zamówienie na:

Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2016-2017

zamawiający: Gminy Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF .8.2015
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 13 listopada 2015  10:00
wynik postępowania: w prowadzonym przez Gminę Boniewo postępowaniu za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta:Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKO sp. z o.o. ul. Komunalna 4 p-ta 87-800 Włocławek która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena 95 pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 5 pkt razem 100 pkt. Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.  





Boniewo: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2016-2017
Numer ogłoszenia: 294506 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Boniewo 2016-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.Odbieranie, transport i zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych z terenu Gminy Boniewo
2. Ogólna charakterystyka Gminy Boniewo w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych Teren gminy charakteryzuje się głównie rozproszoną zabudową Szacunkowo około 98% osób aktualnie deklaruje segregowanie odpadów, a 2 % oddawanie odpadów zmieszanych-niesegregowanych. Na terenie Gminy Boniewo jest 846 gospodarstw domowych, oraz około 200 działek rekreacyjnych nad jeziorem Ługowiska w miejscowości Łączewna. Powierzchnia gminy - 77,77 km2. W Gminie Boniewo w 2014 roku zebrano; Kod odpadu Rodzaj odpadu Masa odpadu /Mg/ 200301 niesegregowane(zmieszane )odpady komunalne 204,4 200399 Odpady komunalne nie wymienione w innych grupach 13,6 150106 Zmieszane odpady opakowaniowe 18,2 150102 Opakowania z tworzyw sztucznych 8,0 150107 Opakowania ze szkła 19,6 RAZEM 263,8 W 2015 rok w gminie Boniewo przewiduje się zebrać około 320 Mg odpadów komunalnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
a) Wykonawca zobowiązany jest do zebrania i zagospodarowania wszystkich odpadów przygotowanych do odebrania również usytuowanych obok pojemnika, worka w formie tzw. dostawki.
 b) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dwa razy do roku zrealizuje z terenu nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy odbiór następujących odpadów: sprzętu elektrycznego i elektronicznego, foli po kiszonkach i nawozach, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, styropianu budowlanego i opakowaniowego oraz innych odpadów komunalnych nie odbieranych w pojemnikach/workach . Termin i miejsce zbiórki zostaną podane przez Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem.
 c) Wykonawca przed złożeniem oferty, ma możliwość zapoznania się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona.
d) Wykonawca będzie odbierał odpady ustawione przez właścicieli nieruchomości w sposób umożliwiający swobodny dostęp wykonawcy do pojemnika- worka z odpadami.
e) Wykonawca odbierze odpady selektywne z nieruchomości jeżeli minimum 95% odpadów będzie zebrana w sposób selektywny, tzn. 5% odpadów może być innych niż segregowane.
 f) Wykonawca bezpłatnie zaopatrzy gospodarstwa domowe w worki na odpady segregowane (szkło, plastik) . Wykonawca dostarczy nieodpłatnie minimum 7000 szt. worków w każdym roku związania z umową w tym: 3.500 sztuk worków kolor zielony -szkło oraz 3.500 sztuk worków kolor żółty -plastik i zorganizuje ich odbiór, transport i zagospodarowanie min. cztery razy w każdym roku związania umową.
g) Wykonawca odbierze odpady komunalne wytworzone przez mieszkańców podczas masowych imprez między innymi festyny, dożynki, turnieje , konkursy, Sprzątanie świata itp.
h) Zakres zamówienia dotyczy wszystkich zamieszkałych nieruchomości z terenu Gminy Boniewo zabudowy jedno i wielorodzinnej ,oraz terenu zespołu szkół w Boniewie, obiektów sportowych (zespół boisk ORLIK ) świetlic wiejskich (Boniewo, Lubomin, Bierzyn, Arciszewo, Grójczyk, Łąki Wielkie, Osiecz Wielki, Kaniewo, Otmianowo ), przystanków autobusowych, obiektów administracji samorządowej, innych obiektów wskazanych przez zamawiającego gdzie zostaną wytworzone odpady komunalne przez mieszkańców, oraz działek rekreacyjnych nad jeziorem Ługowiska w miejscowości Łączewna.(Wykonawca ustawi w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu tworząc tzw. gniazdo nieodpłatnie osiem pojemników o pojemności 1100 litrów. Odbiór odpadów z działek min. dwa razy w miesiącu począwszy od 1 maja do 31 października każdego roku )
i) Wykonawca zobowiązany jest do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze.
j) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolnego ważenia samochodów przed rozpoczęciem zbiórki odpadów oraz po zakończeniu zbiórki odpadów w danym dniu odbioru odpadów, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
k). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji.
l). Wykonawca jest zobowiązany do odebrania, transportu i zagospodarowania każdej ilości odpadów, stanowiących przedmiot zamówienia.
ł) wykonawca co dwa m-ce począwszy od 01 października do 30 kwietnia każdego roku odbierze popiół ,
m) wykonawca nieodpłatnie zaopatrzy w dwa pojemniki 1100 litrów targowisko Mój Rynek w Boniewie na odpady suche i mokre
n)wykonawca zaopatrzy nieodpłatnie w pojemniki 1100 l Zespół Szkół w Boniewie oraz Urząd Gminy w Boniewie.
4.Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych zmieszanych i odbieranych selektywnie
a) Niesegregowane zmieszane odpady komunalne kod 20 03 01 oraz selektywnie zbierane odpady komunalne wskazane w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Boniewo zbierane będą do pojemników i opakowań lub worków ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości minimum 1 raz w miesiącu.
b) Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych zmieszanych i selektywnych odpadów komunalnych..
II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nie większej niż 10% wartości umowy. Przedmiotem zamówień uzupełniających są usługi z zakresu odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych nie ujętych pierwotnym zmówieniem
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.50.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości : 6.000 PLN słownie sześć tysięcy złotych 00/100
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1,2 i 2a Prawa zamówień publicznych
2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy
3). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje w tym :
- zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez właściwego Wójta, Burmistrza, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
 - zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art.28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r., Nr 62, poz. 628 z póżn.zm) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub zaświadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z póżn.zm) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia,
- zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z póżn.zm), w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, załącza umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowy prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, załącza umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający wymaga min. Jednej usług związanej z odbiorem, transportem i przetwarzaniem odpadów komunalnych odebranych od właścicieli z terenu zamieszkania przez min 3,5 tys. mieszkańców. Zamawiający oceni spełnienie warunku udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
 III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych .Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95%  - Częstotliwość odbioru odpadów - 5 %
IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:  nie

