Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2010 |
|
|
zamówienie na: |
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2010/2011”. |
zamawiający: | Gmina Boniewo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | GOPS /1/2010 |
wartość: | poniżej kwot progowych |
termin składania ofert: | 8 września 2010 09:00 |
wynik postępowania: | Wykonawce części I Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń |
OGŁOSZENIE O
WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
Ogłoszenie opublikowano w BZP Nr 264314 z dnia 25.08.2010 roku
I. Zamawiający : Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo woj. Kujawsko-pomorskie
II. Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych warunków Zamówienia:
www.bip.boniewo.pl zakładka przetargi.
IV. Przedmiot zamówienia oraz zakresu zamówienia:
„Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Boniewo w roku szkolnym 2010/2011”.
Usługi będące przedmiotem zamówienia opisane są we Wspólnym Słowniku Zamówień
w sposób następujący :
CPV- 55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkól
Usługa będzie polegała na :
Przygotowaniu i dostarczaniu posiłków w następującej formie:
1.dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
a/ zupa + pieczywo – 3 x w tygodniu dla 146 osób
b/drugie danie – 2 x w tygodniu dla 146 osób,
c/ herbata -5 x w tygodniu dla 354 osób
2. dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
a/ śniadanie ( bułka nakładana ) dla 54 osób
V. Dopuszcza się składanie ofert częściowych.
Część I Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Boniewie i Publicznego Gimnazjum w Boniewie
- zupa + pieczywo – 3 x w tygodniu dla 146 osób
- drugie danie –2 x w tygodniu dla 146 osób
- herbata -5 x w tygodniu dla 354 osób.
Część II Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Osiecz Małym.
śniadanie ( bułka nakładana ) dla 54 osób
VI. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia:
Rok szkolny 2010/2011
Usługi wymienione w pkt IV.1a b i IV. 2 a
- rozpoczęcie usług : 1 października 2010 rok
- zakończenie : zgodnie z terminem zakończenia roku szkolnego 2010/2011
Usługi wymienione w pkt IV.1 c
- rozpoczęcie usług : 1 5 listopada 2010 rok
- zakończenie usługi : 31 marca 2011 roku
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu :
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj :
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
IX. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia albo nie spełnia”
2. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania
3. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
X. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Zamawiający żąda :
1. Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ ,
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-
w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługą stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. warunek będzie spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty przynajmniej jedno zadanie w zakresie dożywiania, wydawania posiłków ,usługami gastronomicznymi. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie powyższej usługi.
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
XI. Wadium:
nie dotyczy
XII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena 100%
XIII. Miejsce i termin składania ofert:
osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 , droga pocztowa na adres: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo do 8 września 2010 roku do godz. 9:00
XIV. Otwarcie ofert:
nastąpi 8 września 2010 roku o godz. 9:10 w Urzędzie Gminy Boniewo-gabinet Wójta Gminy.
XV. Termin związania z ofertą:
30 dni od daty otwarcia ofert.
XVI. Umowa ramowa :
Nie dotyczy
XVII. Zastosowanie aukcji elektronicznej:
Nie dotyczy
XVIII. Zastosowanie dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
XIX. Podwykonawcy
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówienia podwykonawcy
XX. Zamówienia uzupełniające.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XXI. Osoby upoważnione do kontaktów:
Zofia Boratyńska tel. 054/284-01-81 we 44
Boniewo, dnia 25.08.2010 roku
Wójt Gminy Boniewo
mgr inż. Marek Klimkiewicz
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
pobierz (158kB)
Załączniki do SIWZ pobierz (43kB) , pobierz (100kB) , pobierz (30kB)
Zmiana treści ogłoszenia oraz SIWZ : Termin rozpoczęcia realizacji części II zadania od 11 października 2010 roku.
W dniu 29 września 2010 roku jako Wykonawcę części I Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń Ponownego wyboru dokonano z powodu rezygnacji z podpisania umowy Wykonawcy wybranego 23.09.2010 roku pobierz (29kB)
Streszczenie oceny i porównania ofert dalej (33kB) , dalej (33kB)
30 września 2010 roku Gmina Boniewo podpisała z wybranym Wykonawcą umowę na realizację części I zadania .
5 października dokonano wyboru Wykonawcy części II zadania Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń .Ponownego wyboru dokonano z powodu rezygnacji z podpisania umowy Wykonawcy wybranego 23.09.2010 roku
Załączniki do SIWZ pobierz (43kB) , pobierz (100kB) , pobierz (30kB)
Zmiana treści ogłoszenia oraz SIWZ : Termin rozpoczęcia realizacji części II zadania od 11 października 2010 roku.
W dniu 29 września 2010 roku jako Wykonawcę części I Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń Ponownego wyboru dokonano z powodu rezygnacji z podpisania umowy Wykonawcy wybranego 23.09.2010 roku pobierz (29kB)
Streszczenie oceny i porównania ofert dalej (33kB) , dalej (33kB)
30 września 2010 roku Gmina Boniewo podpisała z wybranym Wykonawcą umowę na realizację części I zadania .
5 października dokonano wyboru Wykonawcy części II zadania Toruńskie Centrum „Caritas” im. Błogosławionej Marii Karłowskiej ul. Szosa Bydgoska 1a, 87-100 Toruń .Ponownego wyboru dokonano z powodu rezygnacji z podpisania umowy Wykonawcy wybranego 23.09.2010 roku
metryczka
Opublikował: Zdzisława Bywalska (25 sierpnia 2010, 12:29:56)
Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (5 października 2010, 20:04:53)
Zmieniono: wybór Wykonawcy części II zadania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1535