zamówienie na:

Budowę przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Boniewo

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF- PROW -2/2010
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 15 kwietnia 2010  09:00
wynik postępowania: CZĘŚĆ I zadania/operacji Budowa przydomowej-przyzagrodowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubomin- wybrano ofertę Wassermann GMbH Funkenburgstraße 7a, D-04105 Leipzig. CZĘŚĆ II zadania/operacji Budowa przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Boniewo o wydajności do 2,55 m3/dobę w ilości 84 sztuk- wybrano ofertę Wielobranżowego Zakładu Usługowego Andrzej Zbigniew Sieradzki, ul. Botaniczna 25A, 87-800 Włocławek 





 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA : Budowę  przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Boniewo  
CPV: 45.23.24.21-9 Roboty  w zakresie oczyszczania ścieków, 45.23.24.23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków, 45.23.24.10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45.23.24.00-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, 45.25.56.00-5- Roboty w zakresie kładzenia rur  w kanalizacji, 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne    
 Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych  pod numerem 65180      dnia 9 marca 2010   roku.
 1.      Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28
87-851 Boniewo
tel.  (054) 284-01-81
fax. (054)284-01-81
e-mail: ug_boniewo@wp.pl 2. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej od kwot progowych określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na roboty budowlane ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami )   3.Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie  specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego  nieodpłatnie  po wypełnieniu wniosku adres: Urząd Gminy Boniewo, ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo.

4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest : Budowa przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Boniewo             CPV: 45.23.24.21-9 Roboty  w zakresie oczyszczania ścieków, 45.23.24.23-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków, 45.23.24.10-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej, 45.23.24.00-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, 45.25.56.00-5- Roboty w zakresie kładzenia rur  w kanalizacji, 45.23.13.00-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne   w następującym zakresie;   I część operacji /zadania  : Budowa przydomowej-przyzagrodowej  biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Lubomin   W tym: Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektu oczyszczalni, realizacja robót budowano-montażowych, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia, przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz  wykonanie wszystkich robót do uzyskania założonego efektu ekologicznego, zgodnie ze  SIWZ, projektem budowlanym  przedmiarem robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Przedmiotem zamówienia  jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych przepływowych, pracujących w technologii z tarczowym złożem biologicznym, umożliwiającej redukcje stężeń i zanieczyszczeń zawartych w ściekach do wartości dopuszczalnych, aktualnymi przepisami prawa. Oczyszczalnia ścieków winna być zgodna z założeniami przyjętymi w projekcie budowlanym, w szczególności winny być urządzeniem jednoobiektowym ze zintegrowanym osadnikiem wstępnym ,strefa oczyszczania biologicznego z tarczowym złożem biologicznym oraz systemem czerpaków do ciągłego dostarczania ścieków na strefę biologiczną, osadnikiem wstępnym, wydzieloną strefą  buforowania osadu nadmiernego przez okres minimum 6 miesięcy. Zbiornik powinien być wykonany  z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym. Oczyszczalnia ścieków winna być odporna na ilościowe wahania na odpływie. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 12566-3.   Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.   II część operacji/zadania : Budowa przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie gminy Boniewo o wydajności do 2,55 m3/dobę w ilości 84 sztuk.   Pierwszy etap  - Wykonanie  42 sztuk przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z otrzymanym wykazem od Zamawiającego w terminie do 31 sierpnia 2010 roku.   Drugi etap -Wykonanie  42 sztuk przydomowych-przyzagrodowych biologicznych oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z otrzymanym wykazem od Zamawiającego w terminie do 31 sierpnia 2011 roku.   Przedmiotem operacji jest  montaż biologicznych oczyszczalni ścieków pracujących na bazie połączonej technologii zanurzonego  złoża biologicznego i niskoobciążonego osadu czynnego, z przyłączeniami kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem wód oczyszczonych do studni chłonnych, montażem studni chłonnych i pompowni ścieków surowych oraz oczyszczonych, zasilaniem elektrycznym Roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów  oczyszczalni, realizacja robót budowano-montażowych, dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia, przeprowadzenie rozruchu technologicznego oraz  wykonanie wszystkich robót do uzyskania założonego efektu ekologicznego, zgodnie ze  SIWZ, projektem budowlanym  przedmiarem robót i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Oczyszczalnie  winny spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 12566-3.     Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją  geodezyjną.   Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robot oraz specyfikacjach technicznych wykonani i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią  SIWZ.   Wykonawcy  zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiaru robót.   W przypadku wystąpienia w materiałach przetargowych opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych ,patentów lub pochodzenia  Wykonawca sporządzając ofertę może przyjąć inne równoważne rozwiązania, podając nazwy, parametry zaproponowanych w ofercie materiałów ,sprzętu itp.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych.   6.Termin wykonania zamówienia:    I część operacji – zakończenie do 31 sierpnia  2010 roku.   II  część operacji  – I etap zakończenie do 31 sierpnia  2010 roku II etap zakończenie do 31 sierpnia 2011 roku.   7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniani tych warunków : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki:   1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają  wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.    Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : „spełnia,  nie spełnia” Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2  Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający  zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą   WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty :   6.1. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych , których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu oraz specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:   1).Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym  do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz  załączeniem dokumentów potwierdzających  że  roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga udokumentowania  w zakresie części I  i II minimum dwóch robót odpowiadających zakresem przedmiotowi danej części zamówienia.   2). Wykazu osób, które będą uczestniczy w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami  budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.    Wymagany personel: a/  osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,   b/ osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego             3). Wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia  wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami .   Liczba jednostek i wydajność sprzętu powinna gwarantować przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji projektowej w tym:   Potwierdzenie posiadania :  a/Koparko-ładowarki- 2 sztuki, b/ sprzętu do zagęszczania gruntu- 2 sztuki, c/ samochody skrzyniowe- 2 sztuki, d/ samochody samowyładowcze- 2 sztuki .   Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót. Sprzęt używany do robót powinien być zgodny z ofertą Wykonawcy. Sprzęt winien spełniać normy ochrony środowiska i przepisy dotyczące jego użytkowania. Sprzęt winien być stale utrzymywany w dobrym stanie technicznym.   4). Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert.   5). Opłaconej polisy, w a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zakresie  prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów  wymienionych w pkt 6.2  niniejszego ogłoszenia .   Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.   6.2.W celu  wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów:   1). Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,    2) Aktualnego  odpisu z właściwego rejestru ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24ust.1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert, a w stosunku  do osób fizycznych oświadczenia w zakresie w art.24 ust.1 pkt 2 ustawy.    3) Aktualnego  zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego  nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert,   4). Aktualnego  zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub kasy Rolniczego ubezpieczenia społecznego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego  nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert   5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 – ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert,   6). Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 – ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu  składania ofert   ·  Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia   6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym .   2. Zaświadczenia niezależnego podmiotu  zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi opartymi na odpowiednich normach europejskich
8. Informacja na temat wadium:   Oferta  winna być zabezpieczona  wadium w wysokości
Część I  zadania/operacji  -  6.800 złotych słownie sześć tysięcy osiemset złotych 00/100. Część II  zadania/operacji  29.000 złotych, słownie dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100. które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : BS Lubraniec Oddz. Boniewo
90955910300007026320000001- przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. -          poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -          gwarancjach bankowych, -          gwarancjach  ubezpieczeniowych -          poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109,poz.1158, z późn.zm.)      Z  treści musi wynikać jednoznacznie sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium  w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych .   Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. -          Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. -           Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne , jeżeli w terminie do 9 kwietnia 2010 do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.       9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według kryterium cena – 100%. 10. Miejsce i termin składania ofert :   Oferty należy składać  w siedzibie Zamawiającego osobiście – sekretariat Urzędu gminy Boniewo lub na adres Gmina  Boniewo ul. Szkolna 28 p-ta 87-851 Boniewo.   Termin składania ofert upływa dnia 9 kwietnia 2010   roku  do godz. 09:00   11. Termin związania z ofertą:   Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu określonego w pkt 10,  do składania ofert.   12. Zamawiający nie zamierza  zawarcia  umowy ramowej.   13. Zamawiający nie zamierza  ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.   14. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.   15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających .   16.Osoby uprawnione do udzielania informacji : Zdzisława Bywalska i Anna Grunt  tel/fax (054) 284-01-81.

