Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (121)  |  Przetargi unieważnione (21)

zamówienie na:

WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPf.1.2016
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 18 lutego 2016  09:00
wynik postępowania: postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust.1 pkt 7 ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Projekt umowy załączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawiera nie zaktualizowane istotne zapisy dotyczące operacji związanych z dokumentami rozliczeniowymi w Banku , co uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego .  





Boniewo: WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO
Numer ogłoszenia: 24640 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego   zawarcia umowy ramowej   ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR BANKU WYKONUJĄCEGO BANKOWĄ OBSŁUGĘ BUDŻETU GMINY BONIEWO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa bankowa budżetu Gminy Boniewo oraz jej jednostek organizacyjnych/pomocniczych w okresie dwóch lat tj. od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2017 roku.
Zakres przedmiotu zamówienia :
1) Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy
2) Otwarcie i prowadzenie lokat krótko i długoterminowych
3) Finansowanie potrzeb Gminy poprzez udzielanie i obsługę kredytów inwestycyjnych obrotowych w rachunku bieżącym oraz kredytów na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego
5) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych jednostkom podległym Gminie/organizacyjnych, pomocniczych/ w tym Urząd Gminy Boniewo, Zespół Szkół w Boniewie, Gminna Biblioteka Publiczna, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej/.
6) Prowadzenie elektronicznej obsługi rachunków bankowych. Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków Zamawiającego i jego jednostek budżetowych/organizacyjnych/pomocniczych spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie
7) Świadczenie usług konsultacyjno- doradczych
8) realizowanie operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, ekspresowym) i systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFT i innych)
9) Obsługa płatności masowych w tym prowadzenie obsługi kasowej wypłaty zasiłków , stypendium innych wypłat masowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
10) przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych. Bank nie będzie obciążał płatników prowizjami od wpłat na rzecz Urzędu Gminy Boniewo, Zespołu Szkół w Boniewie, Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
11) wydawanie i wznowienie kart płatniczych,
12) wydawanie blankietów czekowych
13) wydawanie opinii, zaświadczeń
14) generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych
15) możliwość wprowadzenia terminali płatniczych w trakcie trwania obsługi;
16) automatyczne lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku budżetu Gminy Boniewo na lokatach typu overnight
17) przyjmowanie lokat krótkoterminowych (jednodniowych, weekendowych, tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych)
18) przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanym rachunku budżetu i rachunkach bieżących.
 
II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających- nie dotyczy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2, 2a Prawa zamówień publicznych
2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
Zamawiający wymaga przedłożenia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego lub Prezesa NBP na rozpoczęcie działalności bankowej, a w przypadku określonych w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełniaIII.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze,
 2. Oświadczenie dotyczące wystąpienia obowiązku podatkowego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 50%
- Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunkach bankowych - 5%
 - Oprocentowanie środków pieniężnych w lokatach overtnight dla kwot powyżej 20.000 zł - 2% - Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym na pokrycie w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu określonego uchwałą RG Boniewo - 10%
 - Prowizja bankowa przygotowawcza od kwoty udzielonego kredytu w rachunku bieżącym - 5%
 - Oprocentowanie kredytów inwestycyjnych z karencją w spłacie - 5%
 - Prowizja bankowa przygotowawcza od kwoty udzielonego kredytu inwestycyjnego - 3 %
- Obsługa kasowa wypłat zasiłków z opieki społecznej w okresach miesięcznych dla ponad 300 świadczeniobiorców oraz wypłat stypendium -20%

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: nie dotyczy

 
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy , w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
 a)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana zdarzeniem zewnętrznym niemożliwym do przewidzenia i do zapobieżenia uniemożliwiającym wykonanie umowy zgodnie z SIWZ, na przykład , awarie urządzeń wywołane przez czynniki atmosferyczne lub zewnętrzne, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,

b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, np. ograniczenie możliwości zaciągania przez gminy zobowiązań,ustawowy nakaz tworzenia jednostek organizacyjnych w określonej formie prawnej,
 c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, których te przepisy wymagają,
d) zmian organizacyjnych, np. fuzje bankowe, połączenia banków, przekształcenia lub likwidacja jednostek organizacyjnych, e)zmiany przepisów podatkowych, w szczególności dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w okresie obowiązywania umowy podatku VAT na usługi objęte zamówieniem, wynagrodzenie usługi objęte zamówieniem, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki - zostanie stosownie ubruttowione.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo 87-851 Boniewo ul. Szkolna 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Boniewo 87-851 Boniewo ul. Szkolna28 lub osobiście sekretariat urzędu gminy Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Zmiana ogłoszenia pełen tekst pobierz (46kB) word
Obowiązująca SIWZ pobierz (204kB) word , obowiązujący projekt umowy pobierz (62kB) word

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (200kB) word wzór umowy pobierz (57kB) word

 

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (4 lutego 2016, 11:17:18)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (16 marca 2016, 13:50:49)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1280