zamówienie na:

Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2010/2011”.

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: GOPS /1/2010
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 8 września 2010  09:00
wynik postępowania: Wykonawce części I Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń  





 
 
OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA


Ogłoszenie opublikowano w BZP Nr  264314  z dnia  25.08.2010 roku
I. Zamawiający : Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo woj. Kujawsko-pomorskie
 
II. Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony.
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.bip.boniewo.pl  zakładka przetargi.
 
IV. Przedmiot zamówienia oraz zakresu zamówienia:
 „Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2010/2011”.
 
Usługi będące przedmiotem zamówienia opisane są we Wspólnym Słowniku Zamówień    
w sposób następujący  :
CPV-  55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkól
 
Usługa będzie polegała na :
 Przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w następującej formie:
   1.dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
a/ zupa + pieczywo – 3 x w tygodniu dla 146 osób
b/drugie danie – 2 x w tygodniu dla 146 osób,
c/ herbata -5 x w tygodniu dla 354 osób
 
   2.  dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
a/ śniadanie ( bułka nakładana ) dla 54  osób
 
 
V.  Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
 
Część I Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
-      zupa + pieczywo – 3 x w tygodniu dla 146 osób
-      drugie danie –2 x w tygodniu dla 146 osób
       - herbata -5 x w tygodniu dla 354 osób.
 
Część II Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
 
śniadanie ( bułka nakładana ) dla 54 osób
 
VI. Nie  dopuszcza się składania ofert wariantowych.
 
VII. Termin wykonania  zamówienia:
Rok szkolny 2010/2011
Usługi wymienione w pkt IV.1a b i IV. 2 a
-   rozpoczęcie  usług   :   1 października 2010  rok
-   zakończenie     :      zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego 2010/2011
Usługi wymienione w pkt IV.1 c
-   rozpoczęcie  usług   :   1 5 listopada 2010  rok
-   zakończenie   usługi   :  31 marca 2011 roku
 
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu :
 W  przetargu mogą wziąć udział  Wykonawcy, którzy spełniają  wymagania opisane  art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych tj :
1.      posiadają uprawnienia do wykonywania  określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.      posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują  potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3.      znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4.      nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
      ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
 
 
IX. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia  albo nie spełnia”
2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania
3.  Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
 
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
  W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia  do wykonywania określonej działalności  oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda :
 
1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego  muszą złożyć oświadczenie  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru  stanowiącego  załącznik  nr 4 do SIWZ ,
 
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert,
 
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału  Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS  potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,
 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów
 
 Wykaz wykonanych usług  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest  krótszy-
 w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym
 przedmiot zamówienia, z  podaniem  ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane  należycie.        warunek będzie spełniony, jeżeli  wykonawca załączy  do oferty przynajmniej jedno zadanie w zakresie dożywiania, wydawania posiłków ,usługami gastronomicznymi. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie powyższej usługi.
  
 
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
 
Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
XI. Wadium:
nie dotyczy
 
XII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
 
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 , droga pocztowa na adres: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo do 8 września 2010   roku do godz. 9:00
 
XIV. Otwarcie ofert:
nastąpi  8 września 2010  roku o godz. 9:10 w Urzędzie Gminy Boniewo-gabinet Wójta Gminy.
 
XV. Termin związania z ofertą:
 30 dni od daty otwarcia ofert.
 
XVI. Umowa ramowa :
Nie dotyczy
 
XVII. Zastosowanie  aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
 
XVIII. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
 
XIX. Podwykonawcy
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia podwykonawcy
 
XX. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
 
XXI. Osoby upoważnione do kontaktów:
 
Zofia Boratyńska tel. 054/284-01-81 we 44
 
Boniewo, dnia  25.08.2010  roku
Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (158kB) word
Załączniki do SIWZ pobierz (43kB) word , pobierz (100kB) word , pobierz (30kB) word

Zmiana treści ogłoszenia oraz SIWZ : Termin rozpoczęcia realizacji części II zadania od 11 października 2010 roku.

W dniu 29 września 2010 roku jako Wykonawcę części I Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń  Ponownego wyboru dokonano z powodu rezygnacji z podpisania umowy Wykonawcy wybranego  23.09.2010 roku pobierz (29kB) word

Streszczenie oceny i porównania ofert dalej (33kB) word , dalej (33kB) word

30 września 2010 roku Gmina Boniewo podpisała z wybranym Wykonawcą umowę na realizację części I zadania .
5 października dokonano wyboru Wykonawcy części II zadania Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń .Ponownego wyboru dokonano z powodu rezygnacji z podpisania umowy Wykonawcy wybranego  23.09.2010 roku

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (25 sierpnia 2010, 12:29:56)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (5 października 2010, 20:04:53)
Zmieniono: wybór Wykonawcy części II zadania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1535