zamówienie na:

Modernizacja dróg gminnych położonych w miejscowościach Otmianowo oraz Sarnowo gmina Boniewo.

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF-4/2010
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 15 lipca 2010  09:00
wynik postępowania: I część zadania Modernizacja drogi gminnej Kolonia Otmianowo – Nowa Kłobia od km 0+000 do km 1+154Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński 88-300 Mogilno, Olsza II część zadania : Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Sarnowo o długości 1640 mb - Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. Nowa Wieś ul. Jana Pawła II nr 7 , 87-853 Kruszyn  






 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : Modernizacja dróg gminnych położonych w miejscowościach Otmianowo oraz Sarnowo gmina Boniewo.  
CPV 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,          
45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.     
Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  pod numerem 183406-2010  Dnia 25 czerwca 2010   roku.

 1.       Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo
tel.  (054) 284-01-81
fax. (054)284-01-81

2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami )   3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego  nieodpłatnie  po wypełnieniu wniosku adres: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.

4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest : Modernizacja dróg gminnych położonych w miejscowościach Otmianowo oraz Sarnowo gmina Boniewo.   CPV 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,  45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych.   w następującym zakresie;   I część zadania  Modernizacja  drogi gminnej Kolonia Otmianowo – Nowa Kłobia od km 0+000 do km 1+154   Modernizacja  drogi obejmuje : Wykonanie drogi,Odwodnienie drogi,Wykonanie zjazdów,Oznakowanie drogi,Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.   Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.   II część zadania : Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Sarnowo o długości 1640  mb. CPV 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,  45.23.32.26-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych. Odcinek drogi dojazdowej  o długości 620 mb nr działki  ewidencyjnej 111 obręb Sarnowo Wykonanie : Wyrównanie podbudowy;  - Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogi nieulepszonej – 2560 m2, - Wyrównanie nawierzchni jezdni z nie sortu kamienia wapiennego łamanego warstwą grubości 10 cm po zagęszczeniu -20Mg, - Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego kamienia wapiennego granulacji 0/31 warstwą  grubości 10 cm-2454 m2, 2. Pobocza : Mechaniczne plantowanie, wyrównanie i ukształtowanie poboczy szerokości 0,50 mb granulatem miejscowym z zagęszczeniem- 620 m2 3.Wjazdy do zagród oraz dróg dojazdowych: -Warstwa odsączająca piasku wykonana mechanicznie na całej szerokości grubości 5 cm po zagęszczeniu- 25 m2, - Górna warstwa nawierzchni jezdni z nie sortu wapiennego kamienia łamanego grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu-25m2. 4. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.   Odcinek drogi dojazdowej  o długości 1020 mb nr działki  ewidencyjnej 23,51 obręb Sarnowo Wykonanie: Podbudowa: - Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi gruntowo-żużlowej z zagęszczeniem – 5148 m2, - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego kamienia wapiennego granulacji 0/63 warstwa grubości 15 cm- 4411 m2. - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. Wykonawcy  zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.  
6.Termin wykonania zamówienia:    I część zadania – zakończenie do 31 sierpnia  2010 roku.   II  część zadania   – zakończenie do 30 września   2010 roku  
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniani tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki:   1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają  wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia,  nie spełnia” Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający  zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą   WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty :   7.1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych , których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu oraz specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:   1).Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym  do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających  że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania  w zakresie części I  i II minimum dwóch robót odpowiadających zakresem przedmiotowi danej części zamówienia.   2). Wykazu osób, które będą uczestniczy w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami  budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.    Wymagany personel:  osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.   3). Opłaconej polisy, w a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów  wymienionych w pkt 7.2  niniejszego ogłoszenia .   7.2.W celu  wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:   1). Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,  2) Aktualnego  odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, a w stosunku  do osób fizycznych oświadczenia w zakresie w art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.    3) Aktualnego  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego  nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,   4). Aktualnego  zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego ubezpieczenia społecznego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego  nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert   5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,   6). Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert    

W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów
- Atesty na zastosowane materiały budowlane

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia      
8. Informacja na temat wadium: Oferta  winna być zabezpieczona  wadium w wysokości
Część I  zadania -  13.000 złotych słownie trzynaście tysięcy złotych 00/100. Część II  zadania – 4.000  złotych, słownie cztery tysiące złotych 00/100. które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : BS Lubraniec Oddz. Boniewo
90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. -          poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -          gwarancjach bankowych, -          gwarancjach  ubezpieczeniowych -          poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109,poz.1158, z późn.zm.)      Z    Z treści musi wynikać jednoznacznie sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium  w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych .   1SSposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. -  Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. -  Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne , jeżeli w terminie do 15 lipca  2010 do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.   9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryterium cena –100%  
10. Miejsce i termin składania ofert :   Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego osobiście – sekretariat Urzędu gminy Boniewo lub na adres Gmina  Boniewo ul. Szkolna 28 p-ta 87-851 Boniewo.   Termin składania ofert upływa dnia 15 lipca  2010   roku  do godz. 09:00 Termin otwarcia ofert -15 lipca 2010 roku godz. 09:15 –gabinet Wójta Gminy  
11. Termin związania z ofertą:   Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu określonego w pkt 10,  do składania ofert.  
12. Zamawiający nie zamierza  zawarcia  umowy ramowej.  
13. Zamawiający nie zamierza  ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.  
14. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.  
15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających .   16.Osoby uprawnione do udzielania informacji : Zdzisława Bywalska i Anna Grunt  tel/fax (054) 284-01-81.   Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo www.bip.boniewo.pl                                                                                                        Wójt Gminy Boniewo
                                                                                              mgr inż. Marek Klimkiewicz     

  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (253kB) word

Dokumentacja projektowa dalej (166kB) word , dalej (111kB) pdf , dalej (907kB) pdf , dalej (60kB) pdf , dalej (61kB) pdf , dalej (26kB) excel , dalej (46kB) word , dalej (609kB) pdf , dalej (567kB) pdf , dalej (487kB) pdf , dalej (221kB) pdf dalej (362kB) plik
                                       dalej (150kB) word , dalej (46kB) word , dalej (65kB) word , dalej (250kB) word , dalej (53kB) word , dalej (56kB) word , dalej (81kB) word , dalej (47kB) word , dalej (40kB) word , dalej (150kB) word , dalej (67kB) word
                                        dalej (59kB) word , dalej (57kB) word , dalej (80kB) word , dalej (57kB) word
  Korekta literowa frakcji : Odcinek drogi dojazdowej  o długości 1020 mb nr działki  ewidencyjnej 23,51 obręb Sarnowo Wykonanie: Podbudowa: - Mechaniczne profilowanie nawierzchni drogi gruntowo-żużlowej z zagęszczeniem – 5148 m2, - Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego kamienia wapiennego granulacji 0/31 warstwa grubości 15 cm- 4411 m2.

WYNIK PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA pobierz (40kB) word
Streszczenie ceny i porównania złożonych ofert  część I pobierz (30kB) word
Streszczenie i porównanie złożonych ofert część II pobierz (32kB) word

W dniu 6 sierpnia 2010 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowę z Firmą Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński, Olsza 3, 88-300 Mogilno na realizację Część I zadnia "Modernizacja drogi gminnej  Kolonia Otmianowo  o – Kłobia Nowa o długości 1 154,00 mb".

Przewidywany termin realizacji zamówienia do 31 sierpnia 2010 roku


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (25 czerwca 2010, 12:17:45)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (6 sierpnia 2010, 13:35:43)
Zmieniono: podpisanie umowy część I

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1613