zamówienie na:

Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w Boniewie

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF -8/2010
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 22 lipca 2010  10:00
wynik postępowania: Zamawiający w dniu 30 lipca 2010 roku wybrał jako najkorzystniejszą Firmę HENKON Sp.j. K. Kowalski,H. Preuss, ul. Chełmiński Przedmieście 11, 87-140 Chełmża 






 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną w miejscowości Boniewo

   CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.22.25-9 Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.33.00.00-9  Roboty  instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.33.24.00-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania, 45.11.12.91-4 Roboty związane z zagospodarowaniem terenu.     
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  pod numerem 192254      dnia 1 lipca 2010   roku.
 1.   Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo
tel.  (054) 284-01-81
fax. (054)284-01-81

2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami )  

3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego  nieodpłatnie  po wypełnieniu wniosku adres: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.

4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest : Budowa hali sportowo-widowiskowej z infrastrukturą techniczną  w miejscowości Boniewo. Wymiary hali : szerokość 38,94 m , długość 30,84 m. Wysokość 11,98m  .  Kubatura obiektu 12 896,044 m3.     
w następującym zakresie 
 I etap zadania: a/ Wykonanie sieci sanitarnych zewnętrznych:      - wykonanie przyłącza wody,      -  demontaż istniejących sieci kanalizacyjnych i likwidacja przepompowni,       - Wykonanie przepompowni i przyłącza kanalizacyjnego,       - inwentaryzacja powykonawcza.   b/ Roboty budowlane : - roboty ziemne - fundamenty, - warstwy podposadzkowe, - zbrojenie betonu, - Konstrukcje żelbetowe.   Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.    

II etap zadania : Roboty budowlane: - ściany zewnętrzne, - ściany wewnętrzne, - dach   Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.    

