Strona główna > Przetargi > Aktualne > 2015 |
|
|
zamówienie na: |
Zakup prasy do odwadniania ścieków do gminnej oczyszczalni w miejscowości Boniewo |
zamawiający: | Gmina Boniewo |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | ZPiPF.PROW.2.2015 |
wartość: | poniżej kwot progowych |
termin składania ofert: | 5 lutego 2015 10:00 |
wynik postępowania: | w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na Zakup prasy do odwadniania ścieków do gminnej oczyszczalni w miejscowości Boniewo prowadzonym przez Gminę Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: EKOFIN-POL sp. Z o.o. ul. Leśna 12, 80-297 Banino k/ Gdańska |
Boniewo: Zakup prasy do odwadniania ścieków do gminnej oczyszczalni w miejscowości Boniewo
Numer ogłoszenia: 19214 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Numer ogłoszenia: 19214 - 2015; data zamieszczenia: 27.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup prasy do odwadniania ścieków do gminnej oczyszczalni w miejscowości Boniewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup nowej prasy do odwadniania ścieków do gminnej oczyszczalni w miejscowości Boniewo w ilości 1 sztuka .
Szczegółowy zakres zadania zawarty został zawarty w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ i będącej integralną częścią SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00-0, 42.99.62.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 , 2 a Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3).Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 902 - gwarancja na cały przedmiot zamówienia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian I. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3). zmiana numeru rachunku bankowego.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I ppkt 2); 2). Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28 , 87-851 Boniewo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo lub osobiście sekretariat Urzędu Gminy Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja Istotnych warunków zamówienia pobierz (258kB) obowiązująca specyfikacja techniczna pobierz (40kB)
Zapytania :
1. Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 29 stycznia 2015 roku pobierz (383kB)
2.Zgodnie z art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych podajemy treść zapytania z dnia 30 stycznia 2015 roku pobierz (459kB)
Odpowiedzi :
1. Na podstawie art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo przesyła odpowiedzi na pytanie otrzymane 29 stycznia 2015 roku pobierz (63kB)
2. Na podstawie art.38 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych Gmina Boniewo przesyła odpowiedzi na pytanie otrzymane 30 stycznia 2015 roku pobierz (63kB)
Wynik przeprowadzonego postępowania
EKOFINN-POL sp. Z o.o. ul. Leśna 12, 80-297 Banino k/ Gdańska
która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena 90 pkt i gwarancja na cały przedmiot zamówienia 6 pkt razem 96,00 pkt. Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w.
I. Złożone oferty :
1Adam Kozłowski ul. Bareły 13a/3, 98-400 Wieruszów ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 51,37 pkt i gwarancja na cały przedmiot zamówienia 6 pkt razem 57,37 pkt.
2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-montażowe MONTECH sp. Zo.o. , 20-258 Lublin 62, Łuszczów Drugi 108 ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 72,53 pkt i gwarancja na cały przedmiot zamówienia 6 pkt razem 78,53 pkt
3. EKOFINN-POL sp. Z o.o. ul. Leśna 12, 80-297 Banino k/ Gdańska ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 90,00 pkt i gwarancja na cały przedmiot zamówienia 6 pkt razem 96,00 pkt
4. TEW sp z o.o. ul. Obornicka 78, 51-114 Wrocław ilość uzyskanych punktów w kryterium cena 85,03 pkt i gwarancja na cały przedmiot zamówienia 6 pkt razem 91,03 pkt
W dniu 24 lutego 2015 roku Gmina Boniewo podpisała umowę z wybranym wykonawca na realizację zadania .
metryczka
Opublikował: Zdzisława Bywalska (27 stycznia 2015, 14:42:00)
Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (24 lutego 2015, 12:29:41)
Zmieniono: podpisanie umowy
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1053