zamówienie na:

Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2010/2011

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OR.3410
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 28 września 2010  09:00
wynik postępowania: w dniu 6 października 2010 roku dokonano wyboru Wykonawcy na realizacje niniejszego postępowania ZAKŁAD USŁUGOWO – HANDLOWY „NAFTOHURT”- Jerzy Sasiński 62-610 Sompolno, ul. Warszawska 58 





OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
 
Ogłoszenie w BZP 254583 w dniu 16.09.2010 roku
 
I. ZAMAWIAJĄCY :
 
1         Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. Kujawsko-pomorskie


II. TRYB ZAMÓWIENIA :
 
        Przetarg nieograniczony na udzielenie zamówienia publicznego, o wartości mniejszej od kwot        progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy na dostawy, prowadzony na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst  
jednolity Dz.U. Z  2010 r. Nr 113, poz. 759 ).
 
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ :
       
      Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego : www.bip.boniewo.pl
 
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I WIELKOŚĆ ZAMÓWIENIA :
 
      Dostawa oleju opałowego wraz z transportem na sezon grzewczy 2010/2011  w ilości 33.000 litrów dla :
      a) Urzędu Gminy w Boniewie - 6.000 litrów
      b) Szkoły Podstawowej w Osieczu Małym - 12.000 litrów
      c) Publicznego Gimnazjum w Boniewo - 15.000 litrów
 
      o następujących parametrach :
 
      a) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
      b) temperatura płynięcia nie wyższa niż - 20 ° C
      c) lepkość w temperaturze 20 ° C nie większa niż 6,00 mm 2 / s
      d) temperatura zapłonu nie niższa niż 56 ° C.
 
 
        Wielkość dostawy będzie określał każdorazowo zamawiający telefonicznie na dwa dni przed terminem dostawy.
 
        Dostawa będąca przedmiotem zamówienia opisana jest we Wspólnym Słowniku Zamówień w sposób następujący :
        a) Przedmiot główny - CPV 23.1221.00-9 - olej opałowy
        b) Przedmiot dodatkowy - CPV 6012.33.00-9 - transport paliw
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
 
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA :
 
        Data rozpoczęcia dostawy - od dnia zawarcia umowy
        Data zakończenia dostawy - do dnia 30 kwietnia 2011 roku.
 
 
 
VI.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22
ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych dotyczące:
a/ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b/posiadania wiedzy i doświadczenia,
c/dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia,
d/ sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie
wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych.
3.Sposób dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków:
a/ zamawiający będzie się kierował regułą „spełnia” albo „nie spełnia”
b/ niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania: ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
4.Zamawiający nie przewiduje realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców.
 
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ i DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
 
1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego muszą złożyć
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1
Prawa Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
oraz oświadczenie ,że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa
Zamówień Publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWIZ, a ponadto
następujące dokumenty:
a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy
przed upływem terminu składania ofert,
b/aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń,że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c/wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o takim samym charakterze
jak przedmiot zamówienia ( jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykaz
dostaw w tym okresie) wraz z dokumentami potwierdzającymi,że dostawy wykonane
zostały należycie.
d/ wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jaki posiada wykonawca.
2.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
3. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
a/ dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
VIII. WADIUM :
 
       Nie dotyczy.
 
IX.. KRYTERIA OCENY OFERT :
 
       Cena - 100 %
 
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT :
 
       Osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub drogą pocztową na adres :  Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28 87-851 Boniewo do dnia 28.09.2010 roku do godz. 9:00.
 
XI. OTWARCIE OFERT :
       Otwarcie ofert nastąpi 28.09.2010 roku o godz. 9:15 w Urzędzie Gminy Boniewo - gabinet Wójta Gminy.
 
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ :
 
       30 dni od upływu terminu składania ofert.
 
XIII. UMOWA RAMOWA :
 
       Nie dotyczy.
 
XIV. AUKCJA ELEKTRONICZNA :
 
       Nie dotyczy.
 
XV. DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW :
 
      Nie dotyczy.
 
XVI. OSOBA UPOWAŻNIONA DO KONTAKTÓW :
 
      Anna Kaczmarek tel./fax. 054 284 01 81
 
XVII.ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
 
Boniewo, dnia 2010.09.16

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (68kB) pdf , pobierz (38kB) pdf , pobierz (23kB) pdf , pobierz (55kB) pdf , pobierz (76kB) pdf

w dniu 6 października 2010 roku dokonano wyboru Wykonawcy na realizację niniejszego postępowania ZAKŁAD USŁUGOWO – HANDLOWY „NAFTOHURT”- Jerzy Sasiński 62-610 Sompolno, ul. Warszawska 58 pobierz (56kB) pdf , Streszczenie oceny i porównania ofert pobierz (37kB) pdf

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (16 września 2010, 15:05:57)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (6 października 2010, 13:38:20)
Zmieniono: zamieszczono wynik przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1712