III etap zadnia :   Roboty budowlane - ślusarka  zewnętrzna, - ślusarka i stolarka drzwiowa,  - ocieplenie ścian, - tynki i okładziny, - malowanie i licowanie, - posadzki, - sufity, - wyposażenie dodatkowe, - schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych, - opaska wokół budynku, - nagłośnienie hali, - wewnętrzna instalacja ciepła technologicznego i C.O, - wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna, - wewnętrzna instalacja wentylacyjna, - instalacje elektryczne wewnętrzne , -zagospodarowanie terenu- place komunikacyjne , zieleń - wyposażenie hali z montażem, - inwentaryzacja powykonawcza, - tablica informacyjna o współfinansowaniu z budżetu Województwa Kujawsko-Pomorskiego zgodnie z otrzymanymi wytycznymi.   Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.    
Wyposażenie hali  z montażem urządzeń  . Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów oraz certyfikatów bezpieczeństwa na wszystkie wymienione poniżej urządzenia.   Koszykówka Główna na boisko centralne 1 komplet z montażem;   a/ Konstrukcja podwieszana z napędem  elektrycznym z montażem   certyfikat bezpieczeństwa „B” i  PZK-osza sztuk 2 b/Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie  305-260 cm, certyfikat  bezpieczeństwa „B” sztuk 2 c/ Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o Gru. 10 mm, na remie metalowej, certyfikat  bezpieczeństwa „B” sztuk 2 d/ Osłona dolnej krawędzi tablicy 105x180 cm certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 2 e/ Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi, certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 2 f/ Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm sztuk 2     Koszykówka dwa boiska treningowe z montażem:   a/ Konstrukcja do koszykówki uchylna składana w bok na ścianę, wysięg L=120cm, z montażem ,mocowana  bezpośrednio do słupa certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 4, b/ Mechanizm regulacji wysokości tablicy 105x180 cm w zakresie 305-260 cm, certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 4, c/ Tablica do koszykówki profesjonalna, szkło akrylowe o wymiarach 105x180 cm o Gru. 10 mm, na remie metalowej, certyfikat  bezpieczeństwa „B” sztuk 4 d/ Osłona dolnej krawędzi tablicy 105x180 cm certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 4 e/ Obręcz do koszykówki uchylna z siłownikami gazowymi, certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 4 f/ Siatka do obręczy turniejowa, sznur 5 mm sztuk 4   Siatkówka – boisko główne z montażem :   a/ Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości , montaż ,certyfikat  bezpieczeństwa „B”, 1 kop, b/ Tuleja montażowa słupka aluminiowego z montażem -sztuk  2, c/ rama podłogowa z deklem sztuk 2 , d/ Osłony słupków do siatkówki profesjonalne(gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na  konstrukcji wzmacniającej ) zapinana na rzepy, certyfikat  bezpieczeństwa „B”, kpl 1 e/ Siatka do siatkówki turniejowa z atenkami, obszyta z czterech stron taśma certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 1, f/ wieszak na siatkę sztuk 1, g/ Stanowisko sędziowskie do siatkówki z regulacją wysokości podestu, oparciem i podstawką do  pisania certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 1,   4. Siatkówka – 2 boiska treningowe( poprzeczne) z montażem:   a/ Słupki do siatkówki aluminiowe owalne wielofunkcyjne z płynną regulacją wysokości , montaż ,certyfikat  bezpieczeństwa „B”, 1 kop, b/ Tuleja montażowa słupka aluminiowego z montażem -sztuk  4, c/ rama podłogowa z deklem sztuk 4 , d/ Osłony słupków do siatkówki profesjonalne(gąbka o grubości 5 cm pokryta skadenem na  konstrukcji wzmacniającej ) zapinana na rzepy, certyfikat  bezpieczeństwa „B”, kpl 1 e/ Siatka do siatkówki turniejowa z atenkami, obszyta z czterech stron taśma certyfikat  bezpieczeństwa „B”, sztuk 2, f/ wieszak na siatkę sztuk 2,   Tenis ziemny- boisko główne z montażem :   a/ Słupki do tenisa profesjonalne owalne z wewnętrznym naciągiem siatki- 1 para certyfikat  bezpieczeństwa „B”, b/ Tuleja słupka do tenisa z montażem - 2 sztuki, c/ Rama podłogowa z deklem z montażem  – 2 sztuki, d/ siatka profesjonalna do tenisa ziemnego z fartuchem-1 sztuka certyfikat  bezpieczeństwa „B”, e/ Stanowisko sędziowskie do tenisa -1  sztuka certyfikat  bezpieczeństwa „B”,     Piłka ręczna boisko główne z montażem :   a/ Bramki do piłki ręcznej z montażem profesjonalne aluminiowe( 