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie ,której wybrano wykonawcę: Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) inne zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływające na zasady odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów,
2) zmiany wynagrodzenia umownego w przypadku wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
3) wprowadzenia zmian w stosunku do opisu przedmiotu umowy w zakresie wykonania prac w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji przedmiotu umowy,
4) w przypadku zmian prawnych i organizacyjnych Wykonawcy. Wszelkie zmiany w umowie będą dokonywane w formie aneksu na które zamawiający może wyrazić zgodę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28 87-851 Boniewo , odbiór osobisty Urząd Gminy Boniewo ul. Szkolna 28 pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, p-ta 87-851 Boniewo , osobiście sekretariat Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 
 
  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobierz (361kB) word

  Obowiązująca Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z 9 listopada pobierz (186kB) plik

 Obowiązujący projekt umowy  z 9 listopada pobierz (28kB) plik
 
1. Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza  zapytania otrzymane  w dniu  6 listopada 2015  roku pobierz (424kB) pdf

Ad.1 Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza  odpowiedzi do otrzymanych zapytań w dniu  6 listopada 2015  roku pobierz (34kB) word

2. Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza  zapytania otrzymane  w dniu  6 listopada 2015  roku pobierz (2125kB) pdf

Ad.2. Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza  odpowiedzi do otrzymanych zapytań w dniu  6 listopada 2015  roku pobierz (23kB) plik

3. Zgodnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza  zapytania otrzymane  w dniu  9 listopada 2015  roku pobierz (1063kB) pdf , pobierz (1063kB) pdf

Ad.3. godnie z art.38 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo zamieszcza  odpowiedzi do otrzymanych zapytań w dniu  9 listopada 2015  roku pobierz (17kB) plik


Wynik przeprowadzonego postępowania :
w prowadzonym przez Gminę  Boniewo postępowaniu za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta:Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej SANIKO sp.  z o.o. ul. Komunalna 4 p-ta 87-800 Włocławek która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena 95 pkt i Częstotliwość odbioru odpadów 5 pkt razem  100 pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.

   dalej (366kB) pdf



  W dniu 8 grudnia  2015 roku Wójt gminy Boniewo podpisał umowę z wybranym wykonawcą Przedsiębiorstwem  Gospodarki Komunalnej SANIKO sp.  z o.o. ul. Komunalna 4 p-ta 87-800 Włocławek na realizację zadania .


metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (3 listopada 2015, 10:02:42)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (4 lutego 2016, 12:58:18)
Zmieniono: podpisanie umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1129