zamówienie na:

Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym, budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie

zamawiający: Gmina Boniewo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZPiPF.PROW.6/2014
wartość: poniżej kwot progowych
termin składania ofert: 25 lipca 2014  09:00
wynik postępowania: część I zadania Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym:za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta: Konsorcjum Lider: EKOIDEA Tomasz Olek Ul. Warszawska 187,26- 600 Radom Partner : WODNER II Kazimierz Żurawski Ner Kolonia 22, 99-220 Wartkowice . która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej w kryterium cena tj. 100 pkt. Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w. Część II zadania Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie. Postępowanie w zakresie części II unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  




Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym, budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie
Numer ogłoszenia: 230524 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boniewo , ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 284 01 81, faks 054 284 06 71. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.plAdres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym, budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym
Przebudowa i remont istniejącej stacji uzdatnia wody w miejscowości Osiecz Mały wraz z zagospodarowaniem terenu . wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną.

Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót, projektach technicznych ,specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
Część II Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie
Budowa z przyłączeniem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kaniewo dla obsługi budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 12566-3. - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną.
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych, pozwoleniu wodnoprawnym uzgodnieniach stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5, 45.23.24.21-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.01.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości : Część I- 20.000 złotych ,słownie dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert tj. do 25 lipca 2014roku do godz. 09: 00
Część II-5.000 złotych ,słownie pięć tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert tj. do 25 lipca 2014roku do godz.09: 00 III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadają wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 2). Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art.92 ust.1 pkt3 ustawy. 3)ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Zamawiający wymaga udokumentowania : Część I minimum dwóch robót polegających na budowie, przebudowie , rozbudowie lub modernizacji Stacji uzdatniania wody o wartości minimum 1.900.000 każda robota. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
Część II minimum dwóch robót w zakresie budowy biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimum Qmaxd = 5,25 m3 każda robota . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku potwierdzeniem spełnienia będzie złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zamawiający wymaga dysponowania : Część I - min. 1 osobą - Kierownikiem budowy - posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, posiadająca m.in.2-letnie doświadczenie w branży sanitarnej na stanowisku Kierownika Budowy lub kierownika robót na zadaniach polegających na budowie , przebudowie, rozbudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody; min. 1 osobą - Kierownikiem robót w branży budowlanej - posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, pozwalającymi na pełnieniu funkcji przy budowie obiektów kubaturowych; min. 1 osobą - Kierownikiem robót w branży elektrycznej - posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
Część II - min 1 osoby do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji kanalizacyjnych min. 1 osoby o uprawnieniach elektrycznych oraz złożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie Zamawiający wymaga wykazania minimum : Część I- 2.000.000 złotych Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia. Część II 200.000 złotych Zamawiający będzie się kierował regułą : spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian I .Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wskazanych w pkt.II warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany spowodowane siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) urzędowe zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3) zmiana terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) przerw w realizacji robót powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, b) gdy wykonanie przedmiotu umowy jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 4) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, 5) zaistniały odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, itp.) skutkujące niemożnością realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, 6) zaistniała konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, 7) konieczność realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 8) zmiana numeru rachunku bankowego.
Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
II. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są tylko pod następującymi warunkami: 1) zmiany nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, z zastrzeżeniem pkt.I. ppkt 2); 2) zmiana osób przewidzianych do realizacji zamówienia może nastąpić tylko na osoby o kwalifikacjach zawodowych równorzędnych lub wyższych do kwalifikacji, które podlegały ocenie, 3) jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
III. Zmiana umowy dokonana zostanie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony niniejszej umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28, 87-851 Boniewo. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Boniewo ul. Szkolna 28 87-851 Boniewo lub osobiście -sekretariat urzędu Gminy Boniewo. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007-2013.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i remont istniejącej stacji uzdatnia wody w miejscowości Osiecz Mały wraz z zagospodarowaniem terenu . - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną.
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót, projektach technicznych ,specyfikacji technicznej, stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.30-5.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2015.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa z przyłączeniem przydomowej biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Kaniewo dla obsługi budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Przedmiotem zamówienia jest oczyszczalnia o charakterze oczyszczalni biologicznych. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy zgodnie z obowiązującymi przepisami i projektem technicznym. Oczyszczalnia winna spełniać wszystkie wymagania normy PN EN 12566-3. - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą geodezyjną
Szczegółowy zakres zadania zawarty został w przedmiarach robót oraz projektach technicznych pozwoleniu wodnoprawnym uzgodnieniach stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ..2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2015.4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

specyfikacja istotnych warunków zamówienia pobierz (274kB) word

część I :
dokumentacja pobierz (2529kB) pdf pobierz (9047kB) pdf pobierz (5139kB) pdf pobierz (1707kB) pdf pobierz (3512kB) pdf pobierz (1943kB) pdf pobierz (536kB) pdf przedmiary pobierz (335kB) pdf pobierz (212kB) pdf pobierz (172kB) pdf

Część II :
dokumentacja pobierz (7378kB) zip przedmiary przedmiar kaniewo.pdf (898kB) pdf

WYNIK PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA :

    Na podstawie art.92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych         (Dz. U. z 2013,poz.907  z poźn. zm) zawiadamiam Państwa , iż w postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia na „Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym, budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie”
prowadzonym przez Gminę  Boniewo w trybie przetargu nieograniczonego za ofertę najkorzystniejszą  została uznana oferta:

część I zadania Przebudowa stacji uzdatniania wody w Osieczu Małym:
  Konsorcjum
Lider: EKOIDEA Tomasz Olek Ul. Warszawska 187,26- 600 Radom Partner : WODNER II Kazimierz Żurawski Ner Kolonia 22, 99-220 Wartkowice .
która uzyskała najwyższą ilość punktów podczas oceny dokonanej przez członków komisji przetargowej  w kryterium cena tj. 100 pkt.  Z uwagi na powyższe ofertę wybrano jako wykonawcę zadania w/w/.
 
I. Złożone oferty :
 
1.  Konsorcjum
Lider: EKOIDEA Tomasz Olek Ul. Warszawska 187,26- 600 Radom Partner : WODNER II Kazimierz Żurawski Ner Kolonia 22, 99-220 Wartkowice
 ilość uzyskanych punktów w kryterium cena i razem 100 pkt.
 
Część II zadania  Budowa oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kaniewie.
 

Postępowanie w zakresie części II  unieważniono na podstawie art.93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych  
 
 
  WYNIK DO POBRANIA pobierz (64kB) word

metryczka


Opublikował: Zdzisława Bywalska (9 lipca 2014, 21:47:02)

Ostatnia zmiana: Zdzisława Bywalska (12 sierpnia 2014, 12:16:30)
Zmieniono: wynik przeprowadzonego postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1293