2,00x3,00) z łukami składanymi, mocowane do posadzki na talerzykach, demontowane, 1 para certyfikat  bezpieczeństwa „B”, b/ siatki do piłki ręcznej turniejowe z piłkochwytem  grubości splotu siatki 4-5 mm, -1 para certyfikat  bezpieczeństwa „B”,     Drabinki gimnastyczne H-3,0 m mocowane pomiędzy filarami- 8 kompletów (2II+1L) z montażem :   a/ Drabinka gimnastyczna przyścienna 180X 300 cm- podwójna z montażem  -16 sztuk certyfikat  bezpieczeństwa „B”, b/ Drabinka gimnastyczna przyścienna 90X 300 cm- pojedyńcza z montażem  -8  sztuk certyfikat  bezpieczeństwa „B   Piłkochwyty na ściany szczytowe z montażem :   a/ siatka ochronna na ściany szczytowe, wymiary  22x7,4m- 2  sztuki, oczka 100x100mm grubości splotu 2-3 mm, kolor do wyboru niebieski, zielony, żółty, czerwony-325,6 m2 Drabinka gimnastyczna przyścienna 180X 300 cm- podwójna z montażem  -16 sztuk certyfikat  bezpieczeństwa „B   Drążek gimnastyczny wolnostojący – 1 komplet z montażem:   a/ Drążek gimnastyczny uniwersalny wolnostojący polowy, bez odciągowy z regulacją wysokości poprzecznej co 10 cm certyfikat  bezpieczeństwa „B- 1 komplet, b/ Tuleja montażowa drążka- 2 sztuki, c/ rama podłogowa z deklem- 2 sztuki,   Kotara grodząca z napędem elektrycznym podnoszona pionowa z montażem - 1 sztuka (podział na dwa sektory):   a/ Kotara grodząca tkanina + siatka, wymiary 20x7,5m -1  sztuka. Do wysokości 3,0 materiał nieprzezroczysty lub przezroczysty, powyżej siatka o oczkach 4x4 cm lub 10x10cm. Kolorwg kolorów siatek i tkanin, certyfikat  bezpieczeństwa „B,- 150 m2, b/ Konstrukcja do pionowego podnoszenia i opuszczania kotary, mocowana bezpośrednio do dźwigara(podział 4,4 certyfikat  bezpieczeństwa „B- 1 komplet   Tablica wyników sportowych profesjonalna –DTS 160 Profil z montażem:   a/ Tablica wyników sportowych DTS 160 Profi, wymiary 220x125x10cm, sterowanie przewodowe, tablica główna(zegar-czas, wynik set/połowa, stan setów/faul,syrena), 2 osobne zegary 24 sek 50x40x10 cm, pulpit sterowniczy +2 manipulatory, wysokość cyfr 220 i 125 mm- widoczność 60m, certyfikat  bezpieczeństwa na podzespoły- 1 komplet,   Wyposażenie szatni:   a/ ławko-wieszak do szatni jednostronny certyfikat  bezpieczeństwa „B- 16 mb         12.Siedziska na trybuny :   a/ Siedziska na trybuny  SO-05 z oparciem o wysokości 25 cm, wykonanie trudno zapalne montowane bezpośrednio do stopnia (do płyty OSB na konstrukcji stalowej)z montażem – atesty- 150 sztuk   Wyposażenie gimnastyczne:   Ławeczki gimnastyczne z nogami metalowymi a/ ławeczki gimnastyczne- dł. 2,0m – 1 sztuka , b/ ławeczki gimnastyczne- dł. 2,5m – 2sztuka, c/ ławeczki gimnastyczne- dł. 3,0m – 1 sztuka, d/ ławeczki gimnastyczne- dł. 4,0m – 1 sztuka.   Wyposażenie gimnastyczne ruchome:   a/ Odskocznia gimnastyczna treningowa – 1 sztuka, b/ Skrzynia gimnastyczna 5-częśćiowa z wózkiem pokrycie skóra naturalna- 1 sztuka , c/ Kozioł gimnastyczny z regulacją wysokości, pokrycie  syntetyczne- 1 komplet , d/ równoważnia gimnastyczna dł. 5m z regulacją wysokości 80-120cm, 2 wózki do  transportu- 1 komplet ,   Materace gimnastyczne: a/ materac gimnastyczny200x120x5cm- 1 sztuka, b// materac gimnastyczny200x120x10cm- 1 sztuka, c/ materac gimnastyczny200x120x20cm- 1 sztuka,   Ścieżki gimnastyczne:   a/ ścieżki gimnastyczne rolowana, grubości 25mm, szerokości 2m- 1 m2, b/ ścieżki gimnastyczne rolowana, grubości 35mm, szerokości 2m- 1 m2   Materace ochronne:   a/ materace ochronne na ścianę i slupy, grubości materaca 5 cm, konstrukcja ze sklejki 0,5 cm, metraż liczony po zewnętrznej stronie- 1 m2,   Skok wzwyż :   a/ stojak do skoku wzwyż szklony- 1 komplet, b/ Stojak do skoku wzwyż profesjonalny IAAF- 1 komplet, c/ poprzeczka do skoku wzwyż- aluminiowa- 1 sztuka, d/poprzeczka do skoku wzwyż- włókno szklane, wyczynowa, IAAF-1  sztuka, e/ materac gimnastyczny zeskokowy 300x200x45 cm- 2 sztuki, f/ kołderka do materaca zeskokowego 300x200x5cm- 1 sztuka.   Pozostały sprzęt:   a/Kompresor do pompowania piłek- 1 sztuka, b/ siatki do piłek- 10 sztuk, c/ Wózek na materace  l=200cm,B=100 cm, Qmax=250 kg- 1 sztuka d/ Atlas Masters Sport MEGA ITNESS 4- stanowiskowy – 1 sztuka.   Wykonawcy  zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót.  
W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych ,patentów lub pochodzenia  Wykonawca sporządzając ofertę może przyjąć inne równoważne rozwiązania, podając nazwy, parametry zaproponowanych w ofercie materiałów ,sprzętu itp.
 