 Operacja finansowana w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej


  Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Boniewo przy ul. Szkolnej 28 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Boniewo www.bip.boniewo.pl                                                                                                              
Wójt Gminy Boniewo
                                                                                                       

mgr inż. Marek Klimkiewicz     
 
  Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (280kB) word

Część I operacji/zadania ;
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pobierz (175kB) pdf
przedmiar robót pobierz (67kB) pdf
opis techniczny pobierz (40kB) pdf , pobierz (81kB) pdf , pobierz (182kB) pdf

Część II operacji/zadania;

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót pobierz (118kB) pdf
Przedmiar robót pobierz (407kB) word

Z uwagi na zmiany zawarte w załączniku do SIWZ dotyczące przedmiaru robót części II zadania  Zgodnie z art.12a ust 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłużono teremin składania ofert do 15 kwietnia 2010 roku.

Zmiany dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu pobierz (25kB) word
Zmiany treści SIWZ  pobierz (39kB) word

Aktualny przedmiar II części operacji/zadania pobierz (78kB) pdf

Z uwagi na zmiany przedmiaru robót oraz kosztorys inwestorski dokonano zmiany wartości wadium podanej w pkt 8 ogłoszenia o zamówieniu oraz X pkt 10.1 SIWZ dla części II zadania /operacji . Aktualna wartość dla części II zadania/operacji wynosi 26.000 złotych dwadzieścia sześc tysięcy . Powyższa zamiana została opublikowana  w BZP w dniu 10 kwietnia 2010 roku pod numerem 100810.


Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych Gmina Boniewo podaje  informacje zgodnie z art.92 ust.1 pkt 1 w/w ustawy  dotyczące wyboru oferty najkorzystniejszej wynik przetargu (29kB) word

ZP-21 część I zadania/operacji pobierz (28kB) word
ZP-21 części II zadania/operacji  pobierz (31kB) word

W dniu 11 czerwca 2010 roku Wójt Gminy Boniewo podpisał umowy na realizację zadania zgodnie z wybranymi ofertami podanymi powyżej .

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (9 marca 2010, 14:31:55)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (14 czerwca 2010, 13:55:03)
Zmieniono: informacja o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2116