawska -Boniewo-Borzymie, która powoduje nieciągłość remontowanej drogi. Nawierzchnię jezdni o szerokości od 4,0 - 6,0m. zaprojektowano z masy profilowanej grubości 4 cm. i warstwy ścieralnej pojedyńczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni emulsja asfaltową i grysami bazaltowymi. 3. Odwodnienie drogi, 4. Zjazdy, 5. Chodnik, 6. Zatokę autobusowa, 7. Oznakowanie, bariery 8. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.

 II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000 złotych ,słownie trzydzieści tysięcy złotych . które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego : BS Lubraniec Oddz. Boniewo 90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert tj. do 07.03.2011r do godz.10: 00 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010r.Nr 96, poz.620).

 III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW ·        

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia .

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych
2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3.
3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ·        

III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia. ·       

 III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy ·        

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Zamawiający żąda: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga kierownika budowy - posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie drogowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz.U.z 2010 r Nr 243 poz.1623) ,oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ·        

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Zamawiający żąda: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 1.500.000 złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY ·       

 III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ·        
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. ·       

 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. ·       

 III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ·        

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.5) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)Nie dotyczy

III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV:

PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena - 952. gwarancja - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zmiana terminu zakończenia realizacji zadania w sytuacji wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych utrudniających prowadzenie robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.

IV.4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo. osobiście sekretariat urzędu gminy Boniewo. Otwarcie ofert 7 marca 2011 roku o godz. 10:15.

 IV.4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych na lata 2008-2011.

IV.4.5) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia pobierz (330kB) word
Dokumentacja Odcinek I :

pobierz (141kB) word , pobierz (46kB) word , pobierz (311kB) pdf , pobierz (389kB) pdf , pobierz (291kB) pdf , pobierz (318kB) pdf , pobierz (87kB) pdf , pobierz (214kB) pdf , pobierz (41kB) pdf , pobierz (1064kB) pdf , pobierz (65kB) pdf , pobierz (55kB) pdf , pobierz (180kB) pdf , pobierz (29kB) pdf , pobierz (85kB) pdf , pobierz (150kB) word , pobierz (46kB) word , pobierz (66kB) word , pobierz (162kB) word , pobierz (250kB) word , pobierz (53kB) word , pobierz (57kB) word , pobierz (57kB) word , pobierz (81kB) word , pobierz (40kB) word , pobierz (120kB) word , pobierz (46kB) word , pobierz (66kB) word , pobierz (60kB) word , pobierz (55kB) word , pobierz (129kB) word , pobierz (64kB) word , pobierz (74kB) word , pobierz (45kB) word

Dokumentacja odcinek II:
PO (813kB) word , pobierz (1387kB) word , pobierz (166kB) pdf , pobierz (1782kB) pdf , pobierz (1306kB) pdf , pobierz (364kB) pdf , pobierz (1513kB) pdf , pobierz (241kB) pdf , pobierz (284kB) pdf , pobierz (78kB) pdf , pobierz (50kB) pdf , pobierz (77kB) pdf , pobierz (57kB) pdf , pobierz (69kB) pdf , pobierz (77kB) pdf , pobierz (90kB) pdf , pobierz (42kB) pdf , pobierz (39kB) pdf , pobierz (62kB) pdf , pobierz (62kB) pdf , pobierz (56kB) pdf , pobierz (108kB) pdf

 W par 8 wzoru umowy należy wpisać 23% pomyłkowo podano wartość 22  %

Wynik przeprowadzonego postępowania pobierz (23kB) word

W dniu 30 marca 2011 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowę z Wykonawcą zadania  -Drogi i Mosty Antoni Popowski , 87-800 Włocławek, ul. Przemysłowa 11.







 

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (15 lutego 2011, 11:00:57)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (30 marca 2011, 15:12:04)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1709