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.
 6.Termin wykonania zamówienia:   
I etap zadania  – zakończenie do 15 listopada   2010 roku.  
II  etap zadania   –zakończenie do 30 września  2011 roku.  
III etap zadania – zakończenie do 30 sierpnia  2012 roku.  
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniani tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki:   1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają  wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia,  nie spełnia” Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający  zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą  

WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty :
6 .1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych , których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu oraz specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:   1).Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym  do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających  że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania  minimum dwóch robót odpowiadających zakresem przedmiotowi  zamówienia.   2). Wykazu osób, które będą uczestniczy w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami  budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.    Wymagany personel: a/ osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego   b/  osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjno-inżynieryjnymi w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,   c/ osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjno-inżynieryjnymi w zakresie instalacji  elektrycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego   3). Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert.   4). Opłaconej polisy, w a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów  wymienionych w pkt 6.2  niniejszego ogłoszenia .   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6  .2.W celu  wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:   1). Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,    2) Aktualnego  odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, a w stosunku  do osób fizycznych oświadczenia w zakresie w art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.    3) Aktualnego  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego  nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,   4). Aktualnego  zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego ubezpieczenia społecznego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego  nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert   5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,   6). Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert     Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia 
6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Atesty oraz certyfikaty na materiały wykorzystane w realizacji zadania oraz wyposażenie .

8. Informacja na temat wadium:   Oferta  winna być zabezpieczona  wadium w wysokości
50.000 słownie  pięćdziesiąt  tysięcy złotych 00/100. które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : BS Lubraniec Oddz. Boniewo
90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. -          poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, -        gwarancjach  ubezpieczeniowych -  poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109,poz.1158, z późn.zm.)  Z  treści musi wynikać jednoznacznie sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium  w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych .  Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. - Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. -Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne , jeżeli w terminie do 19 lipca  2010 do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryterium cena – 100%.  

10. Miejsce i termin składania ofert :   Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego osobiście – sekretariat Urzędu gminy Boniewo lub na adres Gmina  Boniewo ul. Szkolna 28 p-ta 87-851 Boniewo.   Termin składania ofert upływa dnia 19 lipca 2010 roku  do godz.10:00 Termin otwarcia ofert 19 lipca 2001 roku o godz. 10:15  

11. Termin związania z ofertą:   Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu określonego w pkt 10,  do składania ofert.  

12. Zamawiający nie zamierza  zawarcia  umowy ramowej.  

13. Zamawiający nie zamierza  ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.  

14. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających .  

16.Osoby uprawnione do udzielania informacji : Zdzisława Bywalska i Anna Grunt  tel/fax (054) 284-01-81.

Zadanie dofinansowane  ze środków Samorządu Województwa Kujawsko-Pomorskiego   Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo www.bip.boniewo.pl                                                                                                                     Wójt Gminy Boniewo
                                                     mgr inż. Marek Klimkiewicz     
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (278kB) word pobierz (100kB) word
Specyfikacje techniczne pobierz (1033kB) pdf , pobierz (486kB) pdf , pobierz (321kB) pdf , pobierz (439kB) pdf , pobierz (373kB) pdf , pobierz (603kB) pdf
Zagospodarowanie terenu pobierz (49kB) word , pobierz (27kB) pdf , pobierz (174kB) pdf
Branża sanitarna pobierz (931kB) pdf , pobierz (268kB) pdf , pobierz (253kB) pdf , pobierz (220kB) pdf , pobierz (178kB) pdf , pobierz (92kB) pdf , pobierz (92kB) pdf , pobierz (239kB) pdf , pobierz (65kB) pdf , pobierz (72kB) pdf , pobierz (102kB) pdf
Dokumentacja techniczna typowa z której włączono instalację gazową z kotłownią :
konstrukcja pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1357kB) rar
Architektura pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1711kB) rar
instalacje elektryczne pobierz (1014kB) zip , pobierz (1800kB) zip ,
Instalacje sanitarne pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1953kB) rar , pobierz (1250kB) rar
nagłośnienie pobierz (793kB) zip
Kosztorysy ofertowe pobierz (314kB) pdf , pobierz (47kB) pdf , pobierz (78kB) pdf , pobierz (100kB) pdf , pobierz (263kB) pdf , pobierz (36kB) pdf
Przedmiary pobierz (145kB) pdf , pobierz (33kB) pdf , pobierz (43kB) pdf , pobierz (58kB) pdf , pobierz (71kB) pdf , pobierz (25kB) pdf
 
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczamy  treść zapytania do SIWZ  pobierz (165kB) word


Z uwagi na zamieszczanie pełnej dokumentacji technicznej w dniu 8 lipca 2010 roku Wójt Gminy Boniewo przedłuża termin składania ofert do 22 lipca 2010 roku do godz. 10:00.Otwarcie ofert 22 lipca 2001 roku o godz. 10:15 .Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne,jeżeli w terminie do 22 lipca 2010 roku do godz.10:00 znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Pkt 12.11a SIWZ dopisek otrzymuje brzmienie nie otwierać przed 22 lipca 2010 roku do godz.10:15.

Zgodnie z art.38 ust.1 Zamawiający zamieszcza odpowiedź na zapytanie do SIWZ dalej (33kB) word

Zgodnie z art.38 ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych  zamieszczamy treść zapytania do SIWZ pobierz (86kB) word

Zgodnie z art.38 ust.1 Zamawiający zamieszcza odpowiedź na zapytanie do SIWZ pobierz (27kB) word
Wójt Gminy Boniewo informuje ,że w SIWZ oraz ogłoszeniu zamieszczono następujące zmiany:
1. Aktualne wyposażenie hali pobierz (49kB) word , pobierz (77kB) word
2.Wiedza i doświadczenie Zamawiający wymaga udokumentowania minimum jednej roboty odpowiadającej zakresem przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunków -Zamawiający będzie się kierował reguła : spełnia, nie spełnia.


Zgodnie z art.38 ust.2 PZP Zamawiający zamieszcza treść zapytania do SIWZ dalej (44kB) pdf
Zgodnie z art.38 ust.1Zamawiająca zamieszcza odpowiedź na zapytanie z dnia 15 lipca 2010 roku pobierz (30kB) word

Zamawiający w dniu 30 lipca 2010 roku wybrał jako najkorzystniejszą Firmę HENKON Sp.j. K. Kowalski,H. Preuss, ul. Chełmiński Przedmieście 11, 87-140 Chełmża wynik postępowania (41kB) word

Streszczenie porównania ofert ZP-21 (36kB) word


W dniu 13 sierpnia 2010 roku Wójt gminy Boniewo podpisał umowę z firmą HENKON Sp.j.K.Kowalski,H.Preuss na realizację zadnia Budowa hali sportowo-wiodowiskowej z infrastrukturą techniczną w m. Boniewo.

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (1 lipca 2010, 16:07:46)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (13 sierpnia 2010, 19:15:51)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2576